Jazeker!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:53 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er al kaarten tot nu toe? @:Aoibhin jij hebt ze al toch? En @:Arth_nl! Wie nog meer?
Leuk! Weer een aanhang-moederquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er ook bij samen met mijn moeder! Zij verheugd zich helemaal op Johnny Logan
Over moeders gesproken stel ik me nu allemaal ravende oudjes voor op Go_Aquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er ook bij samen met mijn moeder! Zij verheugd zich helemaal op Johnny Logan
Ik moet de mijne nog even voorbereiden op Verka Serduchkaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over moeders gesproken stel ik me nu allemaal ravende oudjes voor op Go_A
Moeders ging de vorige keer ook wel los hoor, zeker na wat drankjes opquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over moeders gesproken stel ik me nu allemaal ravende oudjes voor op Go_A
Oh dearquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog even voorbereiden op Verka Serduchka
Hahaha superleuk! Nog een moeder die meegaat!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Neequote:
Dat lijkt me wel een goed idee jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb haar al gewaarschuwd dat er iets wat gekke acts tussen zitten. Dat maakte voor haar niets uit. Ze past zich wel aan. Maar ik denk dat het geen slecht idee is om haar alvast voor te stellen aan Verka
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES![]()
![]()
![]()
Ik neem m’n dochter mee
Het dak gaat er zeker weten af!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed idee ja![]()
Die is live ook zooooooo tof heHele zaal doet gewoon mee
Waar zitten jullieeeeee???quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES![]()
![]()
![]()
Ik neem m’n dochter mee
Ja hoor dat zijn prima plekken!quote:Op zondag 6 juni 2021 09:16 schreef Prisha het volgende:
Wat zijn hiervan goede plaatsen? Mijn zusje wilt graag zitplaatsen 110, 103 of 104?
@:Aoibhin weet jij dat?
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:53 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er al kaarten tot nu toe? @:Aoibhin jij hebt ze al toch? En @:Arth_nl! Wie nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |