Ik kan eerlijk gezegd ook wel genieten van al dit Surinaams-Nederlandsquote:
Toch is het eerste waar ik aan moet denken als ik de naam Van Beek hoor is wat een gigantisch bazenduo het leek te worden met Kongolo destijds onder Fred. Zonde dat hij zo vaak stuk ging, want ik vond hem toen echt goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel bijzonder om terug te zien. Hij heeft er wel veel pech bij, veel dat ie net voor de bal nog wil duiken maar zijn been net niet genoeg kan strekken (maar hij er anders ook wel in was gegaan). Die tegen ADO was wel pure incompetentie maar die had weer afgevlagd moeten worden
Wel lullig dat ie nu zo als een kneus herinnerd wordt, dat imago is eigenlijk pas het laatste seizoen waarin hij veel speelde echt ontstaan.
Idd, prima gozer.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima gozer
ook gewoon kampioenswedstrijdje gespeeld he
maar wel prima dat ze hem laten gaan
daar is hij net wat te saai voorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, prima gozer.
Ik was er echt heilig van overtuigd dat ie moeiteloos Karsdorp op kon volgen na dat kampioensjaar. Ook dezelfde ontwikkeling van middenvelder naar rechtsback, maar het liep allemaal ietsje anders.
ik vond de vergelijkingen met indi en de vrij toen al onzinnig, bij Kongolo en Van Beek was er maar eentje met wat unieks qua talent. En dat was niet Svenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch is het eerste waar ik aan moet denken als ik de naam Van Beek hoor is wat een gigantisch bazenduo het leek te worden met Kongolo destijds onder Fred. Zonde dat hij zo vaak stuk ging, want ik vond hem toen echt goed.
Snap die mensen wel na zo veel decennia wanbeleid.quote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Idisrom het volgende:
Architect Feyenoord City bij zijn huis belaagd door 15 supporters, gekleed in zwarte hoodies op de stoep, die op de deuren en ramen bonsden en allerlei scheldwoorden naar de architect slingerden. Volgens hem zijn de bedreigingen en intimidaties al jaren schering en inslag.
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)aagd-door-supporters
Denk je 's nachts eens ander nieuws te kunnen horen, en dan krijg je dit weer.
Ja daar is een architect idd verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap die mensen wel na zo veel decennia wanbeleid.
Lekker bezig @Calandquote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Idisrom het volgende:
Architect Feyenoord City bij zijn huis belaagd door 15 supporters, gekleed in zwarte hoodies op de stoep, die op de deuren en ramen bonsden en allerlei scheldwoorden naar de architect slingerden. Volgens hem zijn de bedreigingen en intimidaties al jaren schering en inslag.
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)aagd-door-supporters
Denk je 's nachts eens ander nieuws te kunnen horen, en dan krijg je dit weer.
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf dudequote:Op zondag 6 juni 2021 09:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je hebt het hier ook niet over mensen die dat allemaal fatsoenlijk kunnen rationaliseren in hun hoofd.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wtf dude
Zou je juist niet een architectje bij zn fcking eigen huis moeten opzoeken. Man doet ook alleen maar zijn werk.
Wat een zooitje mongolen lopen er toch rond.
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je hebt het hier ook niet over mensen die dat allemaal fatsoenlijk kunnen rationaliseren in hun hoofd.
Er is volgens mij een vrij hardnekkige en grote stroming binnen Het Legioen die oprecht de overtuiging heeft dat dat stadion het (financiële) einde van de club gaat betekenen, ook gezien al die spandoekjes etc.
Er is serieus een laag die psychische hulp en begeleiding nodig heeft.quote:
wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is serieus een laag die psychische hulp en begeleiding nodig heeft.
Of dat de maatschappelijke taak van de club is kun je je vraagtekens bij zetten. maar de jarenlange onrust en onduidelijkheid rondom dat nieuwe stadion brengt wel het nodige sentiment met zich mee.
Je kan ook gewoon het afkeuren zeggen dat ze de tyfus kunnen krijgen ofc.
Dat sentiment bespelen twee kanten op werkt.quote:
dit soort debieltjes maken geen reet uit voor dit soort beslissingen, al kunnen we wel doen alsof hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sentiment bespelen twee kanten op werkt.
Niet alleen je beroepen op emotie en geld terugvragen van seizoenkaarthouders tijdens een pandemie maar ook beter communiceren met groepen die kritiek uiten of vraagtekens hebben. Of eigenlijk überhaupt beter communiceren met je achterban.
Want hoewel dit natuurlijk walgelijke uitwassen zijn staan die gasten bepaald niet alleen in hun aversie tegen de stadionplannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |