quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Daarom afplamuren met mannenpap.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is niet heel knap zo te zien zonder make-up.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
Carlijn gaat die andere zo opeten in twee stukken breken.
Voor de stompjes community ja!quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft stompjes en Elisiejooh praat over dat ze een groot voorbeeld is.
Voor álle kijkers en de rest van Nederland!quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft stompjes en Elisiejooh praat over dat ze een groot voorbeeld is.
Zo kan ie wel weer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Voor álle kijkers en de rest van Nederland!
Geen idee. Van de Engelse first dates hotel zijn er in totaal 5 seizoenen. Dit is een herhaling maar ik had dit ook nog niet gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Deze versie is leuk![]()
Hoe lang wordt dit al uitgezonden?
Je verwacht het nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:54 schreef Nine. het volgende:
Die plakplaatjes dude kan niet eens fatsoenlijk spaghetti eten
Maandag 30-08 beginnen de nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke aflevering weer.![]()
Wanneer komen de nieuwe NL afleveringen?
Is dat onze beloning voor lang wachten en weer aanhaken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maandag 30-08 beginnen de nieuwe afleveringen.
Helaas beginnen ze gelijk met een BNer special![]()
http://gids.tv/26893785
Ik zag een hoop ontzettende debielen. Uit betrouwbare bron gehoord dat we eindelijk een transformer krijgenquote:
Ik kreeg geen meldingquote:Op donderdag 2 september 2021 19:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag een hoop ontzettende debielen. Uit betrouwbare bron gehoord dat we eindelijk een transformer krijgen![]()
@:Pisces29
@:KennyPowers
Maandag weer begrijp ik.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn dit nieuwe afleveringen?
-edit
Komt allemaal bekend voor![]()
Ja ze zijn 90. Dan noem je dat toekomstplannen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
Heeeel romantisch tijdens het eten het moment van doodgaan beschrijven
Even opgezocht. Maandag staat er weer “specials”.quote:
19.25 Rickie.quote:
Representquote:Op maandag 6 september 2021 19:22 schreef DKUp het volgende:
@:tja77
@:NoCigar
@:Nine.
@:FOKoffieleut
@:Rickocum
@:Pisces29
@:KennyPowers
Meer dan normaal?quote:Op maandag 6 september 2021 19:25 schreef DKUp het volgende:
Wat een hoop debielen in de intro, heel erg
De gehele zomer volgens mij….quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Koud? Wanneer is dit opgenomen? Oh ja het was de hele lente en zomer koud.
Ja dat heb je in dat milieu.quote:Op maandag 6 september 2021 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allebei rond de twintig een kind gekregen
Die hoge eisen aan de drinkstijl van haar partner stelt. Biertje is niet comme-il-faut.quote:Op maandag 6 september 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Data scientist vs kampersvrouwtje
Geinig
Purmerend of Amsterdamquote:Op maandag 6 september 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dit voor wappie-accent van die tramrijdster?
Je komt nooit buiten de provincie?quote:Op maandag 6 september 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dit voor wappie-accent van die tramrijdster?
Idd jaaaaquote:Op maandag 6 september 2021 19:25 schreef DKUp het volgende:
Wat een hoop debielen in de intro, heel erg
Kenmerkend voor elk dialect tochquote:
Damn, scherpquote:
Echt hé 'dit gaat een lange avond worden' denkt ie.quote:Op maandag 6 september 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
En waar komt Rudolf vandaan
Die manier van vragen is wel een afknapper
Wat een verschil die foto. Nooit meer doen.quote:
Dat krijg je bij de zogenaamde nep mensen uit De Pijp en daarna naar een kut dorp in de buurt.quote:Op maandag 6 september 2021 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Die twee klinken alsof ze twintig jaar ouder zijn: tante Sjaan en ome Koos.
Ik weet niet of zij niet gewoon een geboren Amsterdamse isquote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat krijg je bij de zogenaamde nep mensen uit De Pijp en daarna naar een kut dorp in de buurt.
Ze klinkt wel als iemand uit De Pijp, De Jodaan etc.quote:Op maandag 6 september 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij niet gewoon een geboren Amsterdamse is
Oh ik dacht dat je met nep import bedoeldequote:Op maandag 6 september 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze klinkt wel als iemand uit De Pijp
Meh hij wel, zij is een beetje tja weet niet.quote:Op maandag 6 september 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met nep import bedoelde
Ze voelde zich beter en ze wil beterquote:Op maandag 6 september 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nerd vindt het een hele ervaring met een niet-studentikoos meisje
Miepje wacht ook op Daniël de Ridder
Dat eerste vooral.quote:Op maandag 6 september 2021 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze voelde zich beter en ze wil beter
Ik moest hardop lachenquote:
Ze denkt one night-stand materiaal als vaste relatie te krijgenquote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Blonde vrouw in de tram zoekt ook meer qua uiterlijk
Soms hou ik er enorm van als ik het verkeerd hebquote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Blonde vrouw in de tram zoekt ook meer qua uiterlijk
Die jongen is beter dan haar inderdaadquote:Op maandag 6 september 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke jongen![]()
Rooie gaat alleen nee zeggen
Zo mooiquote:Op maandag 6 september 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Willen jullie elkaar nog zien
- NEE
Trut zonder tact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |