SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Last van je nek en schouders?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
jongens mijn hoofd. Zou hem er bijna afhalen, doet zon pijn
Snel cadeaus inslaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh shit vriend is volgende maand jarig.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Hebben wij een relatie bitterbal?een vreetrelatie.
VAT-relatie.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Pas maar op, ik kom net uit twee weken hel met een slijmbeursontsteking en hevig geïrriteerde nekspieren, ik heb een akelig hoge pijngrens maar dit was toch wel het randje.quote:
Oh dus ik moet het je gewoon nog even laten weten. Bij deze dan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen, wist niet dat wij een relatie hebben.
ja denk dat het stress is. slijmbeurs onsteking heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kom net uit twee weken hel met een slijmbeursontsteking en hevig geïrriteerde nekspieren, ik heb een akelig hoge pijngrens maar dit was toch wel het randje.
Als hier toch eens beelden van waren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Ja stress kan een oorzaak zijn, de ontsteking het gevolg.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat het stress is. slijmbeurs onsteking heb ik nog nooit gehad
hmmquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja stress kan een oorzaak zijn, de ontsteking het gevolg.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]