I-mode is de mobiele internetdienst van KPN.
De zogeheten Loden Leeuw 2002 werd maandagavond in het programma uitgereikt aan KPN en het reclamebureau dat het filmpje bedacht. Bijna 11.000 mensen brachten in de afgelopen maanden per post of via internet hun stem uit op van de genomineerde commercials. De KPN-spot kreeg 24,74 procent van de stemmen. Sommige mensen zeiden dat ze ervan hadden moeten kokhalzen.
Een spotje van de Waterbeddenconcurrent behaalde met 23,93 procent van de stemmen de tweede plaats, gevolgd door een commercial van Frisia (9,32 procent). Radar wil van de nieuwe publieksprijs een "terugkerend evenement" maken.
Bron: www.telegraaf.nl
Die "Wacht rik wacht" of" de mensen van frisia.com" DIE zijn pas irritant, stomme teksten en irriterend acteerwerk.
Waterbeddenconcurrent is slecht maar niet irritant....
quote:Eigenlijk wel mee eens dat die leen reclames irritanter zijn dan de Imode
Op dinsdag 28 januari 2003 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach hij is opzich wel grappig..... niet echt irritant.Die "Wacht rik wacht" of" de mensen van frisia.com" DIE zijn pas irritant, stomme teksten en irriterend acteerwerk.
Waterbeddenconcurrent is slecht maar niet irritant....
Dan staat dat mens daar onder die douche..... "Aaaaah! Aaaaah!"
quote:Nee Nee Nee
Op dinsdag 28 januari 2003 09:23 schreef postinggirl het volgende:
Is het niet bekend waar die van die Herbal shampoo geëindigd was?Dan staat dat mens daar onder die douche..... "Aaaaah! Aaaaah!"
En idd, die reclame met die acteer kneus is pas vervelend.
1.
KPN I-mode
24.74 %
2.
De Waterbeddenconcurrent
23.93 %
3.
Frisia financieringen
9.32 %
4.
Postkrediet
7.92 %
5.
Clairol shampoo
3.93 %
6.
Vlees keurmerk
2.95 %
7.
Yorin FM
2.25 %
8.
Gelink Adviesgroep
2 %
9.
Hogeschool InHolland
1.97 %
10.
Brantano schoenen
1.87 %
Ik snap niet dat mensen die van de KPN zo slecht vinden..... smaak is ver te zoeken tegenwoordig
quote:Die met die vreselijke neplach van dat halfbloedje op het eind.
Op dinsdag 28 januari 2003 09:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Is oook een ranzige reclame,Maar welke was dan van de waterbeddenconcurent?
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 28-01-2003 10:02]
quote:Staat me wel iets van bij...
Op dinsdag 28 januari 2003 10:00 schreef Ludwig het volgende:
Met dat mooie harem
Welke wel irritant zijn?
-Postkrediet (Wacht Rick wacht, iets later met je tekst komen Rick, dan is het goed. Trouwens, dat advies van jou was ook heel goed. Welk advies? Nou, om contact op te nemen met Postkrediet. Ohh, dat werkt echt he? Bespaar jij nou ook zoveel op je lening? Joh, met die klantenkaart en postorderservice erbij ben ik een stuk goedkoper uit. En er is zelfs iemand bij me langs geweest om alles voor me te regelen! Simpel toch? Aaaarrrgggghh, ken die hele reclame uit m'n hoofd )
-Frisia, met die irritante kerel
-Dat jonge Depend-wijf, dat nu Poise aanprijst, want da's de nieuwe naam.
-Die van de Bovag-autoverzekering. Irritante kerel!!!!
-Elke waterbeddenconcurrent-reclame!!!!
-Clairol Herbal Essences. En vooral dat mens in de rechtszaal!
quote:Volgens mij is dat die met die levende drol, die alleen Brantanoschoenen ontwijkt.
Op dinsdag 28 januari 2003 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
Kun je die reclames ook ergens bekijken, van sommigen heb ik echt geen idee over welke ze het hebben (Brantano???)
quote:De enigste reden waarom ik die reclame ken
Op dinsdag 28 januari 2003 10:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Staat me wel iets van bij...
Daarbij is hun reclame campagne verkeerd doorgeslagen. Een humoristische...nou humoristische weg heeft niet geholpen.
Kijk eens naar die van Vodafone.Dat is een goede reclame campagne door een mooie sfeer op te roepen en bekende buuutnlanders te gebruiken.Met dat liedje wil egt iedereen een vodafone mobieltje met foto apparaat etc. dan een KPN I mode
die irritante waterbedden hadden op nummer 1 moeten staan.. wraahh door die reclame heb ik echt zin om elk waterbed lek te steken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |