abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 18:19:11 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199732817
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen van speelgoed, voor de kinderen of jezelf. ~O>
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199732925
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 18:00 schreef amaranta het volgende:
Je kan je vaccin nu ook in het gele boekje laten registreren.
Yeah. Die gaat mee maandag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 juni 2021 @ 18:37:31 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199733009
Tweede prik gisteren gezet, op een pijnlijke bovenarm na, nergens last van! *O*

En wij hadden ook airco bedacht maar stelden dat toch steeds weer uit en nu hebben we spijt! :D Maar goed, eerst het rotte dak fixen. Geen idee wat de status is, dat ligt bij de lieftallige. ;)

Wel kleine beetjes aan het tweaken. Het gare rolhor vervangen door zo'n heerlijk soepele plisse-hor van Bruynzeel, hue's in de tuin, compleet verzakte opstapje vervangen van verweerd en scheeft plastig steiger-delen (met van die groeven) naar gewoon echt hardhout, grote BBQ erin. O+ Het is net echt aan het worden.
Nu nog weer even bijsparen om de rest van de tuin aan te pakken. Het moet opgehoogd, worteldoek eronder, muurtjes eromheen om op te kunnen hogen etc. Ik heb zowaar zin om iets leuks van de tuin te gaan maken. :Y
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 18:45:05 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199733080
Ik was nooit bang voor de vaccinatie maar mijn weerstand is de laatste weken zo naar de knoppen dat ik nu een beetje bang ben dat ik ook daar flink ziek van ga worden ;( in de laatste 2 maanden ben ik al 3 keer flink verkouden geweest, buikgriep gehad, deze week weer super last van mijn darmen en knallende koppijn. Ik hoop echt dat ik me snel beter voel want ik word er echt een beetje wanhopig van -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199733239
Even over heel ander prikken: mijn 2-jarige met super lieve schattige handjes is vannacht genadeloos te grazen genomen door een :( mug :( Dikke bulten, niet normaal meer }:| Die rotbeesten zijn er dus ook weer
pi_199733272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik was nooit bang voor de vaccinatie maar mijn weerstand is de laatste weken zo naar de knoppen dat ik nu een beetje bang ben dat ik ook daar flink ziek van ga worden ;( in de laatste 2 maanden ben ik al 3 keer flink verkouden geweest, buikgriep gehad, deze week weer super last van mijn darmen en knallende koppijn. Ik hoop echt dat ik me snel beter voel want ik word er echt een beetje wanhopig van -O-
Sorry zag niet dat ik de laatste volgooide!

Ik heb alleen een beetje zere arm, vorige keer had ik dat niet maar deze vrouw prikte een beetje gek hoog. Volgens mij was ze al 80 ofzo :@ wel gaaf om te zien wat er allemaal gedaan wordt om de vaccaonatiecampagme voor elkaar te krijgen!

Heb maar heel weinig gehoord dat mensen ziek worden na Pfizer Majo.
Kwak
pi_199733291
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 18:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
Even over heel ander prikken: mijn 2-jarige met super lieve schattige handjes is vannacht genadeloos te grazen genomen door een :( mug :( Dikke bulten, niet normaal meer }:| Die rotbeesten zijn er dus ook weer
Ik woon in Gouda en daar zijn ze het hele jaar... maar nu zitten er zeker 20 platgeslagen muggen op de muur achter ons bed ;( tijdens de nachtvoeding gaat J op jacht. Ik zit ook onder. Baby ook maar die heeft nu een klamboe.
Kwak
pi_199733403
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:15 schreef LeSage het volgende:
Poh, zijn jullie kinderen ook zo intens als er vriendjes komen spelen? Ik ben daarna altijd helemaal opgebrand :D
Dat ligt heel erg aan het kind en de dynamiek. Met de oudste is het inmiddels allemaal wel prima, die vermaken zich buiten of in eigen kamer, met de jongste is het soms echt intensief en soms ook heel gemoedelijk. Ik vind het bijzonder hoe dat werkt.

Laatst vroeg de juf ook met wie de jongste naar groep 3 zou kunnen. Optie was 2 jongens, waar hij heel goed mee bevriend is, maar ook altijd heel druk, of met zijn beste vriendinnetje waar hij altijd rustig mee speelt. Maar dan gaat hij als enige jongen uit zijn eigen klas naar groep 3 (andere jongens uit de andere 2 kleuterklassen). We hebben toch maar voor de laatste optie gekozen. Lijkt me beter voor zijn concentratie in de klas :X.

@MaJo, mijn weerstand was het eerste jaar na de geboorte van mijn oudste ook echt bagger. Zo vervelend. Begrijpelijk dat je dan ook wel opziet tegen vaccinatie.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_199733792
Speeldates volledig afhankelijk van de gemoedstoestand van B en het betreffende kind. Ik ben op vrijdag vrij en hij neemt 9 van de 10x iemand mee naar huis. Bijna altijd meisjes en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. 1 vriendje komt gelukkig niet meer zo vaak. Die mag thuis non-stop gamen en kan zich zonder scherm niet vermaken. Wij zijn niet bepaald heilig wat schermpjes betreft maar uren gamen, uhm nee. Sowieso niet tijdens een play date.

Majo, dm volgende x even als je door ons dorp gaat. Er staat overigens om het hoekje een huis te koop sinds gisteren.
pi_199733988
@Phaidra, de jongste is ook alleen als jongen naar die groep 3 gegaan. Samen met 2 jongens uit een andere parallel klas. dat werden echt beste vriendjes. Ze hebben ze qua karakter goed gematchd. Dus het kan een prima keuze zijn!

Ik vind speeldates wel makkelijker worden nu ze ouder worden. Ik stuur ze gewoon naar de speeltuin als het me te gek word })
Maar het verschilt per kind/combi.

Eentje wilde eigenlijk alleen gamen, en verder zat hij op de bank donald ducks te lezen. Daar heb ik maar eens mee gepraat (na gesprek met moeder). Dat werkt ook weer goed. Maar dat wordt een echt pre-puber. Dat heeft even andere aanpak nodig :P
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 20:48:51 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199734527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 18:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Sorry zag niet dat ik de laatste volgooide!

Ik heb alleen een beetje zere arm, vorige keer had ik dat niet maar deze vrouw prikte een beetje gek hoog. Volgens mij was ze al 80 ofzo :@ wel gaaf om te zien wat er allemaal gedaan wordt om de vaccaonatiecampagme voor elkaar te krijgen!

Heb maar heel weinig gehoord dat mensen ziek worden na Pfizer Majo.
Oh geen probleem, kleine moeite om een nieuwe te openen :)

Had jij zelf ook Pfizer? Ik houd me er ook maar aan vast dat mijn 70+ ouders geen enkele klachten hadden na beide vaccinaties, hopelijk geldt dat ook voor mij. Ik ben er normaal ook totaal niet bang voor.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat ligt heel erg aan het kind en de dynamiek. Met de oudste is het inmiddels allemaal wel prima, die vermaken zich buiten of in eigen kamer, met de jongste is het soms echt intensief en soms ook heel gemoedelijk. Ik vind het bijzonder hoe dat werkt.

Laatst vroeg de juf ook met wie de jongste naar groep 3 zou kunnen. Optie was 2 jongens, waar hij heel goed mee bevriend is, maar ook altijd heel druk, of met zijn beste vriendinnetje waar hij altijd rustig mee speelt. Maar dan gaat hij als enige jongen uit zijn eigen klas naar groep 3 (andere jongens uit de andere 2 kleuterklassen). We hebben toch maar voor de laatste optie gekozen. Lijkt me beter voor zijn concentratie in de klas :X.

@:MaJo, mijn weerstand was het eerste jaar na de geboorte van mijn oudste ook echt bagger. Zo vervelend. Begrijpelijk dat je dan ook wel opziet tegen vaccinatie.
Ja ik ben het wel flink zat inmiddels -O- Ik slik al extra vitaminen voor een betere weerstand en ijzertabletten maar het ziet er naar uit dat ik het even uit moet zitten. Heb jij nog tips?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:41 schreef exode het volgende:
Speeldates volledig afhankelijk van de gemoedstoestand van B en het betreffende kind. Ik ben op vrijdag vrij en hij neemt 9 van de 10x iemand mee naar huis. Bijna altijd meisjes en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. 1 vriendje komt gelukkig niet meer zo vaak. Die mag thuis non-stop gamen en kan zich zonder scherm niet vermaken. Wij zijn niet bepaald heilig wat schermpjes betreft maar uren gamen, uhm nee. Sowieso niet tijdens een play date.

Majo, dm volgende x even als je door ons dorp gaat. Er staat overigens om het hoekje een huis te koop sinds gisteren.
Ik zat aan je te denken maar het was tien uur 's avonds en ik zat met een krijsende aap dus dat was niet het moment. Maar zal het volgende keer zeker laten weten!

Linkje van huis? We hebben onze zoektocht even gestaakt omdat we depressief werden van het steeds overboden worden maar wie weet :s)
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:50:17 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199734541
Ik heb dus beide keren alleen last gehad van een stijve arm met Pfizer Majo.
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:52:30 #13
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199734564
Wij hebben vanavond het eerste (examen) feestje van dit jaar te pakken, inclusief heel veel pubers, een slechte Nederlandstalige zanger en muziek op standje 300. Oudste heeft de avond van z'n leven, die mag van mij zo lang als hij wil Donald Ducks lezen in bed, want met deze herrie (2 straten verderop denk ik, hier is niemand te zien) is toch niet te slapen...
pi_199734727
Majo: https://www.funda.nl/koop(...)95-driehoekslaan-10/

Ik schrik van de prijs....en je moet wel wat doen zo te zien, maar eej loopafstand vanaf ons.

Oh ik lees de tekst van de makelaar, je moet hem kopen Majo. Ludieke keuken, hip wastafelmeubel en je kan 's ochtends op blote voeten in je achtertuin lopen.
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 21:25:14 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199735401
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:00 schreef exode het volgende:
Majo: https://www.funda.nl/koop(...)95-driehoekslaan-10/

Ik schrik van de prijs....en je moet wel wat doen zo te zien, maar eej loopafstand vanaf ons.

Oh ik lees de tekst van de makelaar, je moet hem kopen Majo. Ludieke keuken, hip wastafelmeubel en je kan 's ochtends op blote voeten in je achtertuin lopen.
Die prijs :'( En daar gaat nog opgeboden worden dus het wordt minimaal richting de half miljoen. Dit is dus de reden dat we even gestopt zijn met zoeken :')
pi_199735940
Ik weet dat dit ‘normaal’ is (zeker in jullie regio), maar ik schrik me toch weer kapot van die prijzen inderdaad.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 22:02:27 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199736163
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:49 schreef LeSage het volgende:
Ik weet dat dit ‘normaal’ is (zeker in jullie regio), maar ik schrik me toch weer kapot van die prijzen inderdaad.
Ik kan er ook niet aan wennen :N Ons huis is inmiddels ook flink veel waard, dus wat dat betreft zitten we goed, maar de vraagprijzen zijn al absurd en dan wordt er dus ook nog eens minstens 10% overboden.
pi_199736222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die prijs :'( En daar gaat nog opgeboden worden dus het wordt minimaal richting de half miljoen. Dit is dus de reden dat we even gestopt zijn met zoeken :')
Voor een half miljoen kan je ook bij óns om de hoek wonen. :P
https://www.funda.nl/koop/kapelle/huis-87587878-klaproos-82/
pi_199736265
Huis in Rijswijk (ZH) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)337-lange-dreef-273/

Huis in Rijswijk (ZH) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)333-lange-dreef-196/

Ongeveer bij mij om de hoek.
Het 1e huis is vergelijkbaar met wat wij hebben alleen hebben wij er nog een verdieping op. Dat huis is verkocht voor meer dan ¤ 415.000. Wij hebben ons huis gekocht voor ¤ 355.000.. als we het nu te koop zouden zetten gaan we over de ¤ 500.000
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:10:40 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199736296
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sjezus, vrijstaand ook... voor dat bedrag.

In Amersfoort in een leuke wijk heb je dit (voor meer dan het half miljoen): https://www.funda.nl/koop(...)dorresteinseweg-108/

Nagenoeg nieuwbouw vergelijkbaar (maar wel een stukje groter) in Voorthuizen: https://www.funda.nl/koop(...)8109-oldambtster-13/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 22:14:48 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199736390
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja dat is wel een andere categorie.

We zijn onlangs huizen gaan bezichtigen in Limburg, daar heb je echt waar voor je geld. Maar zo ver van al mijn sociale contacten dus dat maakt het wel lastig :'(

quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:09 schreef Vicky het volgende:
Huis in Rijswijk (ZH) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)337-lange-dreef-273/

Huis in Rijswijk (ZH) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)333-lange-dreef-196/

Ongeveer bij mij om de hoek.
Het 1e huis is vergelijkbaar met wat wij hebben alleen hebben wij er nog een verdieping op. Dat huis is verkocht voor meer dan ¤ 415.000. Wij hebben ons huis gekocht voor ¤ 355.000.. als we het nu te koop zouden zetten gaan we over de ¤ 500.000
Wel gave woningen!

quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sjezus, vrijstaand ook... voor dat bedrag.

In Amersfoort in een leuke wijk heb je dit (voor meer dan het half miljoen): https://www.funda.nl/koop(...)dorresteinseweg-108/

Nagenoeg nieuwbouw vergelijkbaar (maar wel een stukje groter) in Voorthuizen: https://www.funda.nl/koop(...)8109-oldambtster-13/

Het is toch vreselijk :'(

Bij ons in de straat gaan de benedenwoningen nu ook voor rond de half miljoen. Dan heb je dus gewoon mensen boven je wonen voor die prijs, dat is toch absurd? Wel grote tuinen en dichtbij het centrum van Utrecht.
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 juni 2021 @ 22:19:23 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_199736542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

We zijn onlangs huizen gaan bezichtigen in Limburg, daar heb je echt waar voor je geld. Maar zo ver van al mijn sociale contacten dus dat maakt het wel lastig :'(
[..]

Wel gave woningen!
[..]

Bij ons in de straat gaan de benedenwoningen nu ook voor rond de half miljoen. Dan heb je dus gewoon mensen boven je wonen voor die prijs, dat is toch absurd? Wel grote tuinen en dichtbij het centrum van Utrecht.
Nou ja, het ligt er wel aan waar in Limburg.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:19:35 #23
73386 Fazz
onderweg
pi_199736557
Hier in het dorp stond ook een mooi huis te koop; 138 m2 op een perceel van 182 m2. Tussenwoning, van binnen erg mooi. De vraagprijs was 750.000. Binnen 2 weken verkocht :D Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te verhuizen O-)
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:19:44 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199736559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Wel gave woningen!
[..]

Ik heb toevallig de bouwprijzen nog van die nieuwbouw, en dan verbaast het me niet echt.. eigenlijk.

En die in Amersfoort... tsja, je woont wel aan de goede kant van de stad, binnenstad en station op fietsafstand, oprit snelweg ongeveer 1 kilometer en je kunt naar het bos lopen.
Plus dat het kwalitatief hoogwaardige huizen zijn en dat huis zeker want ik weet dat dat geen projectbouw was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199736655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar maar maar op loopafstand van ons huis. Dat alleen is het geld al waard.
En nu vraag ik me dus af wat ons huis zou doen....niet om te verkopen hoor. Nieuwsgierigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')