GroenLinks vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, ik weet jouw situatie natuurlijk niet, maar persoonlijk ga ik voorlopig met de auto overal naartoe. Terwijl ik voorheen dagelijks in de trein zat.
Okay, iedereen tussen de 13 en 16 dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet helemaal waar:
[..]
Tevens is dit alles arbitrair natuurlijk. Dat we minderjarigen (of wie dan ook) ook moeten inenten omdat ze anders steeds maar weer moeten testen is een beleidskeuze, geen natuurwet. Idem voor de zorgdruk, die is nu al zeer aanzienlijk afgenomen en we zijn zelfs verre van klaar met de volwassenen, laat staan de kinderen. Daar hoef je het dus niet perse meer voor te doen.
[..]
Dit is net zo uit de lucht gegrepen als "we kunnen alleen code zwart voorkomen met een avondklok!".
Neenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:35 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Okay, iedereen tussen de 13 en 16 dan.
Van alle winkels, diequote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:36 schreef Simmertje het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer eens in een winkel gelopen en voelde wel goed. Meteen weer bakken met geld uitgegeven (Mediamarkt).
Zweden is wel het land wat het slechts doet binnen Europa. De besmettingsaantallen zijn in Zweden het hoogst immers (al hoewel Nederland er niet ver van af zit). Ik kijk liever naar Duitsland (gezien de lage besmettingsaantallen daar) en daar gaan de mondmaskers nog echt niet af, pas bij groepsimmuniteit is afschaffing van de mondmaskerplicht een optie.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Erno, terug in je hok met je stellige desinformatie
September waarschijnlijk, als iedereen wie dat wil volledig gevaccineerd is.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:10 schreef Tijn het volgende:
Wanneer zou het thuiswerkadvies worden opgeheven?
Dat vat de idiotie wel goed samen ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:49 schreef Erno-BE het volgende:
Waar kun je zonder mondmasker een supermarkt inlopen of zonder mondmasker in de bus/trein zitten in Europa? Antwoord: nergens.
Goh! Had ik nog niet doorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zweden is wel het land wat het slechts doet binnen Europa. De besmettingsaantallen zijn in Zweden het hoogst immers (al hoewel Nederland er niet ver van af zit). [i]Ik kijk liever naar Duitsland[/i] (gezien de lage besmettingsaantallen daar) en daar gaan de mondmaskers nog echt niet af, pas bij groepsimmuniteit is afschaffing van de mondmaskerplicht een optie.
Prima om de mondmaskerplicht om te zetten in een advies, maar sowieso niet eerder dan medio augustus. Sowieso tot medio augustus moet de mondmaskerplicht in stand blijven.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kunnen we anders van die mondkapjesplicht voor nu niet weer gewoon een advies maken? En dat advies kan dan ook ingetrokken worden als het allemaal weer extrasuperduperveilig is met een hoge vaccinatiegraad.
Tijd voor een nieuwe plaat voor Het Goede Doel.quote:
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
September waarschijnlijk, als iedereen wie dat wil volledig gevaccineerd is.
POMPENquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
2.7 miljoen vaccins op voorraaddie gaan er de komende 2-3 weken dus allemaal doorheen
Wat gekocht?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:36 schreef Simmertje het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer eens in een winkel gelopen en voelde wel goed. Meteen weer bakken met geld uitgegeven (Mediamarkt).
Het vervallen van het thuiswerkadvies hoort bij stap 6 en Hugo de Jonge voorspelde vorig week dat stap 6 waarschijnlijk begin september gezet kan worden.quote:
Ik denk een soundbar, met het EK voor de boeg moet je de teleurstelling wel in goede kwaliteit kunnen horen.quote:
Leuk dat Hugo dat zegt, maar kijk eens hoe druk het de afgelopen maanden was op de wegen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het vervallen van het thuiswerkadvies hoort bij stap 6 en Hugo de Jonge voorspelde vorig week dat stap 6 waarschijnlijk begin september gezet kan worden.
Exact dit, als onderdeel van stap 6 (nu 5 I guess omdat 4 en 5 worden samengevoegd, maar de laatste iig).quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
September waarschijnlijk, als iedereen wie dat wil volledig gevaccineerd is.
Nou ja, dat is niet helemaal waar natuurlijk, die laatste zin, ze zeggen niet voor niets dat het endemisch wordt en altijd wel enigzins aanwezig zal blijven, 100% groepsimmuniteit zullen we dus niet halen, maar wel genoeg (Koopmans en Van der Zeijst leggen het hier goed uit: https://www.ad.nl/home/is(...)ten-gooien~aaedc34a/ ) om zonder beperkingen weer normaal te kunnen leven als het goed is zonder dat we een te groot probleem hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zweden is wel het land wat het slechts doet binnen Europa. De besmettingsaantallen zijn in Zweden het hoogst immers (al hoewel Nederland er niet ver van af zit). Ik kijk liever naar Duitsland (gezien de lage besmettingsaantallen daar) en daar gaan de mondmaskers nog echt niet af, pas bij groepsimmuniteit is afschaffing van de mondmaskerplicht een optie.
Een sluit het ander niet uit, het is een ADVIES, dus wanneer hij het ADVIES intrekt staat los van of/hoe goed men het nu naleeft...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuk dat Hugo dat zegt, maar kijk eens hoe druk het de afgelopen maanden was op de wegen.
dat is het meer idd. Mer de dalende cijfers en steeds meer gevaccineerden boeit het gewoon nog weinig mensen. Het is wel gewoon onderdeel van de strategie om de pandemie te verslaan, laatst is er (nogmaals) bewijs geleverd dat het wel degelijk effect heeft en het feit dat een gedeelte van de bevolking daardoor geen afstand houdt betekend niet dat we er dan maar direct afstand van moeten doen. Iedereen is er klaar mee en niemand zet dat ding voor zijn lol op maar het is nog maar ff volhoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag voor het eerst langere tijd in een kluszaak rondgelopen, en het kapje heb ik na een kwartier wel op de kin gezet. Werd me ineens vreselijk benauwd achter dat ding. Aantal maanden terug zou ik me echt bezwaard hebben gevoeld, nu interesseert het mij werkelijk geen biet meer.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:16 schreef asco het volgende:
Net ff flink gas gegeven op een terras. Gelukkig ook 18 kilometer gelopen.![]()
Sinds wanneer hebben jonge meiden jaren '80 spijkerbroeken aan?![]()
Zeggen moeders dan niet wij liepen daar ook mee?![]()
Het ziet echt niet uit.
Zal wel komen omdat het gros fatties zijn?
Wat een generatie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |