Wat wil ze zelf?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens laatste onderzoeken geeft een besmetting langer dan 6 maanden geleden ook nog genoeg immuniteit, waardoor 1 prik volstaat
Misschien moet je dit niet op een forum vragen, maar aan je huisarts.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daarom stel ik de vraag.... Ze weet het niet.
Bij het wel of niet laten vaccineren komt meer kijken dan de mening van een huisarts.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien moet je dit niet op een forum vragen, maar aan je huisarts.
Behandelend arts in Erasmus vragen is mijn advies. Verder geen medisch advies vragen aan FOKkersquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:18 schreef patrickt37 het volgende:
Overigens is mijn dochter heel gevoelig voor virussen. Hiervoor is ze onder behandeling in het Erasmus.
In algemeen zou na besmetting één vaccinatie met een mRNA voldoende zijn voor bescherming.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:18 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn dochter is 18, en vanwege haar astma heeft zij afgelopen woensdag haar eerste pfizer gekregen. Vorige jaar tijdens de eerste golf is zij ook positief besmet geweest.
Volgens de laatste berichten hoeft zij niet meer voor de tweede prik te gaan. Wat adviseren jullie? Tweede prik halen of niet?
Overigens is mijn dochter heel gevoelig voor virussen. Hiervoor is ze onder behandeling in het Erasmus.
Ik hoop van harte dat ze verder komt dan ik in het winnen van medisch advies, want ik kreeg 'dat moet je zelf maar opzoeken/bedenken' te horen (op een andere vraag overigens).quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behandelend arts in Erasmus vragen is mijn advies. Verder geen medisch advies vragen aan FOKkers
....Serieus? Wat zijn dat dan voor QAnon methodes: do your own researchquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop van harte dat ze verder komt dan ik in het winnen van medisch advies, want ik kreeg 'dat moet je zelf maar opzoeken/bedenken' te horen (op een andere vraag overigens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dit iddquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....Serieus? Wat zijn dat dan voor QAnon methodes: do your own research![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....Serieus? Wat zijn dat dan voor QAnon methodes: do your own research
Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Voor het corona tijdperk had mijn dochter bijna maandelijks verhoging(38+)quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat houdt die gevoeligheid voor virussen in, hoe komt dat?
En zie daar, het winnende antwoord!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behandelend arts in Erasmus vragen is mijn advies. Verder geen medisch advies vragen aan FOKkers
[..]
Dat is klachtwaardig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Die onzin hebben we inmiddels toch al een paar jaar? Volgens mij moet je zelfs continu blijven bijbetalen voor bijsluiters van recepten die je verlengt. (en waarvan je de bijsluiter dus al hebt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kosten worden afgerekend voor zgn. "medisch advies", maar in de praktijk komt dat op hooguit een bijsluiter neer. Er is best wel wat kritiek op geweest toen die geldklopperij een paar jaar geleden ingevoerd werd.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
Nee, die toeslag is voor de controle op de medicatie, bijvoorbeeld of dit wisselwerking heeft met andere medicijnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die onzin hebben we inmiddels toch al een paar jaar? Volgens mij moet je zelfs continu blijven bijbetalen voor bijsluiters van recepten die je verlengt. (en waarvan je de bijsluiter dus al hebt)
Ja, is ook beetje raar dat er nog eens 12-16 euro bij komt voor het eerste recept.quote:De kosten worden afgerekend voor zgn. "medisch advies", maar in de praktijk komt dat op hooguit een bijsluiter neer. Er is best wel wat kritiek op geweest toen die geldklopperij een paar jaar geleden ingevoerd werd.
[..]Ik haat apothekers. Had keer gesprekje met m'n behandelend arts, alles al doorgenomen over de medicijnen, etc. Kwam ik bij de apotheek, begint ze een heel verhaal te houden alsof er een bandje afspeelde. Ik zo dat ik het allemaal al wist en met de dokter besproken had. Nou dat kon absoluut niet, zij moest degene zijn die alles zou vertellen, dus echt 10 minuten gestaan ofzo. Geef mij gewoon die dingen, ik lees me in en ben geen klein kind of bejaarde die het niet snapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Apotheker heeft een andere verantwoordelijkheid dan je behandelend arts. Niks.mis mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik haat apothekers. Had keer gesprekje met m'n behandelend arts, alles al doorgenomen over de medicijnen, etc. Kwam ik bij de apotheek, begint ze een heel verhaal te houden alsof er een bandje afspeelde. Ik zo dat ik het allemaal al wist en met de dokter besproken had. Nou dat kon absoluut niet, zij moest degene zijn die alles zou vertellen, dus echt 10 minuten gestaan ofzo. Geef mij gewoon die dingen, ik lees me in en ben geen klein kind of bejaarde die het niet snapt.
Dat is toch een integraal deel van het apotheker zijn? Ik zie niet in waarom daar extra voor betaald zou moeten worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die toeslag is voor de controle op de medicatie, bijvoorbeeld of dit wisselwerking heeft met andere medicijnen.
Die check doen ze elke keer en bij de een is dat in een minuut klaar, bij de ander is dat een stuk tijdrovender.
[..]
Ik geloof niet dat ik dat heel prettig zou vinden. En is dat nu per se nog nodig? Ze mogen toch een x aantal mensen binnen in het zwembad hebben en ik vraag me af of ze daar aan komen met alleen een klasje kinderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Molo het volgende:
Corona gerelateerd... Ik dacht dat er wel veel meer kon inmiddels, maar bij zwemles mogen ouders nog steeds niet naar binnen, het is nog steeds 'lever uw kind maar af bij de deur en súcces!'
Buiten wachten
Geen flauw idee wat er daar binnen gebeurt en mijn kind is vier
Apart, ik mag naar binnen lopen, kind uitkleden en dan naar buiten. En ook weer ophalen bij het bad en in de aparte verkleedhokjes kind weer aankledenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Molo het volgende:
Medicatiebewaking mag wat mij betreft goed betaald worden, is complex en tijdrovend soms. En belangrijk
Een standaard papiertje zonder toelichting uitprinten... Niet
Maar goed.
Corona gerelateerd... Ik dacht dat er wel veel meer kon inmiddels, maar bij zwemles mogen ouders nog steeds niet naar binnen, het is nog steeds 'lever uw kind maar af bij de deur en súcces!'
Buiten wachten
Geen flauw idee wat er daar binnen gebeurt en mijn kind is vier
Dit valt onder de 'geen toeschouwers bij les en wedstrijden'quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat heel prettig zou vinden. En is dat nu per se nog nodig? Ze mogen toch een x aantal mensen binnen in het zwembad hebben en ik vraag me af of ze daar aan komen met alleen een klasje kinderen.
Het lijkt mij dat alle salarissen van alle medewerkers gewoon in de prijs van de medicatie moet zitten. Zoals in een supermarkt je niet nog een extra bedrag bovenop de boodschappen krijgt voor de beveiliger omdat die voor je veiligheid zorgt of zoiets mafs.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat is toch een integraal deel van het apotheker zijn? Ik zie niet in waarom daar extra voor betaald zou moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |