abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 12:11:48 #26
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199729036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:11 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Jezelf bezighouden met pietlullige Eredivisie-sentimentjes tijdens een EK of WK _O-

Hou op met me.
Wat?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 3 juni 2021 @ 12:14:34 #27
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_199729068
Het wordt nog erger als je de uitgebreidere overzetting van dat Telegraafinterview op Voetbalzone erbij pakt:

quote:
Jasper Cillessen is woest na besluit Frank de Boer: ‘En waarom!?’

Jasper Cillessen begrijpt niets van het besluit van Frank de Boer om hem uit te sluiten van deelname aan het EK. De 32-jarige doelman werd vanwege een positieve PCR-test uit de Oranje-selectie gezet, maar had naar eigen zeggen topfit naar het toernooi gekund. "Deze klap is enorm en zal heel lang nadreunen", zegt Cillessen in gesprek met De Telegraaf.

Cillessen laakt de handelwijze van De Boer, die hem aanvankelijk gewoon selecteerde. "Hij wist toen al dat ik positief getest was", betoogt de doelman van Valencia. "Vervolgens zei hij zondag in Portugal dat ik direct bij de groep zou aansluiten als de uitslag van mijn dagelijkse sneltest negatief was en die van de daaropvolgende PCR-test ook. Desnoods zou ik na het trainingskamp pas aanhaken. Ik heb écht geen idee wat er is veranderd."

"De pijn zit hem vooral in het feit dat ik deze mokerslag niet zag aankomen. Bij de bekendmaking van de EK-selectie was ik nog zijn eerste keeper", zegt Cillessen. De Boer gaf vorige week woensdag op de persconferentie inderdaad aan dat Cillessen in principe zijn eerste man onder de lat zou zijn. "Ik heb ook nooit iets anders gehoord. Totdat de bondscoach me dinsdag belde. Dat maakt het extra wrang."

Cillessen is woest. "Daarom moet ik oppassen. Ik wil geen dingen zeggen die mensen beschadigen. Ik vind het bovendien niet gepast om nu helemaal los te gaan, omdat mijn ploeggenoten vlak voor het EK zitten en we als Nederlands elftal één doel hebben: zo goed mogelijk presteren op het EK." Cilessen is naar eigen zeggen 'super-, superfit' en het was in zijn ogen dan ook totaal onnodig om hem uit te sluiten van het EK. "En waarom? De regels staan het toe om keepers tijdens het toernooi te vervangen en er was nog tijd zat! Ik heb vanwege corona één dag verkoudheidsklachten gehad, maar verder 0,0 problemen. En dan wordt er nu gezegd dat ik niet fit ben? Daar zullen de bondscoach en ik het nooit over eens worden.”

Ook weerspreekt Cillessen de geruchten dat hij corona heeft opgelopen op het promotiefeest van NEC, of dat hij zou hebben geweigerd zich te laten vaccineren. "Het is allebei aantoonbare onzin. Zondag 23 mei ben ik uit Valencia teruggekeerd, ben ik via een sneltest negatief getest op corona en heb ik bij mijn ouders in Groesbeek NAC Breda - NEC gekeken. Na de promotie ben ik naar het huldigingsfeest gegaan bij De Goffert. Ik heb het stadion via een zijingang betreden, voortdurend anderhalve meter afstand in acht genomen en de huldiging eerst van achter het podium en later vanaf het tribunedak bekeken. Nóóit heb ik tussen mensen gestaan, die niet negatief waren getest. En ik ben vroeg weer naar huis gegaan."

Precies een week geleden kreeg Cillessen dramatisch nieuws. "Vijf minuten voordat ik op woensdag op de KNVB Campus in Zeist zou aankomen voor de vaccinatie, belde Edwin Goedhart (bondsarts, red.) me op dat ik dinsdagavond positief had getest. Dinsdagavond! Dus dat ik op zondagavond besmet zou zijn geraakt, klopt niet. Dat kan qua incubatietijd niet eens. Ik heb het gewoon in de kleedkamer van Valencia opgelopen. En dat ik een vaccinatieweigeraar zou zijn? Ik wilde die prik dolgraag, omdat het EK de ultieme bekroning zou zijn voor mijn maandenlange revalidatie van zestien uur per dag."
Als dit klopt zou hij dus buiten de selectie worden gehouden omdat ze het 'm kwalijk nemen dat hij op dat feestje van NEC kerona zou hebben opgelopen... maar dat is gezien de incubatietijd in principe onmogelijk (zondag huldiging, dinsdag positief getest). :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin donderdag 3 juni 2021 @ 12:17:31 #28
35723 crew  GGMM
pi_199729109
Hoe komen mensen er opeens bij dat Bijlow zo goed is?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199729133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
Hoe komen mensen er opeens bij dat Bijlow zo goed is?
Omdat ie 1 goede wedstrijd bij Jong Oranje heeft gekeept.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 3 juni 2021 @ 12:23:30 #30
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199729168
Ik volg het allemaal niet zo maar was Cillessen de enige speler in de selectie die ziek of geblesseerd was? Op zich zou ik het wel snappen dat een trainer niet aan een toernooi wil beginnen met spelers die niet direct inzetbaar zijn. Dat is geen fijn vertrekpunt om een toernooi mee te beginnen.

Dat de communicatie hierover van de Boer kut was geloof ik trouwens meteen.
pi_199729272
quote:
Ik heb het stadion via een zijingang betreden, voortdurend anderhalve meter afstand in acht genomen en de huldiging eerst van achter het podium en later vanaf het tribunedak bekeken. Nóóit heb ik tussen mensen gestaan, die niet negatief waren getest. En ik ben vroeg weer naar huis gegaan."
Natuurlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199729290
Frank de communicatie god
pi_199729507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
Hoe komen mensen er opeens bij dat Bijlow zo goed is?
Nouja mensen, het is vooral user @Erasmus die nogal gecharmeerd van hem lijkt te zijn.

Laat die vent eerst maar eens 30 10 potjes achter elkaar fatsoenlijk keepen zonder kapot te gaan.
blablablabla
pi_199729524
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja mensen, het is vooral user @:Erasmus die nogal gecharmeerd van hem lijkt te zijn.

Laat die vent eerst maar eens 30 10 potjes achter elkaar fatsoenlijk keepen zonder kapot te gaan.
Zonder al te veel van mijn privé te droppen ken ik hem persoonlijk dus ik ga hem ook niet achter zijn rug om op een forum afzeiken.
pi_199729593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:53 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Zonder al te veel van mijn privé te droppen ken ik hem persoonlijk dus ik ga hem ook niet achter zijn rug om op een forum afzeiken.
Vandaar dat overdreven geslijm.

Neem aan dat Bijlow al je posts hier uitgebreid onder de loep neemt en waar nodig in zal grijpen.
blablablabla
pi_199729638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Vandaar dat overdreven geslijm.

Neem aan dat Bijlow al je posts hier uitgebreid onder de loep neemt en waar nodig in zal grijpen.
Als hij achter mijn FOK!-account komt zal zijn zaakwaarnemer onze vriendschap sowieso kapotmaken in verband met zijn reputatiemanagement. :+
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:02:07 #37
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_199729643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Vandaar dat overdreven geslijm.

Neem aan dat Bijlow al je posts hier uitgebreid onder de loep neemt en waar nodig in zal grijpen.
Eigenlijk kent ie Bijlo en die kan z'n posts niet onder de loep nemen, dat komt wel handig uit.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 14:19:49 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_199730390
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:59 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Weet ik, maar je kunt moeilijk een geblesseerde keeper opstellen.
Bijlow is momenteel niet geblesseerd en dat was hij ook niet tijdens het maken van de selectie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_199730984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bijlow is momenteel niet geblesseerd en dat was hij ook niet tijdens het maken van de selectie.
Cilessen, Steek, Krul was toch een logische keuze? Op grond waarvan moest Bijlow dan worden geselecteerd? Door zijn blessures heeft hij in 4 jaar slechts iets van 50 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, hij mist internationale ervaring en het nou ook niet zo dat hij wekelijks uitblinker is.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 15:39:13 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_199731213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:19 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Cilessen, Steek, Krul was toch een logische keuze? Op grond waarvan moest Bijlow dan worden geselecteerd? Door zijn blessures heeft hij in 4 jaar slechts iets van 50 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, hij mist internationale ervaring en het nou ook niet zo dat hij wekelijks uitblinker is.
Na zijn blessure speler van de maand geworden in april vorige keer interlands moeten afzeggen vanwege blessure.” Keepte werelds afgelopen maandag tegen jong Frankrijk.

Redens genoeg om hem er bij te halen ipv van Bizot.

Bovendien is Cillessen ook pas net weer basis speler bij Valencia net als Stekelenburg dat ook pas weer is sinds de schorsing van Onana.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr.Mikey op 03-06-2021 15:47:46 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_199731826
Frank laat z'n speler dus zo vallen, een echte piepel manager. GEPIEPELD
pi_199731845
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Na zijn blessure speler van de maand geworden in april vorige keer interlands moeten afzeggen vanwege blessure.” Keepte werelds afgelopen maandag tegen jong Frankrijk.

Redens genoeg om hem er bij te halen ipv van Bizot.

Bovendien is Cillessen ook pas net weer basis speler bij Valencia net als Stekelenburg dat ook pas weer is sinds de schorsing van Onana.
Sorry, maar dit is toch opportunisme ten top. Durf je echt met droge ogen te beweren dat de Boer Bijlow had mee moeten nemen in plaats van Cilessen of Stekelenburg? Zo niet, wat heeft hun situatie dan met Bijlow te maken?

En de keuze voor Bizot als vervanger is natuurlijk niet eergisteren gemaakt maar met het bepalen van de voorselectie. Daar zat Bizot wel in, Bijlow niet. Daar kan je het mee oneens zijn, maar als je enige argument is dat hij speler van de maand in april is geweest dan is dat niet heel overtuigend.

En bovendien, denk je nou echt dat de Boer Bijlow even weghaalt van Jong Oranje terwijl die midden in een EK zitten? Omdat hij tegen Jong Frankrijk een geweldige wedstrijd heeft gespeeld?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 16:43:38 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199731928
ZIEDEND
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_199732496
Wat ik ergens anders las..of misschien wel hier..is dat het vermoeden bestaat dat Drank Stekelenburg wilde als 1e keeper en daarom Jasper maar op slinkse wijze eruit mietert
pi_199732544

Frank zijn hersenen liepen weer vast zeker. Wat een debiel.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 3 juni 2021 @ 19:47:21 #46
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199733872
Arme Jasper, zelfs zijn eigen draadje wordt gekaapt door Feyenoord fans.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199733973
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:06:05 #48
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199734087
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:44 schreef Erasmus het volgende:
Nou en.

Laat deze vent in zijn tranen verdrinken op de Valenciaanse bank en vanaf heden altijd Bijlow op doel opstellen.
:') Paupertje Bijlow :')
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:10:29 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199734118
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:35 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is toch opportunisme ten top. Durf je echt met droge ogen te beweren dat de Boer Bijlow had mee moeten nemen in plaats van Cilessen of Stekelenburg? Zo niet, wat heeft hun situatie dan met Bijlow te maken?

En de keuze voor Bizot als vervanger is natuurlijk niet eergisteren gemaakt maar met het bepalen van de voorselectie. Daar zat Bizot wel in, Bijlow niet. Daar kan je het mee oneens zijn, maar als je enige argument is dat hij speler van de maand in april is geweest dan is dat niet heel overtuigend.

En bovendien, denk je nou echt dat de Boer Bijlow even weghaalt van Jong Oranje terwijl die midden in een EK zitten? Omdat hij tegen Jong Frankrijk een geweldige wedstrijd heeft gespeeld?
Bizot heeft een selectie niet bepaald afgedwongen het afgelopen seizoen.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:11:16 #50
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199734122
Bijlow moet nu toch lekker nog Jong Oranje keepen joh. Jaartje zonder blessures en dan komt hij er vanzelf in. Gewoon een hele talentvolle keeper.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')