SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hobby's: speklapjes bakken en sushi vouwenquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hobby's: speklapjes bakken en sushi vouwen
Lievelingsluchtje; Gerriedamp.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hobby's: speklapjes bakken en sushi vouwen
'Op ruftende vrouwen kun je bouwen'quote:
Diep inademen, liefdevol tegen haar dijbeen weer uitademen en doorrrrrrrr met de speekselkermis.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Diep inademen, liefdevol tegen haar dijbeen weer uitademen en doorrrrrrrr met de speekselkermis.
quote:
Hoe is student een beroepquote:
piloten swipe ik altijd wegquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit zijn de meest sexy beroepen voor mannen:
1. Piloot
2. Founder/Entrepreneur
3. Brandweerman
4. Arts
5. TV/Radio-persoonlijkheid
6. Docent
7. Technicus
8. Model
9. Paramedicus
10. Student
11. Advocaat
12. Personal Trainer
13. Financieel adviseur
14. Politie-agent
15. Militair
Dit zijn de meest sexy beroepen voor vrouwen:
1. Fysiotherapeut
2. Interieurontwerper
3. Founder/Entrepreneur
4. Pr- of Communicatiemedewerker
5. Docent
6. Student
7. Logopedist
8. Apotheker
9. Social Media Manager
10. Model
11. Mondhygiënist
12. Verpleegkundige
13. Stewardess
14. Personal Trainer
15. Makelaar
Nummer 13 vind ik wel opvallend.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
1. Piloot
2. Founder/Entrepreneur
3. Brandweerman
4. Arts
5. TV/Radio-persoonlijkheid
6. Docent
7. Technicus
8. Model
9. Paramedicus
10. Student
11. Advocaat
12. Personal Trainer
13. Financieel adviseur
14. Politie-agent
15. Militair
1. Fysiotherapeut
2. Interieurontwerper
3. Founder/Entrepreneur
4. Pr- of Communicatiemedewerker
5. Docent
6. Student
7. Logopedist
8. Apotheker
9. Social Media Manager
10. Model
11. Mondhygiënist
12. Verpleegkundige
13. Stewardess
14. Personal Trainer
15. Makelaar
of barmanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis serveerster wel op het lijstje.
Ik vind danseresjes ook wel sexy.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is die meer het type vooroorlogse Duitse kogelstoter?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van mijn broer is fysiotherapeut. Sexy is geen woord dat bij haar past.
Die zijn wel vaak makkelijk en promiscue.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou daar niet misstaan hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die meer het type vooroorlogse Duitse kogelstoter?
Flirten voor fooi.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn wel vaak makkelijk en promiscue.
Gelijk gaan vandaag dan!quote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar keer gedaan laatste tijd, maar trekt me nu niet meer zo.
Ik had Model/PT wel hoger verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
8. Model
12. Personal Trainer
12. Verpleegkundige
Hokken met een model is doodsaai als je zelf Bourgondisch ingesteld bent.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik had Model/PT wel hoger verwacht eigenlijk.
Vrouwelijk verpleegkundige zijn soms niet verkeerd.Al zijn Crocs niet heel sexy.
En je kan nu niet buitenzwemmen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten zwemmen vond ik een stuk leuker dan binnen.
Ja maar buiten heb je bijna nooit een trapje waar je vrouwenkonten kunt kijken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten zwemmen vond ik een stuk leuker dan binnen.
*zoekt buitenbad*quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar buiten heb je bijna nooit een trapje waar je vrouwenkonten kunt kijken.
Gezellig, lang geleden zekerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond weer eens een ouderwets feestje met vrienden.
Teleurstellend dit.quote:
mwah, gewoon korte broek en shirt aangehad toen ik naar de winkel gingquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, gewoon korte broek en shirt aangehad toen ik naar de winkel ging
j doet je winterjas zeker aan zometeenquote:
Ik neig er naar jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
ji
[..]
j doet je winterjas zeker aan zometeen
DAT WIL IKquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.thecookingfoo(...)-Stuffed-Buns-Recipe
ik ben dit aan het maken
Kan geregeld wordenquote:
De Engelse taal is ook zoveel mooier en rijker dan dat Nederlandse boerengebrabbel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenNog steeds 1:37 meer zon erbij vandaag
![]()
In de Duitstalige wikipedia staan ruim 2,4 miljoen artikelen, in de Engelstalige 5,8 miljoen en in de Franstalige ruim 2 miljoen
Boeiend, in de Nederlandse ook ruim 2 miljoen
het levert in ieder geval minder zenuwen opquote:
Gewoon zo die ankerketting in die kletsnatte spelonk slingeren en zoquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bootje moe, bootje wil met duim spelen op de bank.
wtfquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zo die ankerketting in die kletsnatte spelonk slingeren en zo
Kun je niet even een spoorboekje opstellen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
het 'toeristenseizoen' begint ook dan denk ik? Die spido heeft tot vandaag stil gelegen.
je hebt ook nog de berenboot en de pannekoekenboot die voorbij zou moeten komen hier
heet het dan geen waterboekjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je niet even een spoorboekje opstellen?
Nja daar gaat het natuurlijk wel om maar een klein deel van de vrouwen wil er een cadeaupapiertje en een strik omheen zodat ze zich geen goedkope sloer voelen en een deel van de mannen vind wandelen als voorspel al teveel moeite, zo ingewikkeld is paren niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zo die ankerketting in die kletsnatte spelonk slingeren en zo
Misschienquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
er komen ook jetski's voorbij. Zouden die gehuurd zijn dan?
ook een optie inderdaad. er ligt in ieder geval geen spoor waar ze over heen varen. Gaan we vanuitquote:
Goh.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
de berenboot is van dat restaurant de beren
Veeleisend gedoe allemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja daar gaat het natuurlijk wel om maar een klein deel van de vrouwen wil er een cadeaupapiertje en een strik omheen zodat ze zich geen goedkope sloer voelen en een deel van de mannen vind wandelen als voorspel al teveel moeite, zo ingewikkeld is paren niet.
Wat zit je nou weer betweterig te doen dikzak. Weet je niks vanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook een optie inderdaad. er ligt in ieder geval geen spoor waar ze over heen varen. Gaan we vanuit
Het gaat via stroomkabels in de lucht, net zoals de tramquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer betweterig te doen dikzak. Weet je niks vanMisschien liggen die rails wel op de bodem, dat ie daar overheen gaat.
Daarom zeg ik ook daar gaan we vanuit! Misschien is het stiekem inderdaad wel allemaal een trein met een boot erop gelast.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer betweterig te doen dikzak. Weet je niks vanMisschien liggen die rails wel op de bodem, dat ie daar overheen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |