abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199749898
met je spuitje _O-
pi_199749957
twitter



Bbb *O*
pi_199750088
quote:
Wel tamelijk bijzonder ja dit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:09 schreef PSVCL het volgende:
Bbb
Kben alleen op de hoogte van BBC.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199750132
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel tamelijk bijzonder ja dit.
[..]

Kben alleen op de hoogte van BBC.
Match Of The Day _O_
  zaterdag 5 juni 2021 @ 00:53:21 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199750364
Goeie wel. Altijd weer een gekke vertoning als dit soort gekkigheid langs komt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199758391
Kan iemand me uitleggen wat er nou zo verschrikkelijk is aan het verbeteren van dingen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199758418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:45 schreef Hallojo het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er nou zo verschrikkelijk is aan het verbeteren van dingen?
Het is allemaal één groot complot tegen de rechtse blanke man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:58:05 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199758532
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:45 schreef Hallojo het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er nou zo verschrikkelijk is aan het verbeteren van dingen?
Niks, het is alleen gekkigheid of een mooi voorbeeld van een gedeeld onbewustzijn dat de term 'Build Back Better' letterlijk of bijna letterlijk door iedereen wordt geuit. Alsof er een memo is verstuurd of zo. Het is stiekem toch ook gewoon een lelijke term. Beetje een mislukte PR slogan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199760012
Is gewoon weer toeval joh

Het zijn verder heel koosjere mensen die het beste voor hebben met ons :)
pi_199760481
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:45 schreef Hallojo het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er nou zo verschrikkelijk is aan het verbeteren van dingen?
Ligt er een beetje aan wie er zorgt voor de verbeteringen.

"The Great Leap Forward" van Mao, was dat echt een verbetering?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199762422
Jammer dat die van Rutte er niet tussen zit. Ben te lui om het op te zoeken, maar hij heeft hem ook gebruikt. Net als Merkel en Macron.

Het betekent in ieder geval dat ze op een 'hoger niveau' met elkaar aan het samenwerken zijn om aan The Great Reset te werken. Dat is geen conspiracy. Het is letterlijk de slogan van Schwab's boek 'The Great Reset'. Dit is allemaal 'in the open'.

De vraag komt dan wel op of het virus, of de aanpak daarvan, hier los van staan en 'toevallig' zijn, of dat er meer aan de hand is.

De wereldleiders zijn het er wel heel snel over eens dat dit hét moment is voor The Great Reset en zijn al aan het doorpakken. We ontkomen er niet meer aan om die vraag te stellen.
pi_199762482
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:45 schreef Hallojo het volgende:
emand me uitleggen wat er nou zo verschrikkelijk is aan het verbeteren van dingen?
Suggestieve vraagstelling. Er is natuurlijk niks slechts aan een verbetering.

Wie zegt dat het verbeteringen gaan worden? En verbeteringen voor jij en ik? Of voor anderen? En welke voor- en nadelen zijn er dan aan alle doorgevoerde maatregelen? (lees: verbeteringen)

Zo simpel kun je het dus niet stellen.

Daarbij, wat er mis mee is is voor mij heel duidelijk. Dit soort zaken moeten op nationaal vlak worden besproken. In de 2e kamer. Zodat wij als volk mee kunnen luisteren en beslissen.

Dat is op dit moment niet zo. En dat is immoreel, hoe goed sommige voorstellen misschien ook zijn. En ben ook niet te naïef, er zullen ook plannen zijn die ons wel gaan raken.
pi_199764482
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:06 schreef matigeuser het volgende:
Jammer dat die van Rutte er niet tussen zit. Ben te lui om het op te zoeken, maar hij heeft hem ook gebruikt. Net als Merkel en Macron.

Het betekent in ieder geval dat ze op een 'hoger niveau' met elkaar aan het samenwerken zijn om aan The Great Reset te werken. Dat is geen conspiracy. Het is letterlijk de slogan van Schwab's boek 'The Great Reset'. Dit is allemaal 'in the open'.

De vraag komt dan wel op of het virus, of de aanpak daarvan, hier los van staan en 'toevallig' zijn, of dat er meer aan de hand is.

De wereldleiders zijn het er wel heel snel over eens dat dit hét moment is voor The Great Reset en zijn al aan het doorpakken. We ontkomen er niet meer aan om die vraag te stellen.
Veel te vroeg om over dat build back better te lullen inderdaad zeg.

De economie is totaal overspannen zo goed draait het. Wat nou build back better, wat een onzin.

Globaal opeens dezelfde slecht vatttende term gebruiken.. Dat lijkt idd aangestuurd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199764581
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 02:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Veel te vroeg om over dat build back better te lullen inderdaad zeg.

De economie is totaal overspannen zo goed draait het. Wat nou build back better, wat een onzin.

Globaal opeens dezelfde slecht vatttende term gebruiken.. Dat lijkt idd aangestuurd.
Wat is er precies mis met BBB dan?

Met zo'n clusterfuck als Corona is het toch vrij wenselijk dat ze de boel beter opbouwen zodat er de volgende keer wat minder sprake is van wanbeleid, vind je niet?
pi_199764582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:50 schreef PSVCL het volgende:
Is gewoon weer toeval joh

Het zijn verder heel koosjere mensen die het beste voor hebben met ons :)
Nee, Rutte vormt met een aantal leden van de illuminati een geheim duister genootschap dat de wereld wil overnemen.

Komop zeg, er zit niet eens een verdienmodel in, en daarnaast blijven de kleinste leugentjes nog niet eens verborgen - maar een wereldwijd complot, ja daar moet je onze Rutte voor hebben hoor.
pi_199764583
quote:
Leer toch verdomme eens Nederlands man.
pi_199765069
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 05:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, Rutte vormt met een aantal leden van de illuminati een geheim duister genootschap dat de wereld wil overnemen.

Komop zeg, er zit niet eens een verdienmodel in, en daarnaast blijven de kleinste leugentjes nog niet eens verborgen - maar een wereldwijd complot, ja daar moet je onze Rutte voor hebben hoor.
Jij duwt alles wat je niet bevalt veel te gemakkelijk in de 'complot' / 'illuminati' / 'samenzwering' hoek.

Dat is in dit geval helemaal niet aan de orde. Klaus Schwab heeft een boek geschreven (The Great Reset) en zijn slogan is 'Build Back Better'. Schwab is de oprichter en voorzitter van het World Economic Forum. Jaarlijks komen de CEO's van grote bedrijven en internationale politici bij elkaar om met elkaar te spreken over bepaalde thema's.

Gewoon van Wikipedia dit. Niks geheim of duisters aan.

Echter, het simpele feit dat alle wereldleiders nu ineens met deze term beginnen te strooien, wil zeggen dat ze allemaal op één lijn zitten en dus heil zien in de aanpak zoals beschreven in Schwab's boek. Ik zeg nergens dat ze dit 'verplicht' moeten van een bepaalde illuminati. Dit is geen complot, of samenzwering, dit is gewoon een constatering dat de leiders in de westerse wereld samen achter één plan staan. The Great Reset.

En ze komen er ook eerlijk voor uit, anders zouden ze deze uitspraken niet doen, niet spreken op / voor het WEF, etc.

Waar het 'tricky' wordt, is dat dit niet op nationaal niveau wordt overlegd of over gedebatteerd 'in the open' in de 2e kamer. Nu kan de oppositie, en het ook het volk, hier niet over mee beslissen. Een conspiracy zou ik het nog steeds niet willen noemen, maar wel een shady manier om er een agenda proberen doorheen te drukken.

Dit staat allemaal los van de plannen voor de Great Reset. Wat je daar van vindt is echter ondergeschikt aan bovenstaande. Onze democratie, transparantie en vrijheid moet boven opgelegde plannen uit het buitenland komen. En Rutte is hier niet transparant over.

----------

Dan nu nog iets wat wel meer de conspiracy kant op gaat. Als alle wereldleiders ineens zo massaal achter één plan staan, waar het corona-virus de perfecte omstandigheden voor hebben gecreëerd, dan ontkom je niet aan de vraag of dit niet allemaal vooraf gepland is.

Dit is geen harde uitspraak, maar een onderzoekende vraag. Het komt de wereldleiders dus wel ineens goed uit. Ik vind het geplande scenario dan waarschijnlijker dan 'hey, een virus... Eindelijk de mogelijkheid om The Great Reset eens uit te voeren'.

Ik persoonlijk vind in ieder geval dat we op nationaal niveau moeten kijken naar wat we willen voor de toekomst en wat haalbaar is of niet in onze specifieke situatie. Dat er op internationaal niveau wordt gekeken naar potentiële problemen en oplossingen is op zich niet verkeerd. Maar dan moeten die plannen op nationaal niveau eerst goed bekeken worden.

Daarnaast is het allemaal nogal SJW / Groen / Anti-kapitalisme / Anti-vrijheid geneuzel waar ik principieel tegen ben, maar dat is inhoudelijk.
pi_199765072
quote:
Video is nu ineens 'privé'?

Wat zou dat betekenen? Waarom?
pi_199765341
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 05:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is er precies mis met BBB dan?

Met zo'n clusterfuck als Corona is het toch vrij wenselijk dat ze de boel beter opbouwen zodat er de volgende keer wat minder sprake is van wanbeleid, vind je niet?
Je vraagt me een vraag die niet van toepassing is op wat ik zeg.

De timing is raar, lijkt aangestuurd, heb je daar gedachtes over?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199776690
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:25 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Jij duwt alles wat je niet bevalt veel te gemakkelijk in de 'complot' / 'illuminati' / 'samenzwering' hoek.

Dat is in dit geval helemaal niet aan de orde. Klaus Schwab heeft een boek geschreven (The Great Reset) en zijn slogan is 'Build Back Better'. Schwab is de oprichter en voorzitter van het World Economic Forum. Jaarlijks komen de CEO's van grote bedrijven en internationale politici bij elkaar om met elkaar te spreken over bepaalde thema's.

Gewoon van Wikipedia dit. Niks geheim of duisters aan.

Echter, het simpele feit dat alle wereldleiders nu ineens met deze term beginnen te strooien, wil zeggen dat ze allemaal op één lijn zitten en dus heil zien in de aanpak zoals beschreven in Schwab's boek. Ik zeg nergens dat ze dit 'verplicht' moeten van een bepaalde illuminati. Dit is geen complot, of samenzwering, dit is gewoon een constatering dat de leiders in de westerse wereld samen achter één plan staan. The Great Reset.

En ze komen er ook eerlijk voor uit, anders zouden ze deze uitspraken niet doen, niet spreken op / voor het WEF, etc.

Waar het 'tricky' wordt, is dat dit niet op nationaal niveau wordt overlegd of over gedebatteerd 'in the open' in de 2e kamer. Nu kan de oppositie, en het ook het volk, hier niet over mee beslissen. Een conspiracy zou ik het nog steeds niet willen noemen, maar wel een shady manier om er een agenda proberen doorheen te drukken.

Dit staat allemaal los van de plannen voor de Great Reset. Wat je daar van vindt is echter ondergeschikt aan bovenstaande. Onze democratie, transparantie en vrijheid moet boven opgelegde plannen uit het buitenland komen. En Rutte is hier niet transparant over.

----------

Dan nu nog iets wat wel meer de conspiracy kant op gaat. Als alle wereldleiders ineens zo massaal achter één plan staan, waar het corona-virus de perfecte omstandigheden voor hebben gecreëerd, dan ontkom je niet aan de vraag of dit niet allemaal vooraf gepland is.

Dit is geen harde uitspraak, maar een onderzoekende vraag. Het komt de wereldleiders dus wel ineens goed uit. Ik vind het geplande scenario dan waarschijnlijker dan 'hey, een virus... Eindelijk de mogelijkheid om The Great Reset eens uit te voeren'.

Ik persoonlijk vind in ieder geval dat we op nationaal niveau moeten kijken naar wat we willen voor de toekomst en wat haalbaar is of niet in onze specifieke situatie. Dat er op internationaal niveau wordt gekeken naar potentiële problemen en oplossingen is op zich niet verkeerd. Maar dan moeten die plannen op nationaal niveau eerst goed bekeken worden.

Daarnaast is het allemaal nogal SJW / Groen / Anti-kapitalisme / Anti-vrijheid geneuzel waar ik principieel tegen ben, maar dat is inhoudelijk.
Dat klopt zeker, dat er niets duisters aan is - ik reageer dan ook op iemand die alles wel heel duister vindt. ;-)

Dat sommige dingen niet in de 2e kamer worden besproken kan je tricky vinden, en dat zou het best kunnen zijn, maar dat is meer gewoon een gevolg van hoe Europa tegenwoordig werkt.
pi_199776718
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 22:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, dat er niets duisters aan is - ik reageer dan ook op iemand die alles wel heel duister vindt. ;-)

Dat sommige dingen niet in de 2e kamer worden besproken kan je tricky vinden, en dat zou het best kunnen zijn, maar dat is meer gewoon een gevolg van hoe Europa tegenwoordig werkt.
Helaas wel. Dan moeten we er RAUS.
pi_199777535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:06 schreef matigeuser het volgende:
Jammer dat die van Rutte er niet tussen zit. Ben te lui om het op te zoeken, maar hij heeft hem ook gebruikt. Net als Merkel en Macron.
Hieronder hoor en zie je o.a het Rutte zeggen

https://odysee.com/@de_Kapitein:1/build-back-better-4-mei:b

quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Video is nu ineens 'privé'?

Wat zou dat betekenen? Waarom?
Daar zijn de bekende shills, onder andere hier op Fok verantwoordelijk voor. Zij vertellen het aan hun baasjes (of hebben de tools het zelf te verwijderen) en vervolgens wordt de video verwijderd, of is ene privé. Krijgen ze een hoop geld voor.
ssst
Die knakkers aan de top bepalen voor ons wat we mogen zien. Zoveel mogelijk pulp en leugens, en zetten o.a shills en trolivier trollen in om onder andere (interessante) discussies te ontregelen.
Valt niet op hoor
De baasjes van youtube werken graag mee om iets te verwijderen :')

https://odysee.com/@JWild:6/Build-back-better:9
pi_199777731
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 23:53 schreef koosbasterd het volgende:
Daar zijn de bekende shills, onder andere hier op Fok verantwoordelijk voor. Zij vertellen het aan hun baasjes (of hebben de tools het zelf te verwijderen) en vervolgens wordt de video verwijderd, of is ene privé. Krijgen ze een hoop geld voor.
LoL

Jij hebt echt een kronkel in je kop. :D Dat je dit denkt, wat een debiel. _O-
pi_199777736
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 00:30 schreef illusions het volgende:

[..]

LoL

Jij hebt echt een kronkel in je kop. :D Dat je dit denkt, wat een debiel. _O-
Heerlijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')