abonnement Unibet Coolblue
pi_199758321


quote:
No Man's Sky is een sciencefiction action-adventure- en survivalspel in een “oneindig” universum (procedurele generatie) ontwikkeld en uitgegeven door Hello Games. Er komen regelmatig gratis updates uit om het spel te verbeteren. Sinds update 1.5 Next is het mogelijk om met drie andere spelers te spelen. Na update 1.5 Next volgt het eerste seizoen van wekelijkse content en community events. Dit is gratis voor alle spelers. Het spel is verkrijgbaar voor de PC, PS4 (Pro) en Xbox One (S en X).
1.1 The Foundation Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.2 The Path Finder Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.3 The Atlas Rises Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.5 Next Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.7: The Abyss Update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.75: Visions Update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.0: Beyond

Volledige inhoud Beyond (Update)
Link nog niet beschikbaar

Handige links met meer informatie over No Man’s Sky (tips, bugs, updates, de inhoud van de patches en meer):

Officile No Man’s Sky website

Galactic Atlas

Reddit

BUGreport Reddit - good read

Steam Community

NMS-wiki
pi_199758538
“More to come…”

Nou ja, prima al die content inderdaad maar ik vind het nu wel fijn als er geen updates meer komen die eerdere playtroughs een soort van slopen.

Ze kunnen nog iets met dorpjes en steden, meer soorten flora en fauna, space update met o.a. ice giants en voor de rest is er bijna alles wel.

Benieuwd of we nog de grote jaarlijkse update krijgen :P
Prisms is meer een soort van Origins tot en met Expeditions maar dan verbeterd.
SOONY
pi_199970618
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:58 schreef DKUp het volgende:
Nou ja, prima al die content inderdaad maar ik vind het nu wel fijn als er geen updates meer komen die eerdere playtroughs een soort van slopen.
Ik heb er vlak na launch bijna 50 uur in gestopt en zou het nu best eens weer op willen pakken, zonet nog even aangeslingerd op mijn nieuwe PC en wat ziet Prisms er mooi uit op 3440x1440 ultrawide O+
Maar verhalen over planeten die na updates opeens van een paradijs in een radioactieve bende veranderen of dat een basis of ingewikkelde productie/landbouw operatie opeens half gesloopt is etc. maakt dat ik huiverig ben om er veel tijd in te investeren. Als ik het weer ga spelen wil ik een eigen plek maken ergens wat ik mijn thuis kan noemen, en dat mijn huis er nog steeds staat als ik even weg ben geweest. Dingen ontdekken is een beetje zinloos als alles later weer wordt gereset.

Eve Online heb ik bijvoorbeeld 6 jaar zeer intensief gespeeld en daar werden dingen bij updates voornamelijk uitgebreid, en als er dan toch iets uit werd gehaald/veranderd zorgden ze wel voor een goede overgang.
  maandag 21 juni 2021 @ 09:21:08 #4
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199986249
Heb het na next nog even gespeeld, maar kwam erachter dat CPU nu bottleneckte op de game ... en dan zit je met een socket 1150 :) Van Ali de beste i7 die erop paste en het draaide weer als een tiet. Op zich wel jammer dat met al die patches de game ook steeds zwaarder wordt.

En elke keer opnieuw beginnen na een update is zo meh
Dum de dum
pi_200831028
twitter




quote:
As No Man’s Sky celebrates its fifth anniversary, Hello Games reflects on the journey so far

And finally, as we push forward to 2021, our next update Frontiers is something I’m very excited about. In some ways it is just another update, but in other ways it’s a missing piece of the sci-fi fantasy that we’ve always wanted to add, and very fitting for our fifth anniversary.

There is still a lot we want to try, so much we are still excited for. The next step on that journey is not far off. We’ll have more to share on Frontiers with travellers very soon.

We want to thank everyone who has travelled with us so far, and those that have still to join this ambitious voyage.

Our journey continues.

https://blog.playstation.(...)tter_impression=true
SOONY
pi_200831069
Benieuwd naar Frontiers, wat ze er nu weer van gemaakt hebben. Ik hoop nog altijd op een vleugje realisme qua planeten en hun rotatie en een nieuw water systeem.
pi_200831822
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar Frontiers, wat ze er nu weer van gemaakt hebben. Ik hoop nog altijd op een vleugje realisme qua planeten en hun rotatie en een nieuw water systeem.
Dorpjes of steden misschien? Kleine mini-planeten en/of space update.

Voor de rest klopt veel momenteel wel eigenlijk.
SOONY
pi_200832381
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dorpjes of steden misschien? Kleine mini-planeten en/of space update.

Voor de rest klopt veel momenteel wel eigenlijk.
Ja, voor mijn gevoel is het ook wel redelijk klaar. Merk ik ook wel in mijn speeltijd, zelfs met de PS5 upgrade nauwelijks tijd ingestoken nog.
pi_201096348
༼ つ 👀 ༽つ
  woensdag 1 september 2021 @ 16:28:28 #10
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_201168209
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:06 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dorpjes of steden misschien? Kleine mini-planeten en/of space update.

Voor de rest klopt veel momenteel wel eigenlijk.
De trailer is er en tevens direct de update online. Settlements zij. Er nu! top!
pi_201168219
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:06 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dorpjes of steden misschien? Kleine mini-planeten en/of space update.

Voor de rest klopt veel momenteel wel eigenlijk.
Je had gelijk, Frontiers draaide om dorpjes.

Ik was heel even weer erg enthousiast, maar toen ik de update zag dacht ik 'meeeeeeh'. Ik ga vooralsnog niet opnieuw beginnen dus ;). Misschien over een half jaartje weer eens kijken.

Vind het wel oprecht jammer dat de focus zo erg op dat basebuilding en huisdiertjes is komen te liggen, terwijl dat beide onderdelen zijn die berhaupt pas later toegevoegd zijn _O-. Exploration, het oorspronkelijke doel, lijkt wat uit het oog verloren te zijn. Logisch als dat is wat de community wenst, ik vind het zelf wat jammer.
pi_201168226
twitter
pi_201174897
Hier werd al heel lang om gevraagd natuurlijk. Eigenlijk zijn alle grote functies nu wel aanwezig in het spel.

Wat gaan ze nu toevoegen?
Meer flora en fauna en een Space-update misschien.
SOONY
pi_201178821
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef DKUp het volgende:
Hier werd al heel lang om gevraagd natuurlijk. Eigenlijk zijn alle grote functies nu wel aanwezig in het spel.

Wat gaan ze nu toevoegen?
Meer flora en fauna en een Space-update misschien.
Hoezo moet je altijd dingen blijven toevoegen, kan ook gewoon klaar zijn toch?

Is dit spel ook een beetje in te komen voor een newb?
pi_201178888
quote:
4s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:15 schreef Leonos het volgende:

[..]
Is dit spel ook een beetje in te komen voor een newb?
Ja hoor, als je gewoon normaal begint en het verhaallijntje volgt is er niets aan de hand. Veel van de content die je in de updates ziet speel je dan gewoon vrij.
pi_201178976
Ik heb er een paar keer geprobeerd in te komen maar het begin is zo enorm traag. Je kan zoveel doen, maar toch heb ik op n of andere manier niet echt een idee waar ik nou heen moet of wat ik nou moet doen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_203691733
twitter
SOONY
pi_203691861
Is dat nog de moeite waard om nu te kopen? :)
pi_203691893
quote:
4s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:56 schreef Leonos het volgende:
Is dat nog de moeite waard om nu te kopen? :)
Zeker weten.
Dit spel is van een zeer matig iets naar een zeer prima game gegaan in de loop der jaren.
Als je gewoon uren lang wilt rondklooien en oneindig veel planeten wilt bezoeken gewoon kopen!
pi_203692726
quote:
4s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:56 schreef Leonos het volgende:
Is dat nog de moeite waard om nu te kopen? :)
Zeker hoor, het is wel een soort van oneindig iets als Minecraft. Alleen heb je hier meer missies en veel minder kiddy. Je kan op een gegeven moment zelf kiezen om lekker te verkennen of missies volgen.
Base Building kan leuk zijn en er zit nu genoeg content in.
SOONY
  donderdag 17 februari 2022 @ 11:56:52 #21
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_203701972
quote:
4s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:56 schreef Leonos het volgende:
Is dat nog de moeite waard om nu te kopen? :)
Echt een prachtige en goeie game met constante support en updates _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400998
Dit blijft ook gewoon maar door gaan he? _O_ 8)7

Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205407231
twitter
twitter

https://www.nomanssky.com/endurance-update/
De space-update ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door DKUp op 20-07-2022 23:27:49 ]
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')