abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:24:44 #201
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_200125206
Die Vinicius is de beste pull van het hele jaar in dit topic _O- Iemand had hier ook TOTS Messi maar die is nu minder dan 2 miljoen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:56:53 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_200125670
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het idee dat alle casuals gestopt zijn. Zelf speel ik ook haast niet meer, af en toe een potje voor een objective of zo, maar allemachtig ik word aan alle kanten geslacht. Van divisie 1 naar divisie 3 in een vrije val en zelfs daar kom ik niet meer mee...

Vorig jaar speelden de meesten nog rond deze tijd omdat er nog iets van content was. Zegt wel wat over het spel.
Speel alleen in het weekend 30 potjes WL, verder niks meer.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:31:37 #203
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200126155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Vinicius is de beste pull van het hele jaar in dit topic _O- Iemand had hier ook TOTS Messi maar die is nu minder dan 2 miljoen.
Volgende fifa hoop ik iets sneller in het jaar een goede pull te hebben :)
Ook al zou ik fifa weer installeren, heb er de ruimte op mn ssd niet voor :)

Dwz wil er niets voor verwijderen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:55:28 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200135016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:31 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Volgende fifa hoop ik iets sneller in het jaar een goede pull te hebben :)
Ook al zou ik fifa weer installeren, heb er de ruimte op mn ssd niet voor :)

Dwz wil er niets voor verwijderen :)
Dan zal je een wat hogere divisie moeten halen dan krijg je best vaak goede packs maakt de kans ook een stuk groter. Je wil ook al geen league sbc's of upgrades grinden dus je hebt niet echt reden om te klagen.
pi_200135697
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan zal je een wat hogere divisie moeten halen dan krijg je best vaak goede packs maakt de kans ook een stuk groter. Je wil ook al geen league sbc's of upgrades grinden dus je hebt niet echt reden om te klagen.
Of traden. Was mijn eerste jaar Fut, dus ben veel te laat begonnen met traden. Maar als je eenmaal een beetje door hebt hoe het werkt, pak je vrij simpel gemm. 100.000 per week. Als je er iets meer tijd in stopt kan dat nog wel hoger zijn.
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:27:02 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200138508
Dat ook maar je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dan klagen dat je maar 6 mil packt :')
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:16:19 #207
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200145511
Kan ik mijn varane en vinicius niet weggeven ofzo?

Nu staan ze toch maar niets te doen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:17:33 #208
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200145529
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan zal je een wat hogere divisie moeten halen dan krijg je best vaak goede packs maakt de kans ook een stuk groter. Je wil ook al geen league sbc's of upgrades grinden dus je hebt niet echt reden om te klagen.
Nee, grinden doe ik echt niet aan. Daar heb ik geen ps5 voor gekocht :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:32:45 #209
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200145685
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Nee, grinden doe ik echt niet aan. Daar heb ik geen ps5 voor gekocht :)
Dat is je goed recht dat snap ik helemaal. Maar je kan niet klagen dan.
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:23:32 #210
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200146307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is je goed recht dat snap ik helemaal. Maar je kan niet klagen dan.
Nee, ik zal altijd klagen, dat hoort bij het Nederlander zijn :')

Het zou ook zomaar kunnen dat ik deze Fifa volledig oversla als er weer bijna niets gebeurd met de careermode.

Ik had iets gelezen dat er misschien wel een online careermode komt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_200152681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:23 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Nee, ik zal altijd klagen, dat hoort bij het Nederlander zijn :')

Het zou ook zomaar kunnen dat ik deze Fifa volledig oversla als er weer bijna niets gebeurd met de careermode.

Ik had iets gelezen dat er misschien wel een online careermode komt :)
Ik koop het alleen nog voor Proclubs. Dat is nog wel leuk. Moet je wel een team hebben. Maar dat is nooit een probleem.
  donderdag 1 juli 2021 @ 10:17:30 #212
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_200153040
Lautaro Martinez en Gundogan uit PP
Matig, Matig...

Morgen zo de WL in:



[ Bericht 31% gewijzigd door jorienvdherik op 01-07-2021 10:37:05 ]
  donderdag 1 juli 2021 @ 11:53:27 #213
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_200154037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:43 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Ik koop het alleen nog voor Proclubs. Dat is nog wel leuk. Moet je wel een team hebben. Maar dat is nooit een probleem.
Profclubs is heel leuk maar mag wel wat meer diepgang hebben wat mijn betreft. Ik vind het echt volkomen idioot dat ze die mechanics van het stadion aanpassen in FUT niet in die mode hebben gezet.

Ik heb dit jaar vrij intensief gespeeld, ben ook geen slechte speler G1, Div1. Maar ik twijfel wel echt of ik de volgende wel moet halen.

EA doet gewoon te weinig aan hun games, ze hebben nu ook de F1 rechten en daar komen ze ook al aanschijten met icons in my team. Voordeel is wel dat Codemasters de game blijft maken maar het EA sausje zit er al wel volkomen overheen.

Dit vat het wel samen trouwens met elke sport game die ze eruit persen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:51:55 #214
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200154657
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:53 schreef leeroy het volgende:

[..]

Profclubs is heel leuk maar mag wel wat meer diepgang hebben wat mijn betreft. Ik vind het echt volkomen idioot dat ze die mechanics van het stadion aanpassen in FUT niet in die mode hebben gezet.

Ik heb dit jaar vrij intensief gespeeld, ben ook geen slechte speler G1, Div1. Maar ik twijfel wel echt of ik de volgende wel moet halen.

EA doet gewoon te weinig aan hun games, ze hebben nu ook de F1 rechten en daar komen ze ook al aanschijten met icons in my team. Voordeel is wel dat Codemasters de game blijft maken maar het EA sausje zit er al wel volkomen overheen.

Dit vat het wel samen trouwens met elke sport game die ze eruit persen.
Vind dat EA dit jaar best wel veel positieve veranderingen heeft gemaakt, objectives in friendlies, icon sbc's terug helaas niet zoals het was maar ok, munten voor je plaatsing in rivals, content was echt wel ruim voldoende en je had altijd wel iets om voor te spelen, ook de menu's waren goed te grinden.

Gameplay wise is het altijd wel iets dan zijn de voorzetten OP, dan diepe steekballen het is altijd wel iets.
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:15:04 #215
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_200154960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vind dat EA dit jaar best wel veel positieve veranderingen heeft gemaakt, objectives in friendlies, icon sbc's terug helaas niet zoals het was maar ok, munten voor je plaatsing in rivals, content was echt wel ruim voldoende en je had altijd wel iets om voor te spelen, ook de menu's waren goed te grinden.

Gameplay wise is het altijd wel iets dan zijn de voorzetten OP, dan diepe steekballen het is altijd wel iets.
Ja dat was iets positiefs, alleen de gameplay werd wel echt vernageld door de patches. Ik vond het wel jammer dat ze die speler SBC’s eruit hadden gehaald zonder verloopdatum, icon SBC’s waren vrij matig.

Wat ik ook storend vind is dat ze nog steeds dezelfde generieke tering gezichten gebruiken al jaren, in al hun games heb je altijd dezelfde templates. In UFC 4 speel je al 4 jaar met dezelfde koppen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:47:42 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200155383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vind dat EA dit jaar best wel veel positieve veranderingen heeft gemaakt, objectives in friendlies, icon sbc's terug helaas niet zoals het was maar ok, munten voor je plaatsing in rivals, content was echt wel ruim voldoende en je had altijd wel iets om voor te spelen, ook de menu's waren goed te grinden.

Gameplay wise is het altijd wel iets dan zijn de voorzetten OP, dan diepe steekballen het is altijd wel iets.
Objectives in friendlies was een prima toevoeging inderdaad. Vind alleen nog steeds dat ze loans moeten verbieden in friendlies, aan het begin van het jaar was echt super kut om te verdedigen tegen loan Mbappe die iedereen kreeg op level 17 van seizoen 1 ofzo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200155444
Kut game.
pi_200156268
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Objectives in friendlies was een prima toevoeging inderdaad. Vind alleen nog steeds dat ze loans moeten verbieden in friendlies, aan het begin van het jaar was echt super kut om te verdedigen tegen loan Mbappe die iedereen kreeg op level 17 van seizoen 1 ofzo.
Loans niet verbieden, maar wel dat de contracten in alle modi aflopen, dus ook in friendlies.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:35:28 #219
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200156842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:15 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ja dat was iets positiefs, alleen de gameplay werd wel echt vernageld door de patches. Ik vond het wel jammer dat ze die speler SBC’s eruit hadden gehaald zonder verloopdatum, icon SBC’s waren vrij matig.

Wat ik ook storend vind is dat ze nog steeds dezelfde generieke tering gezichten gebruiken al jaren, in al hun games heb je altijd dezelfde templates. In UFC 4 speel je al 4 jaar met dezelfde koppen.
Vond de gameplay een stuk beter dit jaar, remember el tornado crosses? Dat was pas echt verneukt :')

Die spelers sbc's die niet verliepen waren wel leuk maar ook die kaarten waren redelijk snel niet meer bruikbaar, waarom zou je een bergwijn bijvoorbeeld 1 maand later unlocken je hebt dan alweer een aantal betere alternatieven.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:38:21 #220
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200156881
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:54 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Loans niet verbieden, maar wel dat de contracten in alle modi aflopen, dus ook in friendlies.
En dan ook de wedstrijdstatistieken doorvoeren op de spelerskaarten.

Doelpunten en assists e.d. worden na een friendly nu niet opgeslagen.

Ook moet je ultimate team gewoon je ultimate team kunnen zijn zonder chemistry.
Niet overal maar het moet wel een goede gamemode worden met mooie rewards.

Ook zouden ze de chemistry beter kunnen aanpakken. Dubbele nationaliteiten ofzo laten meespelen etc etc
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_200158866
Beste wat ze hebben gedaan is die stamina kaartjes eruit laten.
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:40:35 #222
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_200159186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vond de gameplay een stuk beter dit jaar, remember el tornado crosses? Dat was pas echt verneukt :')

Die spelers sbc's die niet verliepen waren wel leuk maar ook die kaarten waren redelijk snel niet meer bruikbaar, waarom zou je een bergwijn bijvoorbeeld 1 maand later unlocken je hebt dan alweer een aantal betere alternatieven.
Ja die waren drama, maar de hele feel van de game is veranderd in de loop der tijd. Vond het in het begin echt heel leuk.

Die Hazard was end-game, geloof die Sane ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Beste wat ze hebben gedaan is die stamina kaartjes eruit laten.
Ze wilde minder meuk in de gold packs, dus hebben ze stsdionnitems erbij gedaan. Yeah
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:47:17 #223
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200159254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:40 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ja die waren drama, maar de hele feel van de game is veranderd in de loop der tijd. Vond het in het begin echt heel leuk.

Die Hazard was end-game, geloof die Sane ook.
[..]

Ze wilde minder meuk in de gold packs, dus hebben ze stsdionnitems erbij gedaan. Yeah
Sane was toch niet end game joh met zijn WF. Hazard was prima idd.
pi_200160562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Vinicius is de beste pull van het hele jaar in dit topic _O- Iemand had hier ook TOTS Messi maar die is nu minder dan 2 miljoen.
Je boy deed het ook niet verkeerd met een tradable van Dijk ala 2.3 millies

Maar voor de rest alleen maar prut. Geen "meta" spelers in weekend league. Geen toppers uit de icon/party/whatever packs. Met name de WL rewards hebben een nare smaak nagelaten. Gewoon echt geen ene reet
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_200161038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:53 schreef leeroy het volgende:

[..]

Profclubs is heel leuk maar mag wel wat meer diepgang hebben wat mijn betreft. Ik vind het echt volkomen idioot dat ze die mechanics van het stadion aanpassen in FUT niet in die mode hebben gezet.

Ik heb dit jaar vrij intensief gespeeld, ben ook geen slechte speler G1, Div1. Maar ik twijfel wel echt of ik de volgende wel moet halen.

EA doet gewoon te weinig aan hun games, ze hebben nu ook de F1 rechten en daar komen ze ook al aanschijten met icons in my team. Voordeel is wel dat Codemasters de game blijft maken maar het EA sausje zit er al wel volkomen overheen.

Dit vat het wel samen trouwens met elke sport game die ze eruit persen.
Eens idd het mag wel wat uitgebreider worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')