abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199750278
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Commentaar is wel echt top _O_
Ik kan eerlijk gezegd ook wel genieten van al dit Surinaams-Nederlands _O_ Topaccent voor voetbalwedstrijden.
pi_199750414
Wat een ontzettende baas die commentator, kunnen we geen petitie opstarten om hem bij ESPN Eredivisie aan te nemen? 100x beter dan Leo Driessen.
pi_199750588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wel bijzonder om terug te zien. Hij heeft er wel veel pech bij, veel dat ie net voor de bal nog wil duiken maar zijn been net niet genoeg kan strekken (maar hij er anders ook wel in was gegaan). Die tegen ADO was wel pure incompetentie maar die had weer afgevlagd moeten worden :P

Wel lullig dat ie nu zo als een kneus herinnerd wordt, dat imago is eigenlijk pas het laatste seizoen waarin hij veel speelde echt ontstaan.
Toch is het eerste waar ik aan moet denken als ik de naam Van Beek hoor is wat een gigantisch bazenduo het leek te worden met Kongolo destijds onder Fred. Zonde dat hij zo vaak stuk ging, want ik vond hem toen echt goed.
pi_199757094
quote:
prima gozer

ook gewoon kampioenswedstrijdje gespeeld he

maar wel prima dat ze hem laten gaan
pi_199757125
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

prima gozer

ook gewoon kampioenswedstrijdje gespeeld he

maar wel prima dat ze hem laten gaan
Idd, prima gozer.

Ik was er echt heilig van overtuigd dat ie moeiteloos Karsdorp op kon volgen na dat kampioensjaar. Ook dezelfde ontwikkeling van middenvelder naar rechtsback, maar het liep allemaal ietsje anders.
pi_199757137
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Idd, prima gozer.

Ik was er echt heilig van overtuigd dat ie moeiteloos Karsdorp op kon volgen na dat kampioensjaar. Ook dezelfde ontwikkeling van middenvelder naar rechtsback, maar het liep allemaal ietsje anders.
daar is hij net wat te saai voor
net niet snel genoeg voor je gevoel, voetballend net niet goed genoeg en ook niet genoeg aanwezig om die twee dingen te compenseren

wel goede speler voor alle eredivisieclubs onder de top 5
pi_199757140
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 01:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Toch is het eerste waar ik aan moet denken als ik de naam Van Beek hoor is wat een gigantisch bazenduo het leek te worden met Kongolo destijds onder Fred. Zonde dat hij zo vaak stuk ging, want ik vond hem toen echt goed.
ik vond de vergelijkingen met indi en de vrij toen al onzinnig, bij Kongolo en Van Beek was er maar eentje met wat unieks qua talent. En dat was niet Sven :+
pi_199764578
Architect Feyenoord City bij zijn huis belaagd door 15 supporters, gekleed in zwarte hoodies op de stoep, die op de deuren en ramen bonsden en allerlei scheldwoorden naar de architect slingerden. Volgens hem zijn de bedreigingen en intimidaties al jaren schering en inslag.

Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)aagd-door-supporters

Denk je 's nachts eens ander nieuws te kunnen horen, en dan krijg je dit weer.
pi_199764954
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Idisrom het volgende:
Architect Feyenoord City bij zijn huis belaagd door 15 supporters, gekleed in zwarte hoodies op de stoep, die op de deuren en ramen bonsden en allerlei scheldwoorden naar de architect slingerden. Volgens hem zijn de bedreigingen en intimidaties al jaren schering en inslag.

Snap die mensen wel na zo veel decennia wanbeleid.
blablablabla
pi_199765104
Je kan ook mensen oppakken.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:24:39 #62
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_199765431
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja daar is een architect idd verantwoordelijk voor. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_199765443
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Idisrom het volgende:

Lekker bezig @Caland
  zondag 6 juni 2021 @ 10:42:18 #64
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199765561
quote:

[..]

:')
pi_199765701
quote:

[..]

Wtf dude :')

Zou je juist niet een architectje bij zn fcking eigen huis moeten opzoeken. Man doet ook alleen maar zijn werk. :')

Wat een zooitje mongolen lopen er toch rond.
pi_199766842
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Wtf dude :')

Zou je juist niet een architectje bij zn fcking eigen huis moeten opzoeken. Man doet ook alleen maar zijn werk. :')

Wat een zooitje mongolen lopen er toch rond.
Maar je hebt het hier ook niet over mensen die dat allemaal fatsoenlijk kunnen rationaliseren in hun hoofd.

Er is volgens mij een vrij hardnekkige en grote stroming binnen Het Legioen die oprecht de overtuiging heeft dat dat stadion het (financiële) einde van de club gaat betekenen, ook gezien al die spandoekjes etc.
blablablabla
pi_199766872
Ik was eigenlijk van plan die actie hard te veroordelen, maar toen zag ik dat het om Ard Buijssen ging.
pi_199766902
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar je hebt het hier ook niet over mensen die dat allemaal fatsoenlijk kunnen rationaliseren in hun hoofd.

Er is volgens mij een vrij hardnekkige en grote stroming binnen Het Legioen die oprecht de overtuiging heeft dat dat stadion het (financiële) einde van de club gaat betekenen, ook gezien al die spandoekjes etc.
pi_199766937
Mongolen die een creatieve architect pakken ipv een beleidsmaker als Koevermans :')

Niet alleen sneu maar ook gewoon dom door de totaal verkeerde persoon te pakken.
pi_199767065
quote:
14s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Er is serieus een laag die psychische hulp en begeleiding nodig heeft.

Of dat de maatschappelijke taak van de club is kun je je vraagtekens bij zetten. maar de jarenlange onrust en onduidelijkheid rondom dat nieuwe stadion brengt wel het nodige sentiment met zich mee.

Je kan ook gewoon het afkeuren zeggen dat ze de tyfus kunnen krijgen ofc.
blablablabla
pi_199767218
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Er is serieus een laag die psychische hulp en begeleiding nodig heeft.

Of dat de maatschappelijke taak van de club is kun je je vraagtekens bij zetten. maar de jarenlange onrust en onduidelijkheid rondom dat nieuwe stadion brengt wel het nodige sentiment met zich mee.

Je kan ook gewoon het afkeuren zeggen dat ze de tyfus kunnen krijgen ofc.
wat probeer je nou te zeggen?
pi_199767324
quote:
9s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wat probeer je nou te zeggen?
Dat sentiment bespelen twee kanten op werkt.

Niet alleen je beroepen op emotie en geld terugvragen van seizoenkaarthouders tijdens een pandemie maar ook beter communiceren met groepen die kritiek uiten of vraagtekens hebben. Of eigenlijk überhaupt beter communiceren met je achterban.

Want hoewel dit natuurlijk walgelijke uitwassen zijn staan die gasten bepaald niet alleen in hun aversie tegen de stadionplannen.
blablablabla
pi_199767386
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat sentiment bespelen twee kanten op werkt.

Niet alleen je beroepen op emotie en geld terugvragen van seizoenkaarthouders tijdens een pandemie maar ook beter communiceren met groepen die kritiek uiten of vraagtekens hebben. Of eigenlijk überhaupt beter communiceren met je achterban.

Want hoewel dit natuurlijk walgelijke uitwassen zijn staan die gasten bepaald niet alleen in hun aversie tegen de stadionplannen.
dit soort debieltjes maken geen reet uit voor dit soort beslissingen, al kunnen we wel doen alsof hoor

als feyenoord wel geld had en de gemeente het beter kon verkopen stond dat stadion er al :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')