abonnement Unibet Coolblue
pi_200029962
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb het net zitten kijken. Die commentator vind ik irritant, maar hij heeft volkomen gelijk als ie zegt dat ze iets moeten doen aan het einde van wedstrijden. De laatste 2 minuten speeltijd hebben 33 minuten in beslag genomen :')

4 reviews helpt al niet, maar een maatregel als geen timeout meer in de laatste minuut oid zou zo enorm veel schelen. Dit sloeg nergens op.
Haha, juist dan zijn zo vaak timeouts nodig voor een ultieme 'go ahead play', advance the ball
pi_200030762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Haha, juist dan zijn zo vaak timeouts nodig voor een ultieme 'go ahead play', advance the ball
Ja dat snap ik, maar daar wordt het niet leuker van om te kijken. Desnoods 1 timeout in de laatste 5 minuten ofzo. Dat je hem dan wil bewaren voor de laatste minuut ook prima. Maar dat gezeik dat je met 20 seconden te gaan nog 4 timeouts kunt krijgen is belachelijk.
A mind with a heart of it's own
pi_200031381
Lol Caruso gepakt met wiet op 't vliegveld :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 24 juni 2021 @ 00:50:45 #279
117098 Hathor
Effe niet
pi_200037026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol Caruso gepakt met wiet op 't vliegveld :D
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:53:03 #280
117098 Hathor
Effe niet
pi_200038714
Het sprookje gaat maar door daar in Atlanta.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200040593
Trae beest
  donderdag 24 juni 2021 @ 18:41:56 #282
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200046002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef Hathor het volgende:
Het sprookje gaat maar door daar in Atlanta.
Je gaat je toch afvragen waar hun GM vandaan komt en waarom die plaats moest maken voor het zoontje van de eigenaar.
RED ONS HENNIEGOD
pi_200051017
Phoenix op 2-0 nu en Atlanta wint de eerste uitgame. Moet niet gekker worden, dit seizoen. Op naar de droomfinale tussen de Suns en de Hawks. _O-

Einde van Suns-Clippers was wel lekker bizar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:02:26 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_200051116
Paul weer erbij in game 3, Kawhi nog steeds out.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:35:23 #285
117098 Hathor
Effe niet
pi_200053891
Komen ze weer hoor die Clippers, blijkbaar moeten ze eerst 2-0 achter komen voor ze daar een keer wakker worden. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200056800
Was wel een beetje te verwachten denk ik. Terrence Mann en Zubac zijn wel een beetje de niet-voorspelde helden aan het worden. Spelen erg goed beiden.

Maar goed, bij de Suns had je Cameron Payne die flink aan het ballen was. Die was vorig jaar nog in China aan het werk. Nu wel geblesseerd uitgevallen trouwens.

Payne en Mann in de conference finals met een flinke inpact. Gek seizoen, dit.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200056850
Dit is trouwens Team USA voor de Spelen.

https://www.cbssports.com(...)to-play-in-olympics/

Adebayo, Beal, Booker, Durant, Jerami Grant, Draymond Green, Jrue Holiday, LaVine, Lillard, Love, Middleton en Taytum.

Geen James, Harden, Curry, Irving, Davis, Butler, Paul, Mitchell oa.

Edit: er staat in het artikel nog dat Harden meedoet maar die is dus afgevallen. :')
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200057386
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200057763
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef Salina het volgende:
Dit is trouwens Team USA voor de Spelen.

https://www.cbssports.com(...)to-play-in-olympics/

Adebayo, Beal, Booker, Durant, Jerami Grant, Draymond Green, Jrue Holiday, LaVine, Lillard, Love, Middleton en Taytum.

Geen James, Harden, Curry, Irving, Davis, Butler, Paul, Mitchell oa.

Edit: er staat in het artikel nog dat Harden meedoet maar die is dus afgevallen. :')
Ik had LaVine thuisgelaten en nog een echte center a la Ayton meegenomen. Verder prima team.
A mind with a heart of it's own
pi_200057895
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik had LaVine thuisgelaten en nog een echte center a la Ayton meegenomen. Verder prima team.
De balans is een beetje zoek inderdaad. Tenzij Adebayo erg veel gaat spelen en ze verder kleinere lineups opstellen met bv Draymond, Love of Durant op 5.

Maar mag Ayton wel voor de VS uitkomen trouwens? Geboren op de Bahamas uit Nigeriaanse ouders. Dat laatste hoorde ik gisteren pas btw.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200058117
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:25 schreef Salina het volgende:

[..]

De balans is een beetje zoek inderdaad. Tenzij Adebayo erg veel gaat spelen en ze verder kleinere lineups opstellen met bv Draymond, Love of Durant op 5.

Maar mag Ayton wel voor de VS uitkomen trouwens? Geboren op de Bahamas uit Nigeriaanse ouders. Dat laatste hoorde ik gisteren pas btw.
Daarom ook a la ;)
Wist niet zeker of ie überhaupt voor de VS uit kan komen :P

Maar desnoods neem je een Brook Lopez of K.A. Towns ofzo mee. Iig iets meer lengte.
A mind with a heart of it's own
pi_200070871
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:46 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Daarom ook a la ;)
Wist niet zeker of ie überhaupt voor de VS uit kan komen :P

Maar desnoods neem je een Brook Lopez of K.A. Towns ofzo mee. Iig iets meer lengte.
Lopez of Towns hadden wel gepast in dit team. Center, driepuntdreiging, beetje de vloer stretchen.

Milwaukee-Atlanta was niet echt spannend na de 1e kwart. Mooi, snel door dus naar de Tour de France en het EK. Druk programma vandaag.
Arme sportfans. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 juni 2021 @ 12:43:01 #293
426493 crew  PippenScottie
pi_200070945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef Salina het volgende:
Dit is trouwens Team USA voor de Spelen.

https://www.cbssports.com(...)to-play-in-olympics/

Adebayo, Beal, Booker, Durant, Jerami Grant, Draymond Green, Jrue Holiday, LaVine, Lillard, Love, Middleton en Taytum.

Geen James, Harden, Curry, Irving, Davis, Butler, Paul, Mitchell oa.

Edit: er staat in het artikel nog dat Harden meedoet maar die is dus afgevallen. :')
De OS beginnen bijna direct na de finals. Ik kan me niet voorstellen dat Booker, Middleton en Holiday van de partij zullen zijn.
pi_200071354
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:43 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De OS beginnen bijna direct na de finals. Ik kan me niet voorstellen dat Booker, Middleton en Holiday van de partij zullen zijn.
Ze hebben allemaal al toegezegd, dus normaal gesproken zullen alleen blessures daar iets aan veranderen.
Dat het allemaal zo kort op elkaar is, is o.a. de reden dat iemand als Chris Paul er niet heen wil.
1e wedstrijd op de OS is 2 dagen na een potentiële game 7 in de finals. Het is allemaal al geregeld dat er dan een vliegtuig klaar staat om spelers naar Tokio te vliegen.
En dan missen 3 spelers misschien de eerste wedstrijd. Met de rest moet een poulewedstrijd ook wel gewonnen kunnen worden.
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 juni 2021 @ 16:51:44 #295
426493 crew  PippenScottie
pi_200074279
Het is dat KD speelt, anders zou ik de VS geen favoriet noemen voor de titel.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:31:38 #296
117098 Hathor
Effe niet
pi_200088538
Suns op de drempel van de finals, wie dat voorafgaand aan het seizoen zou hebben gezegd, zou in een dwangbuis zijn afgevoerd. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200089481
Booker ziet er een beetje freaky uit met dat masker hehe
pi_200098046
3-1 en de Suns spelen weer thuis next game.

Rare game. Grote voorsprong voor de Suns, Clippers komen terug in een boeiend maar laagscorend slugfest. Laatste minuten lekker bizar met als hoogtepunt DeMarcus Cousins die heel even mocht invallen bij free throws. Prompt pakte hij de rebound en...gooide de tweede vrijworp rechstreeks tegen het glas met de bedoeling om nog een kans te grijpen via de rebound, niet wetende dat je wel even de ring dient te raken... _O-



[ Bericht 35% gewijzigd door Salina op 27-06-2021 20:40:50 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 28 juni 2021 @ 06:50:59 #299
117098 Hathor
Effe niet
pi_200103412
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 20:34 schreef Salina het volgende:
3-1 en de Suns spelen weer thuis next game.

Rare game. Grote voorsprong voor de Suns, Clippers komen terug in een boeiend maar laagscorend slugfest. Laatste minuten lekker bizar met als hoogtepunt DeMarcus Cousins die heel even mocht invallen bij free throws. Prompt pakte hij de rebound en...gooide de tweede vrijworp rechstreeks tegen het glas met de bedoeling om nog een kans te grijpen via de rebound, niet wetende dat je wel even de ring dient te raken... _O-

_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200104899
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 20:34 schreef Salina het volgende:
3-1 en de Suns spelen weer thuis next game.

Rare game. Grote voorsprong voor de Suns, Clippers komen terug in een boeiend maar laagscorend slugfest. Laatste minuten lekker bizar met als hoogtepunt DeMarcus Cousins die heel even mocht invallen bij free throws. Prompt pakte hij de rebound en...gooide de tweede vrijworp rechstreeks tegen het glas met de bedoeling om nog een kans te grijpen via de rebound, niet wetende dat je wel even de ring dient te raken... _O-

Domme actie, maar wat ik van zo'n coach ook niet snap is dat ie verder niet heeft gespeeld. De rest van de wedstrijd kwamen ze niet door de verdediging van Phoenix heen. Gooi dan een Cousins erin om wat te proberen. Hij heeft lengte, kan in de post spelen, kan schieten...
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')