Ik zou stoppen met FIFAquote:Op zondag 6 juni 2021 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom match ik elk weekend zo'n trieste esport kneus
Omdat je veel wint, en daardoor veel tegen sterke tegenstanders matcht?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom match ik elk weekend zo'n trieste esport kneus
Ik ging 10-5 dan hoor je geen E1 top 200 te matchen imo.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:39 schreef papert het volgende:
[..]
Omdat je veel wint, en daardoor veel tegen sterke tegenstanders matcht?
Ook een paar keer gehad ja, heel irritant is dit.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ging 10-5 dan hoor je geen E1 top 200 te matchen imo.
Nee, dat is zuur. +5 sta ik ook regelmatig. Weet niet of ik ook E-sporters getroffen heb. Sommige hadden het in hun teamnaam staan, maar dat kan iedereen doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ging 10-5 dan hoor je geen E1 top 200 te matchen imo.
Je kan de gamertag zoeken en dan kijken of die verified zijn meestal hebben ze ook de toty Bappe, gullit, R9 etc.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:25 schreef papert het volgende:
[..]
Nee, dat is zuur. +5 sta ik ook regelmatig. Weet niet of ik ook E-sporters getroffen heb. Sommige hadden het in hun teamnaam staan, maar dat kan iedereen doen.
Heb dit weekend pas 9 potjes gespeeld, allemaal met m'n eredivisie team, 6 gewonnen, 3 verloren. Heb wel zin om straks nog even te spelen. Even kijken hoe lang het leuk blijft.
Ok, ja, die ben ik waarschijnlijk wel eens tegengekomen. Zal de volgende keer is kijken.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan de gamertag zoeken en dan kijken of die verified zijn meestal hebben ze ook de toty Bappe, gullit, R9 etc.
Zodat je Oblak of de Vrij in je picks kan krijgen donderdag!quote:Op maandag 7 juni 2021 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En bovendien waarom zou je nog WL spelen?
Omdat ik vaak alleen in het weekend kan gamen, en rivals vind ik dan weer niet zo boeiend, een "competitie" van 30 wedstrijden vind ik dan uitdagenderquote:Op maandag 7 juni 2021 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En bovendien waarom zou je nog WL spelen?
Imo is Rivals veel uitdagender en wordt je daar een betere speler dan WL waar minstens 10 potten tegen totale dwazen zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat ik vaak alleen in het weekend kan gamen, en rivals vind ik dan weer niet zo boeiend, een "competitie" van 30 wedstrijden vind ik dan uitdagender
Ja, ergens klopt dat wel. Maar die paar potjes op zondagavond waar het er echt om gaat bij WL zijn toch het leukste FIFA spelen wat er is. Dat maakt die potjes die je makkelijk wint, of juist te makkelijk verliest wel goed voor mij.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Imo is Rivals veel uitdagender en wordt je daar een betere speler dan WL waar minstens 10 potten tegen totale dwazen zijn.
En de rewards in rivals zijn ook gewoon veel beter. Zeker als je geen G1 haalt.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, ergens klopt dat wel. Maar die paar potjes op zondagavond waar het er echt om gaat bij WL zijn toch het leukste FIFA spelen wat er is. Dat maakt die potjes die je makkelijk wint, of juist te makkelijk verliest wel goed voor mij.
Ja, dat klopt. Ideaal was 5 tot 8 potjes Rivals spelen op donderdag, en dan een weekend League nog 22 potjes. Niet altijd haalbaar, maar dan had je vrij efficiënt Rank1 Rivals en WL beloningen.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de rewards in rivals zijn ook gewoon veel beter. Zeker als je geen G1 haalt.
Ach die zijn helemaal niet leuk. Als de requirements een 84 en 82 rated squad waren was het prima, nu niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:16 schreef over_hedge het volgende:
Wel leuke nieuwe sbc, 90+ en 88+ tots. Ik heb Suarez en Pedro Concalves. Wel prima
Oh sorry dat ik iets leuk vondquote:Op maandag 7 juni 2021 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach die zijn helemaal niet leuk. Als de requirements een 84 en 82 rated squad waren was het prima, nu niet.
Met playerpicks kun je echt niet klagen over deze requirementsquote:Op maandag 7 juni 2021 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach die zijn helemaal niet leuk. Als de requirements een 84 en 82 rated squad waren was het prima, nu niet.
Wat een tering gescripte boel dit.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:16 schreef over_hedge het volgende:
Wel leuke nieuwe sbc, 90+ en 88+ tots. Ik heb Suarez en Pedro Concalves. Wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |