Yeah. Die gaat mee maandagquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:00 schreef amaranta het volgende:
Je kan je vaccin nu ook in het gele boekje laten registreren.
Sorry zag niet dat ik de laatste volgooide!quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik was nooit bang voor de vaccinatie maar mijn weerstand is de laatste weken zo naar de knoppen dat ik nu een beetje bang ben dat ik ook daar flink ziek van ga wordenin de laatste 2 maanden ben ik al 3 keer flink verkouden geweest, buikgriep gehad, deze week weer super last van mijn darmen en knallende koppijn. Ik hoop echt dat ik me snel beter voel want ik word er echt een beetje wanhopig van
Ik woon in Gouda en daar zijn ze het hele jaar... maar nu zitten er zeker 20 platgeslagen muggen op de muur achter ons bedquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
Even over heel ander prikken: mijn 2-jarige met super lieve schattige handjes is vannacht genadeloos te grazen genomen door eenmug
Dikke bulten, niet normaal meer
Die rotbeesten zijn er dus ook weer
Dat ligt heel erg aan het kind en de dynamiek. Met de oudste is het inmiddels allemaal wel prima, die vermaken zich buiten of in eigen kamer, met de jongste is het soms echt intensief en soms ook heel gemoedelijk. Ik vind het bijzonder hoe dat werkt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:15 schreef LeSage het volgende:
Poh, zijn jullie kinderen ook zo intens als er vriendjes komen spelen? Ik ben daarna altijd helemaal opgebrand![]()
Oh geen probleem, kleine moeite om een nieuwe te openenquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sorry zag niet dat ik de laatste volgooide!
Ik heb alleen een beetje zere arm, vorige keer had ik dat niet maar deze vrouw prikte een beetje gek hoog. Volgens mij was ze al 80 ofzowel gaaf om te zien wat er allemaal gedaan wordt om de vaccaonatiecampagme voor elkaar te krijgen!
Heb maar heel weinig gehoord dat mensen ziek worden na Pfizer Majo.
Ja ik ben het wel flink zat inmiddelsquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan het kind en de dynamiek. Met de oudste is het inmiddels allemaal wel prima, die vermaken zich buiten of in eigen kamer, met de jongste is het soms echt intensief en soms ook heel gemoedelijk. Ik vind het bijzonder hoe dat werkt.
Laatst vroeg de juf ook met wie de jongste naar groep 3 zou kunnen. Optie was 2 jongens, waar hij heel goed mee bevriend is, maar ook altijd heel druk, of met zijn beste vriendinnetje waar hij altijd rustig mee speelt. Maar dan gaat hij als enige jongen uit zijn eigen klas naar groep 3 (andere jongens uit de andere 2 kleuterklassen). We hebben toch maar voor de laatste optie gekozen. Lijkt me beter voor zijn concentratie in de klas.
@:MaJo, mijn weerstand was het eerste jaar na de geboorte van mijn oudste ook echt bagger. Zo vervelend. Begrijpelijk dat je dan ook wel opziet tegen vaccinatie.
Ik zat aan je te denken maar het was tien uur 's avonds en ik zat met een krijsende aap dus dat was niet het moment. Maar zal het volgende keer zeker laten weten!quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:41 schreef exode het volgende:
Speeldates volledig afhankelijk van de gemoedstoestand van B en het betreffende kind. Ik ben op vrijdag vrij en hij neemt 9 van de 10x iemand mee naar huis. Bijna altijd meisjes en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. 1 vriendje komt gelukkig niet meer zo vaak. Die mag thuis non-stop gamen en kan zich zonder scherm niet vermaken. Wij zijn niet bepaald heilig wat schermpjes betreft maar uren gamen, uhm nee. Sowieso niet tijdens een play date.
Majo, dm volgende x even als je door ons dorp gaat. Er staat overigens om het hoekje een huis te koop sinds gisteren.
Die prijsquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:00 schreef exode het volgende:
Majo: https://www.funda.nl/koop(...)95-driehoekslaan-10/
Ik schrik van de prijs....en je moet wel wat doen zo te zien, maar eej loopafstand vanaf ons.
Oh ik lees de tekst van de makelaar, je moet hem kopen Majo. Ludieke keuken, hip wastafelmeubel en je kan 's ochtends op blote voeten in je achtertuin lopen.
Ik kan er ook niet aan wennenquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:49 schreef LeSage het volgende:
Ik weet dat dit ‘normaal’ is (zeker in jullie regio), maar ik schrik me toch weer kapot van die prijzen inderdaad.
Voor een half miljoen kan je ook bij óns om de hoek wonen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die prijsEn daar gaat nog opgeboden worden dus het wordt minimaal richting de half miljoen. Dit is dus de reden dat we even gestopt zijn met zoeken
Sjezus, vrijstaand ook... voor dat bedrag.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor een half miljoen kan je ook bij óns om de hoek wonen.![]()
https://www.funda.nl/koop/kapelle/huis-87587878-klaproos-82/
Ja dat is wel een andere categorie.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor een half miljoen kan je ook bij óns om de hoek wonen.![]()
https://www.funda.nl/koop/kapelle/huis-87587878-klaproos-82/
Wel gave woningen!quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:09 schreef Vicky het volgende:
Huis in Rijswijk (ZH) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)337-lange-dreef-273/
Huis in Rijswijk (ZH) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)333-lange-dreef-196/
Ongeveer bij mij om de hoek.
Het 1e huis is vergelijkbaar met wat wij hebben alleen hebben wij er nog een verdieping op. Dat huis is verkocht voor meer dan ¤ 415.000. Wij hebben ons huis gekocht voor ¤ 355.000.. als we het nu te koop zouden zetten gaan we over de ¤ 500.000
Het is toch vreselijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, vrijstaand ook... voor dat bedrag.
In Amersfoort in een leuke wijk heb je dit (voor meer dan het half miljoen): https://www.funda.nl/koop(...)dorresteinseweg-108/
Nagenoeg nieuwbouw vergelijkbaar (maar wel een stukje groter) in Voorthuizen: https://www.funda.nl/koop(...)8109-oldambtster-13/
Nou ja, het ligt er wel aan waar in Limburg.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een andere categorie.
We zijn onlangs huizen gaan bezichtigen in Limburg, daar heb je echt waar voor je geld. Maar zo ver van al mijn sociale contacten dus dat maakt het wel lastig
[..]
Wel gave woningen!
[..]
Het is toch vreselijk
Bij ons in de straat gaan de benedenwoningen nu ook voor rond de half miljoen. Dan heb je dus gewoon mensen boven je wonen voor die prijs, dat is toch absurd? Wel grote tuinen en dichtbij het centrum van Utrecht.
Ik heb toevallig de bouwprijzen nog van die nieuwbouw, en dan verbaast het me niet echt.. eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een andere categorie.
We zijn onlangs huizen gaan bezichtigen in Limburg, daar heb je echt waar voor je geld. Maar zo ver van al mijn sociale contacten dus dat maakt het wel lastig
[..]
Wel gave woningen!
[..]
Het is toch vreselijk
Bij ons in de straat gaan de benedenwoningen nu ook voor rond de half miljoen. Dan heb je dus gewoon mensen boven je wonen voor die prijs, dat is toch absurd? Wel grote tuinen en dichtbij het centrum van Utrecht.
Maar maar maar op loopafstand van ons huis. Dat alleen is het geld al waard.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die prijsEn daar gaat nog opgeboden worden dus het wordt minimaal richting de half miljoen. Dit is dus de reden dat we even gestopt zijn met zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |