SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eind april volgens mij werden er 400 doden door vuurwapens in 3 dagen tijd gemeld daar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
tis maar net wat je goed vindt.
prima, als ze (wapeneigenaren) zichzelf maar overhoop schieten en niet onschuldige klassen/scholen
Recht op zelfverdediging is inderdaad wel een groot goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
tis maar net wat je goed vindt.
prima, als ze (wapeneigenaren) zichzelf maar overhoop schieten en niet onschuldige klassen/scholen
voor recht op zelfverdediging heb ik geen 2nd amendment voor nodig.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Recht op zelfverdediging is inderdaad wel een groot goed.
Jammer dat men dat in Europa niet begrijpt
En hoeveel doden daarvan waren er in de inner cities als Chicago, Detroit en Baltimore waar de wapenwetten zo'n beetje het strengst zijn en hoeveel daarvan waren er in rural America?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eind april volgens mij werden er 400 doden door vuurwapens in 3 dagen tijd gemeld daar.
Maar nee hoor het is allemaal helemaal prima dat jan en alleman een geweer kan halen bij een pakje boter
Jawel. Want die zelfverdediging geldt in Amerika ook jegens de overheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor recht op zelfverdediging heb ik geen 2nd amendment voor nodig.
Wat maakt dat nou uit? ook in die inner cities komen ze er met het grootste gemak aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En hoeveel doden daarvan waren er in de inner cities als Chicago, Detroit en Baltimore waar de wapenwetten zo'n beetje het strengst zijn en hoeveel daarvan waren er in rural America?
aanstellerquote:
Illegaal ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? ook in die inner cities komen ze er met het grootste gemak aan.
Net zoals er hier illegaal aangekomen kan worden. Maar hier worden er ook geen 400 gemeldquote:
We zijn dan ook een kleiner landje met minder economische problemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net zoals er hier illegaal aangekomen kan worden. Maar hier worden er ook geen 400 gemeld
oe kunnen ze nou economische problemen hebben? Die had Trump allemaal opgelost......quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn dan ook een kleiner landje met minder economische problemen.
Ja ga er ff van alles bij slepen. Met je trollmutsje opquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn dan ook een kleiner landje met minder economische problemen.
Trump was goed op weg. Helaas hebben de inner cities al 70 jaar democraten als burgermeester dus jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
h
[..]
oe kunnen ze nou economische problemen hebben? Die had Trump allemaal opgelost......
Vervelend dat die verkiezingen gestolen zijn zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trump was goed op weg. Helaas hebben de inner cities al 70 jaar democraten als burgermeester dus ja
Minder armoede is minder reden voor criminaliteit.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ga er ff van alles bij slepen. Met je trollmutsje op![]()
waarom zijn de grootste criminelen dan zo ontzettend rijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder armoede is minder reden voor criminaliteit.
Moet nog rijden straks dus laten we dat maar niet doenquote:
Die zijn goed in criminaliteitquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zijn de grootste criminelen dan zo ontzettend rijk
limonade?quote:
en de arme mensen niet dus? dus eigenlijk moeten ze die mensen in armoede leren hoe ze beter worden in crimineel zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn goed in criminaliteit
In de meeste criminele onderwereld/maffia series en films, is het thema altijd, dat als ze succesvol zijn, nog steeds niet weten, hoe ze gelukkig worden van al dat gestolen geld.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn goed in criminaliteit
Meeste grote criminelen beginnen arm. Kijk maar naar Escobar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
limonade?
[..]
en de arme mensen niet dus? dus eigenlijk moeten ze die mensen in armoede leren hoe ze beter worden in crimineel zijn
die is dood dus zo goed heeft hij het niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste grote criminelen beginnen arm. Kijk maar naar Escobar.
kwaliteitstopic ditquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Van wapenwet naar hoe criminelen zichzelf opwerken
Pablo wou iemand vermoorden, die zat al op het passagiers vliegtuig op de vlucht voor pablo. Toen schoot pablo zelf maar dat hele vliegtuig met een raketwerper neer en, de rest van dat lijnvluchtvliegtuig passagiers dus ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste grote criminelen beginnen arm. Kijk maar naar Escobar.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
die is dood dus zo goed heeft hij het niet gedaan.
net als jobs. die is ook dood, heeft het oko niet zo goed gedaan.
epstein ook niet.
alleen musk, gates, zuckerberg en bezos leven nog
Er is een nieuw boek uit "wij willen gangster worden"quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Van wapenwet naar hoe criminelen zichzelf opwerken
donderdag weer boven de 25, komt goed. Lekker warm op je vrije dagenquote:
ik heb een korte broek en t-shirt aan en het was niet koud op de fietsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik had net gewoon shirtje (en joggingbroek) aan op de fiets. Was niet koud eigenlijk.
snel wassen voor aankomende weekquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar het is geen weer voor zomerjurkjes. 😞 Naja mijn leukste jurkjes liggen toch in de wasmand. 😂
allemaal watjes hier die niet tegen een normale temperatuur kunnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond het prima in mijn jurkje in de duinen hoor.
Waarheid dit.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
allemaal watjes hier die niet tegen een normale temperatuur kunnen.
Maar als wij dan zeuren dat het warm is, is het topic te klein.
ik spreek alleen maar waarhedenquote:
Daar is ook weinig voor nodig danquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Kinder Bueno en nu is mijn leven geweldig.
mevrouw paddenstoelquote:
Wat lief van haarquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
@:Flory heeft weer een hoop nieuwe voor me gemaakt.![]()
Op maat gemaakt enzo, ben helaas niet zo creatief dat ik ze helemaal zelf maakquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
@:Flory heeft weer een hoop nieuwe voor me gemaakt.![]()
GA EENS WERKENquote:
ik wou dat mijn leven dat hadquote:
Ja zo bedoelde ik het eigenlijk ook, op maat gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Op maat gemaakt enzo, ben helaas niet zo creatief dat ik ze helemaal zelf maak![]()
Moet die andere nog online zetten, doe ik na het weekend
Zal ik een stuk of 100 gerbils gaan kopen en dat we die dan plat gaan stampen en uit hun jasjes kunnen knijpen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pas maar op, straks noemt ze je ook nog monster. Ze is het ook niet eens met mijn gerbil tassen lijn. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze:Fiet fieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Is de jas van gerbils gemaakt ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pas maar op, straks noemt ze je ook nog monster. Ze is het ook niet eens met mijn gerbil tassen lijn. [ afbeelding ]
wat hedde gij gevroten danquote:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ik heb een redelijk aardige mixer tegenwoordig, misschien werkt dat ook wel....quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik een stuk of 100 gerbils gaan kopen en dat we die dan plat gaan stampen en uit hun jasjes kunnen knijpen?
Blijft er dan nog wel genoeg bont over voor wat hippe tasjes en jasjes?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk aardige mixer tegenwoordig, misschien werkt dat ook wel....
Geen idee, nog niet geprobeerd. Gerbil business ligt wat plat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft er dan nog wel genoeg bont over voor wat hippe tasjes en jasjes?
Ik zal zo ook eens een balletje opgooien hierquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht hapjes maar mijn vriend wil bestellen volgens mij.
ik gooi zo een lamsburger, groene asperges en een maiskolf in de panquote:
Whehe... tja why not, ook soort van 'schijf van vijf' bijna....quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zeetong, Amarena kersen en Glenmorangie single malt
Lam vind ik eigenlijk nooit lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gooi zo een lamsburger, groene asperges en een maiskolf in de pan
Gerookte zalm met wat crčme fraîche en een scheutje cognac en citroenzest aanmaken als "sausje" over de zalm.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehe... tja why not, ook soort van 'schijf van vijf' bijna....
Ik kan zalm met botercouscous en gegrilde groenten eten.
Zag ook nog andere (gerookte) zalm in de koelkast liggen, geen idee wat daar de bedoeling van is
Had hetzelfde ideequote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar ga ik lahmacun met kebab en kaas eten. 😁
Opzich wel ja.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik deze ook niet meer, die is niet meer goed.quote:
VIESDIKquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:11 schreef Amarantha het volgende:
ik mag dat zeggen als viesdikkiequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze klotezooi. Wil ik een biljetje verifiëren op zo'n site, vul ik alles in "Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nogeens!"
Dus ik probeer het nogeens, en nogeens, en uiteindelijk 5 of 6 keer gespreid over 2 uur, en de 6e keer krijg ik "Je zoekpatroon wordt nu ingeperkt in verband met de veiligheid van onze database. Probeer het later nogeens!"
Krijg gewoon de rasbora caudumaculatakoorts godverdommeBeantwoord mijn vraag dan de eerste keer dat ik hem stel stelletje fucking nikskunners
Waardeloze klotezooi. Wil ik een biljetje verifiëren op zo'n site, vul ik alles in "Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nogeens!"
Dus ik probeer het nogeens, en nogeens, en uiteindelijk 5 of 6 keer gespreid over 2 uur, en de 6e keer krijg ik "Je zoekpatroon wordt nu ingeperkt in verband met de veiligheid van onze database. Probeer het later nogeens!"
Krijg gewoon de rasbora caudumaculatakoorts godverdommeBeantwoord mijn vraag dan de eerste keer dat ik hem stel stelletje fucking nikskunners
ja even zen worden.quote:
Denk niet dat de site gaat werken als je een lange broek aan doetquote:
Als ze die rookworst ziet dan is de koffie voortaan echt wel gratisquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek naar buiten. Koffiemeisje swaffelen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze die rookworst ziet dan is de koffie voortaan echt wel gratis
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook een chill tent
[ afbeelding ]
Daar zou ik het wel in kunnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en ondertussen platgeprikt worden door de insecten, nee dankje
Hmm, ik ga liever liggen pruttelen in een lekker thermaalbadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee nog niet echt..quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
We are the champions!, hallo bos al in de EK voetbal sferen?
Maar wel je UI aangepast, ik verwacht er ook niet veel van. Ook een beetje saaie poule met Oekraine, Noord Macedonie en Oostenrijkquote:
Voor die wedstrijd had ik er al niet heel veel vertrouwen in tbh. Maar goed ik had in 2010 ook al helemaal geen vertrouwen, dus dat zegt ook weer niets...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar wel je UI aangepast, ik verwacht er ook niet veel van. Ook een beetje saaie poule met Oekraine, Noord Macedonie en Oostenrijk
Maar als je al niet van Schotland B kan winnen wordt dat ook nog moeilijk
Aangezien mijn chill mattie er toch nooit meer is heb ik ook nog deze beschikbaar voor bos-chillingsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik ga liever liggen pruttelen in een lekker thermaalbad
Alternatief is dat ik hem helegaar onder zeikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat de site gaat werken als je een lange broek aan doet
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alternatief is dat ik hem helegaar onder zeikDaar wordt het vast ook niet beter van
Ook weer een oudgediende die al wat jaartjes geleden er voor het laatst wasquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aangezien mijn chill mattie er toch nooit meer is heb ik ook nog deze beschikbaar voor bos-chillings
[ afbeelding ]
Ja, @:PeZu ik heb het over jou!
Dat ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aangezien mijn chill mattie er toch nooit meer is heb ik ook nog deze beschikbaar voor bos-chillings
[ afbeelding ]
Ja, @:PeZu ik heb het over jou!
Ja ik zag het, ik had het idee dat hij minder lang 'weg' was.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook weer een oudgediende die al wat jaartjes geleden er voor het laatst was
Volgens mij is ie wel vaker lange tijd weg geweest. Om vervolgens weer even mee te posten...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ik had het idee dat hij minder lang 'weg' was.
Dus nu kom je nooit meer buiten?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
buiten zijn stekende/prikkende insecten, bah
[ afbeelding ]
Goed wandelweer.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. nu even wat anders. Wordt het morgen een beetje lekker weer denken jullie?
grijs en grauw, prima dusquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. nu even wat anders. Wordt het morgen een beetje lekker weer denken jullie?
Weest gerust, dat is in de volgende aflevering gelukkig weer overquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is Lucifer ineens in een aflevering van Glee veranderd?
Mooi. Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weest gerust, dat is in de volgende aflevering gelukkig weer over
Denk jij wel eens niet aan ballen, piemels, tieten, billen, vagina's en schaamlippen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las snickers-ijs en ik dacht bah en toen las ik het nog een keer.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is Lucifer ineens in een aflevering van Glee veranderd?
Ik snap hem niet eens.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk jij wel eens niet aan ballen, piemels, tieten, billen, vagina's en schaamlippen?
Heh, waar haal je dat nu weer uit?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk jij wel eens niet aan ballen, piemels, tieten, billen, vagina's en schaamlippen?
Ik denk dat US snikkel ijs las in eerste instantiequote:
Aah natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat US snikkel ijs las in eerste instantie
Nopes, vind het idee van snickerijs gewoon vies.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat US snikkel ijs las in eerste instantie
Mijn hoofd dacht dat je zei 'snikkel-ijs'quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh, waar haal je dat nu weer uit?
Hier kan ik het wel mee eens zijn jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is het enige niet sorbet of water ijs wat ik eet.
Sorbet ijs is leven.
Dat maakt jou vunziger dan mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn hoofd dacht dat je zei 'snikkel-ijs'
Als jij daar je tong in wil steken moet jij weten 🤷🏼♂️quote:
Zijn er bakjesquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar cherry. Heb je de ijsrepen van SNickers of die bakjes??
Ik heb die bakjes nog niet geprobeerd. Die bevroren repen vind ik altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar cherry. Heb je de ijsrepen van SNickers of die bakjes??
Dat is een portie of 3-4quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekers eerder
https://www.jumbo.com/sni(...)aOjvQg4aAsNrEALw_wcB
Ik heb nogal veel hersens dus nogal veel pijn bij t veel ijs eten. Misschien dat dat bij jou wat minder speelt inderdaadquote:
Brainfreeze is door te snel ijs eten, niet door teveel ijs eten.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel hersens dus nogal veel pijn bij t veel ijs eten. Misschien dat dat bij jou wat minder speelt inderdaad
Wanneer ga je die ook gebruiken?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel hersens dus nogal veel pijn bij t veel ijs eten. Misschien dat dat bij jou wat minder speelt inderdaad
Vind je?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou dat best kunnen. Ik ben dol op het lezen van CHick-lits bijvoorbeeld..quote:
Know your enemy effectquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dat best kunnen. Ik ben dol op het lezen van CHick-lits bijvoorbeeld..
Je moet ook niet zo schranzen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meerdere.quote:
Ik heb een leuke nieuwe schrijfster ontdekt! Beth O'Learyquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dat best kunnen. Ik ben dol op het lezen van CHick-lits bijvoorbeeld..
Zit je meisje daar te banksoppen op Tom Ellisquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meerdere.
En een ervan niet omdat ik 'm mee laat kijken.
Sinds wanneer is er iets mis met elders trek krijgen en thuis uitgebreid dineren?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je meisje daar te banksoppen op Tom Ellis
Ja mijn idee maar meekijken is ook zo wat.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met elders trek krijgen en thuis uitgebreid dineren?
Wtf zijn zwiemels? Ik zou denken Magic Mike of 50 Tinten maar daar passen die zwiemels niet bijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Hoe heet die ene film van een jaar of 10? geleden ook alweer waar de hele bioscoop rook naar de zwiemels?
fifty shades of grey?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Hoe heet die ene film van een jaar of 10? geleden ook alweer waar de hele bioscoop rook naar de zwiemels?
Magic Mike was dat ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wtf zijn zwiemels? Ik zou denken Magic Mike of 50 Tinten maar daar passen die zwiemels niet bij
Ik heb nog veel te veel boeken liggen. Ook e-books.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een leuke nieuwe schrijfster ontdekt! Beth O'Leary
the fuck voor gare bioscoop ga jij?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook weer een boek gekocht. Want ik had er niet nog 40 ongelezen liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te veel boeken liggen. Ook e-books.
Maar ik zal eens op haar zoeken..
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met elders trek krijgen en thuis uitgebreid dineren?
Ja vorige week toch? Vanavond weet ik niet. Maar zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:37 schreef Karzai het volgende:
Is er nog een Feestje vanavond in Deventer @:Dr_Flash ?
Zag op het nieuws dat ze daar aardig los gingen
Er zit meer verhaal in dan in Magic Mike hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee maar meekijken is ook zo wat.
Ik win ook wel eens een boek bij een loterij. Probeer niet te kopen (lukt echt niet vaak) Meestal koop ik ook een boek tijdens de boekenweek, maar dit jaar niet gedaan (of is ie nog bezig? weet dat hij dit jaar niet rond onze verjaardag is/was)quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een boek gekocht. Want ik had er niet nog 40 ongelezen liggen.
In 50 tinten bedoel je?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit meer verhaal in dan in Magic Mike hoor.
Ja kan daar echt niet naar kijken, apenhormonen of zoquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die gast ziet eruit alsof hij net 1 met 1 kan optellen
Kan hij wel poepen??quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Matt Bomer?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij tm vandaag maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik win ook wel eens een boek bij een loterij. Probeer niet te kopen (lukt echt niet vaak) Meestal koop ik ook een boek tijdens de boekenweek, maar dit jaar niet gedaan (of is ie nog bezig? weet dat hij dit jaar niet rond onze verjaardag is/was)
Nee, Lucifer. Die 50 tintencrap doe je je ergste vijand nog niet aan.quote:
Morbide zooiquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is naar mij onderweg
Het antwoord is ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen in bed tig van haar filmpjes op YT zitten kijkenquote:
Dit kan ik nog wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Oh daar ben ik wel eens op gestuit op youtube. Dacht al, naam komt mij bekend voorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Er is maar 1 iemand die 21 jump street mag doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond hem wel oke in 21 Jump Street.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die 21 jump street mag doen
Johnny Depp?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Lucifer. Die 50 tintencrap doe je je ergste vijand nog niet aan.
Ook allang weg trouwensquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
CHanning Tatum. Toen WHite House Down in premiere ging. Kon je via FOK! gratis naar de perspremiere (dacht ik) in AMsterdam. Ben ik toen heen geweest. Film was een beetje matig, maar wel leuk om gezien te hebben..
Wel grappig je stond op de gastenlijst onder je FOK!naam. Dus waren wel sommige hachelijke situaties.Ja hoe heet u. ehh lompe_Hork. Ja u staat er op loop maar door...
ik vond het nog best leuke films. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij bij 2 premieres geweest in Amsterdam maar deze titel doet geen belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
CHanning Tatum. Toen WHite House Down in premiere ging. Kon je via FOK! gratis naar de perspremiere (dacht ik) in AMsterdam. Ben ik toen heen geweest. Film was een beetje matig, maar wel leuk om gezien te hebben..
Wel grappig je stond op de gastenlijst onder je FOK!naam. Dus waren wel sommige hachelijke situaties.Ja hoe heet u. ehh lompe_Hork. Ja u staat er op loop maar door...
Volgens mij zelfs zijn account op anoniem staan..quote:
augustus 2013 moet dat geweest zijn, want ik woonde toen op de flat op de 1e etage..quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij bij 2 premieres geweest in Amsterdam maar deze titel doet geen belletje rinkelen.
Jupsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eddie in deze clip, neem ik aan
Ik denk dat ik John Carter heb gezien oid en misschien een Alice in Winderland? Al was John misschien ook wel in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
augustus 2013 moet dat geweest zijn, want ik woonde toen op de flat op de 1e etage..
John Carter was volgens mij in Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik John Carter heb gezien oid en misschien een Alice in Winderland? Al was John misschien ook wel in Utrecht.
Dacht ik ook, maar begon te twijfelen. Misschien ben ik dan naar 3 geweest 2 in Amsterdam 1 in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
John Carter was volgens mij in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
John Carter was volgens mij in Amsterdam.
Aan het einde ook nog even Matt LeBlanc, die later bekend werd via Friends...quote:
1987 he..... dat is fokking 34 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder eierstokken zag je die gast wel zoals hij er nu uitziet.
Tering.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1987 he..... dat is fokking 34 jaar geleden
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1987 he..... dat is fokking 34 jaar geleden
Ik die eerste twee denk ik ook dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben naar John Carter, dat wizard of Oz ding en nog een geweest, met die blinde.
Don't breathe?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben naar John Carter, dat wizard of Oz ding en nog een geweest, met die blinde.
Nee, ik kom even niet op de titel.quote:
Opgelost SLotje. Roep ik zelf nog regelmatig IRLquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Riep ook iemand FIPO!!! toen de film begon.
Die muur was hilarisch.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Er was wel een keer een twittermuur op het scherm voor de film begon. Stond er en bericht tussen "CherryLips sta eens op" ofzo. Niet gedaan natuurlijk. Nooit geweten wie het was.
Een van mijn buurmannen zei ooit als reactie op '450' 'dat is echt fantastisch'..... dussssss ook een fokker kennelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opgelost SLotje. Roep ik zelf nog regelmatig IRL![]()
![]()
quote:
quote:
Wel dapper van m hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ze toen binnenkwamen, dacht dat MayDay er ook bij was/, Lang geleden dat
Oooooh ja!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ze toen binnenkwamen, dacht dat MayDay er ook bij was/, Lang geleden dat
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Merkte je niks van in het donker hoor.
Hele tijd tegen z'n stoel schoppen zeker.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Merkte je niks van in het donker hoor.
En hem dan zo aankijken vanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een van mijn buurmannen zei ooit als reactie op '450' 'dat is echt fantastisch'..... dussssss ook een fokker kennelijk
Misschien was 'ie daarom zo aan het katten.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele tijd tegen z'n stoel schoppen zeker.
Hij twitterde na afloop iets van dat wij fokkers in marktkleding naar de premiere waren gegaan. Fok was te klein toen en volgens mij heeft hij uiteindelijk ook die tweet verwijderd.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij twitterde na afloop iets van dat wij fokkers in marktkleding naar de premiere waren gegaan. Fok was te klein toen en volgens mij heeft hij uiteindelijk ook die tweet verwijderd.
Nu ik er over nadenk kan ik me hem ook wel voorstellen eigenlijk. Er stond niets in de uitnodiging dacht ik dat je wel wat feestelijk gekleed mocht zijn want premičre, dus iedereen was gewoon in zijn dagelijkse kloffie. Als je dan normaal gesproken naar premičres gaat waarbij iedereen soort van in gala gaat en waar het gaat om zien en gezien worden kan ik me zijn verbazing wel een beetje voorstellen. Nu. Toen niet.quote:
Nou welkom Ferry Snobmans. In de ECHTE wereldquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk kan ik me hem ook wel voorstellen eigenlijk. Er stond niets in de uitnodiging dacht ik dat je wel wat feestelijk gekleed mocht zijn want premičre, dus iedereen was gewoon in zijn dagelijkse kloffie. Als je dan normaal gesproken naar premičres gaat waarbij iedereen soort van in gala gaat en waar het gaat om zien en gezien worden kan ik me zijn verbazing wel een beetje voorstellen. Nu. Toen niet.
Wel humor dan juist.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk kan ik me hem ook wel voorstellen eigenlijk. Er stond niets in de uitnodiging dacht ik dat je wel wat feestelijk gekleed mocht zijn want premičre, dus iedereen was gewoon in zijn dagelijkse kloffie. Als je dan normaal gesproken naar premičres gaat waarbij iedereen soort van in gala gaat en waar het gaat om zien en gezien worden kan ik me zijn verbazing wel een beetje voorstellen. Nu. Toen niet.
Ach hij moet bijklussen op OnlyFans om zijn cocainegebruik te bekostigen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt gekeken hč?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach hij moet bijklussen op OnlyFans om zijn cocainegebruik te bekostigen.
Ja joh, het was een fokfilm, daar ga ik me niet voor opdoffen hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Octojurkje.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, het was een fokfilm, daar ga ik me niet voor opdoffen hoor.
Had ik nog niet toen. En het was winterjassenweer.quote:
Wat dat betreft is de zomer zoveel leuker qua kleding.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had ik nog niet toen. En het was winterjassenweer.
Je heb duidelijk 'de nieuwe mode' nog niet gezien. Fokking alles heeft blommen man... en oma jurken, met blommen....quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de zomer zoveel leuker qua kleding.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je heb duidelijk 'de nieuwe mode' nog niet gezien. Fokking alles heeft blommen man... en oma jurken, met blommen....
Serieus?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je heb duidelijk 'de nieuwe mode' nog niet gezien. Fokking alles heeft blommen man... en oma jurken, met blommen....
In dit geval niet.... t' is allemaal soort van Ma Flodder en Opoe stylequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Nou ja ik volg de mode niet maar een zomerse bloemetjesjurk kan toch mooi zijn?
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In dit geval niet.... t' is allemaal soort van Ma Flodder en Opoe style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |