SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige winnaars:
2020: Daniel Felipe Martínez
2019: Jakob Fuglsang
2018: Geraint Thomas
2017: Jakob Fuglsang
2016: Chris Froome
2015: Chris Froome
2014: Andrew Talansky
2013: Chris Froome
2012: Bradley Wiggins
2011: Bradley Wiggins
Favorieten volgens WielerFlits
**** Geraint Thomas
*** Miguel Ángel López, Richie Porte
** David Gaudu, Wilco Kelderman, Nairo Quintana
* Guillaume Martin, Jonas Vingegaard, Brandon McNulty, Tao Geoghegan Hart
Hij zat ook behoorlijk zwoegend op de fiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ivan Velasco is een fenomeen. Mathieu Heijboer, move over.quote:
Hoe schat je de prestatie van Marc O’Brenner in? Had hier toch op top 30 gehoopt, zit niet echt progressie in t.o.v. Romandië.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is bijzonder slecht voor iemand waarvan gedacht wordt het te kunnen bolwerken tegen Slovenië.
Vooropgesteld is een 43e plek gewoon niet goed en heeft hij inderdaad de lijn van Romandië niet kunnen doortrekken. Dat is een jammerlijke constatering. Tegelijkertijd vind ik dat we ook coulantie moeten tonen, want als je ziet dat Porte en Thomas zich toch wel verkeken hebben op de tijdrit vandaag kun je concluderen dat het gewoon erg lastig was.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoe schat je de prestatie van Marc O’Brenner in? Had hier toch op top 30 gehoopt, zit niet echt progressie in t.o.v. Romandië.
Dat laatste zou inderdaad wel puur genot zijnquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef Koffieplanter het volgende:
De campagne van Thijs jegens Froome is erg vermakelijk, het zit diep. Toch zou ik het wel heel erg grappig vinden als Froome ons anderhalf jaar lang in de maling heeft genomen met zijn uitslagen. Dat zijn op schema liggen voor waarheid betreft en dat hij het hele peloton, Roog en Poog incluis, degradeert tot figuranten.
Alleen heeft Froome dat niveau überhaupt nooit gehaald, zijn grootste concurrent was Naiero Quintana of all places.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooropgesteld is een 43e plek gewoon niet goed en heeft hij inderdaad de lijn van Romandië niet kunnen doortrekken. Dat is een jammerlijke constatering. Tegelijkertijd vind ik dat we ook coulantie moeten tonen, want als je ziet dat Porte en Thomas zich toch wel verkeken hebben op de tijdrit vandaag kun je concluderen dat het gewoon erg lastig was.
Wielrennen is heilig in Belgiëquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:53 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wat een rare overgang van Één. Ze onderbreken een politiek debat over groepsverkrachting voor de Dauphiné.
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielrennen is heilig in België
Zelfs Buren moet het regelmatig ontgeldenquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielrennen is heilig in België
Waarschijnlijk nu weer op zijn stuurquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Sonny heeft met zijn vuist op tafel geslagen.
Nou, nou , nou..., Froome en Sagan was spectaculairder dan 1 km baancapaciteit gebruiken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
De INEOS transformatie is de allergrootste overwinning voor het wielrennen.
Wel apart ja .... Je kon gewoon een heel stuk afsnijden en paar seconden pakkenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een extreem lachwekkende U-bocht. Schitterend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
We noteren het even.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nou, nou , nou..., Froome en Sagan was spectaculairder dan 1 km baancapaciteit gebruiken.
Meestal zijn dit herhalingenquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:53 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wat een rare overgang van Één. Ze onderbreken een politiek debat over groepsverkrachting voor de Dauphiné.
Deze Tour zullen ze wel noodgedwongen wat spectaculairder moeten rijden tegen een Roglic en Poga in topvorm.quote:
Froome kon in zijn hoogtijdagen best attractief koersen, ook met die maniakale afdalingen soms. Neemt niet weg dat het een veel te rijke kutploeg is die a la US Postal altijd de koers in een wurggreep houdt, en bovendien komen ze met veel meer dingen weg dan andere ploegen qua doping en andere schimmige praktijken. Dat is bij mijn beste weten niet veranderd.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nou, nou , nou..., Froome en Sagan was spectaculairder dan 1 km baancapaciteit gebruiken.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wederom, arme Sonny. Verder wel jammer dat Ineos de boel zo controleerde op de klim, maar de winnaar heeft gelijk.
Hahaha Bas Tietemongool 😂😂😂quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Louisgod in optima forma. Ik mis die man.
Dat is zijn zusje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha Bas Tietemongool 😂😂😂
Wat een gouden fragmentquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is helaas nooit de dag van Wilco, maar ik zie dit inderdaad wel een sprint van een grote groep worden waar hij kort eindigt.quote:
Snap 'em nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:06 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een voorzichtige glimlach waard.
Ik ben ook geen spelletjesexpert, maar dit zijn volgens mij de beste kaarten die je in UNO kunt hebben.quote:
Equivalent van een joker bij pesten, 4 kaarten bijpakkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:11 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen spelletjesexpert, maar dit zijn volgens mij de beste kaarten die je in UNO kunt hebben.
En Tony heeft ze weer ergens opgeduikeld, geloof ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:35 schreef Mykonos het volgende:
Colbrelli z'n klimbenen zijn ook op blijkbaar.
Voor het eerst sinds 2019 weer eens goede benen blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Romke Sunderland met z'n proletensleeve.
Contractjaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2019 weer eens goede benen blijkbaar.
Nu de kijkers in nesten!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prehistorische dieren in nesten was waarschijnlijk al ingestart.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:50 schreef AllesKaputt het volgende:
Een maki aapje dat zijn haren verliest, een gecastreerde hengst, een kerkuil en een geamputeerde dalmatiër. België is geen land.
Nog korterquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:54 schreef showtimer het volgende:
Dit wordt een uitzending van een half uurtje of zo?
Dit is satire toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:59 schreef Bugno3 het volgende:
Na drie weken naar RAI-productie te hebben gekeken zijn deze HD-beelden wel een verademing
👌🏻quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:08 schreef wimderon het volgende:
Heeft G. Lawson Craddock toevallig een aflopend contract?
Zo'n typisch Hilario wurgcontract, je zou voor minder motivatie krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman kan zomaar dit sprintje winnen.
Of weer een mooie top-10 plek.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Kontrat is rapper.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Valse tussenstand.quote:
Tegen piti?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien heeft Jody nog goestingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Thomas zakte er wel heel hard door ja, die moet nog flink verbeteren..
Helaas kwamen ze vandaag net een mannetje tekort voor de tactiek van Louis.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Morgen gaan we pas echt klimmen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
Is Lutsenko er al doorheen gezakt, @:Slobeend ?
Die staat er zelf ook nog wel goed voor natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk dom dat Konrad de seconden voor Wielco pakt.
Maar die klimt nooit beter.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die staat er zelf ook nog wel goed voor natuurlijk
Zal Route du Sud wel gaan doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of Yates, maar die start helemaal nergens meer tegenwoordig
Het oogde voor het eerst dit seizoen niet slecht inderdaad, al was PN lastig beoordelen omdat hij als knecht reed. Kuss lijkt ook beter dan in Romandië, maar bij hem is nooit te zien hoe goed hij echt is, die kan opeens volledig parkeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:01 schreef Chiappucci het volgende:
De Kleerhangen maakt bergop een goede indruk. Benieuwd naar het echte werk dit weekend.
Helaas is zijn gebrek aan explosiviteit in deze tijden van opgevoerde Sloveentjes een nog grotere handicap dan het al was.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:01 schreef Chiappucci het volgende:
De Kleerhanger maakt bergop een goede indruk. Benieuwd naar het echte werk dit weekend.
Waarbij 1 van die Sloveentjes wel z'n ploeggenoot is. Als hij echt goed is in de Tour, kan hij daar juist van profiteren als ze slim zijn bij Jumbo. Maar dan moet hij nog wel flink verbeteren ten opzichte van z'n niveau dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Helaas is zijn gebrek aan explosiviteit in deze tijden van opgevoerde Sloveentjes een nog grotere handicap dan het al was.
Gezien de SKYTRAIN-imitaties de afgelopen jaren schat ik de kans op avontuurlijk koersen door ONZE JONGENS ergens tussen 0 en -5%.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij 1 van die Sloveentjes wel z'n ploeggenoot is, als hij echt goed in de Tour, kan hij daar juist van profiteren als ze slim zijn bij Jumbo. Maar dan moet hij nog wel flink verbeteren ten opzichte van z'n niveau dit seizoen.
De tactiek had wel iets avontuurlijker gemogen inderdaad, maar als je er vanuit gaat dat Roglic de Tour wint als hij er goed voor staat voor de tijdrit, was de tactiek nog wel te snappen. Neem aan dat ze dit jaar niet dezelfde tactiek gaan hanteren in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gezien de SKYTRAIN-imitaties de afgelopen jaren schat ik de kans op avontuurlijk koersen door ONZE JONGENS ergens tussen 0 en -5%.
Dan zijn we het eens. Het had in het jaar van de sneeuwmuur moeten gebeuren voor Krachtgod. Wat was ie goed toen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De tactiek had wel iets avontuurlijker gemogen inderdaad, maar als je er vanuit gaat dat Roglic de Tour winst als hij er goed voor staat voor de tijdrit, was de tactiek nog wel te snappen. Neem aan dat ze dit jaar niet dezelfde tactiek gaan hanteren in ieder geval.
Afwachten welke impact de blessure bij Wout heeft inderdaad (en of hij zich volledig leeg wil rijden met de OS er achteraan) en de wisselvallige Vingegaard ipv de veel constantere Dumoulin is sowieso een flinke stap achteruit. Kruijs ipv Sjors zou wel een verbetering moeten zijn en de vraag is of Kuss een vergelijkbaar niveau heeft..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de Tourploeg van Jumbo ook geen flikker voorstelt, in alle eerlijkheid.
Zal er ook van afhangen hoe de eerste tijdrit verloopt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De tactiek had wel iets avontuurlijker gemogen inderdaad, maar als je er vanuit gaat dat Roglic de Tour wint als hij er goed voor staat voor de tijdrit, was de tactiek nog wel te snappen. Neem aan dat ze dit jaar niet dezelfde tactiek gaan hanteren in ieder geval.
Kindsoldaat gaat onbedaarlijk schroeien.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de Tourploeg van Jumbo ook geen flikker voorstelt, in alle eerlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kindsoldaat gaat onbedaarlijk schroeien.Nee, en volgend jaar ook niet meer bij Jumbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat mijn post niet op.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, en volgend jaar ook niet meer bij Jumbo.
Roglic, Teunissen, Kuss, Vingegaard, van Aert, Martin, Gesink en Kruijswijk is de Tourploeg (tenzij valpartijen de komende weken)quote:
Op papier niet minder sterk dan vorig jaar. Maar Vingegaard loopt natuurlijk onwijs te kutten afgelopen weken en KOES is een waarlijk enigma.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roglic, Teunissen, Kuss, Vingegaard, van Aert, Martin, Gesink en Kruijswijk is de Tourploeg (tenzij valpartijen de komende weken)
Vraag me af wat de rol van Teunissen zal zijn. Gaat hij proberen Wout in het groen te krijgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roglic, Teunissen, Kuss, Vingegaard, van Aert, Martin, Gesink en Kruijswijk is de Tourploeg (tenzij valpartijen de komende weken)
Gewoon etappe 1 winnen en Geel pakken?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af wat de rol van Teunissen zal zijn. Gaat hij proberen Wout in het groen te krijgen?
Nee. Er zijn veel vlakke etappes in windgevoelige regio's dit jaar, dus Teunissen moet vooral Roglic door die etappes zien te loodsen. Samen met Van Aert natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af wat de rol van Teunissen zal zijn. Gaat hij proberen Wout in het groen te krijgen?
Kan echt niet wachten op het geleuter van Wuyts over Wout die voor groen moet gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Er zijn veel vlakke etappes in windgevoelige regio's dit jaar, dus Teunissen moet vooral Roglic door die etappes zien te loodsen. Samen met Van Aert natuurlijk.
Hij zal ongetwijfeld ook een paar keer de sprint aantrekken voor Van Aert, maar het is niet de bedoeling dat Wout voor groen gaat.
Welke ploegen (buiten INEOS) gaan volgens jou dan een sterker 8-tal opstellen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout heeft zelf al aangegeven dat hij vooral voor de OS gaat en dat het een zinloze verspilling van krachten zou zijn om voor iedere sprint en tussensprint te gaan. Laten we hopen dat deze informatie Wuyts op tijd bereikt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan echt niet wachten op het geleuter van Wuyts over Wout die voor groen moet gaan
Dat vind ik een wat vreemde insteek, want behalve Jumbo en INEOS is er maar één andere ploeg die eindwinst serieus ambieert. Dat is uiteindelijk waar je je aan moet spiegelen en waar je het vergelijk mee trekt. Van die drie vind ik Jumbo, in de aanname dat Van Aert ver, ver, ver van zijn niveau van vorig jaar komt te zitten, de minste. Nu zou ik bijvoorbeeld, ik zeg maar wat, Astana of AG2R kunnen noemen, maar die zijn niet zo relevant in de discussie.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Welke ploegen (buiten INEOS) gaan volgens jou dan een sterker 8-tal opstellen?
Ik denk niet dat Wuyts hiermee genoegen gaat nemen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Er zijn veel vlakke etappes in windgevoelige regio's dit jaar, dus Teunissen moet vooral Roglic door die etappes zien te loodsen. Samen met Van Aert natuurlijk.
Hij zal ongetwijfeld ook een paar keer de sprint aantrekken voor Van Aert, maar het is niet de bedoeling dat Wout voor groen gaat.
Een goede Van Aert kan wel het verschil maken. Topvorm wordt misschien lastig, maar hij heeft toch nog een aantal weken om op niveau te geraken voor de Tour. En ik denk dat Vingegaard nu ook wel onderschat wordt door zijn matige niveau in de Dauphiné.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik een wat vreemde insteek, want behalve Jumbo en INEOS is er maar één andere ploeg die eindwinst serieus ambieert. Dat is uiteindelijk waar je je aan moet spiegelen en waar je het vergelijk mee trekt. Van die drie vind ik Jumbo, in de aanname dat Van Aert ver, ver, ver van zijn niveau van vorig jaar komt te zitten, de minste. Nu zou ik bijvoorbeeld, ik zeg maar wat, Astana of AG2R kunnen noemen, maar die zijn niet zo relevant in de discussie.
Maken al een poosje best leuke filmpjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha Bas Tietemongool 😂😂😂
Het is niet alleen dat zijn voorbereiding verre van vlekkeloos verloopt, het is ook dat hij vorig naar zo’n krankzinnig hoog niveau haalde dat het überhaupt al moeilijk zou worden om dat te evenaren. Wout gaat op niveau zijn, daar heb ik geen enkele twijfel over, maar tussen die twee dingen zit wel nog een gigantische marge.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een goede Van Aert kan wel het verschil maken. Topvorm wordt misschien lastig, maar hij heeft toch nog een aantal weken om op niveau te geraken voor de Tour. En ik denk dat Vingegaard nu ook wel onderschat wordt door zijn matige niveau in de Dauphiné.
Mas, Lopez en Valverde is natuurlijk wel een fenomenaal trio.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Welke ploegen (buiten INEOS) gaan volgens jou dan een sterker 8-tal opstellen?
Blind vertrouwen in Gianetti?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik een wat vreemde insteek, want behalve Jumbo en INEOS is er maar één andere ploeg die eindwinst serieus ambieert. Dat is uiteindelijk waar je je aan moet spiegelen en waar je het vergelijk mee trekt. Van die drie vind ik Jumbo, in de aanname dat Van Aert ver, ver, ver van zijn niveau van vorig jaar komt te zitten, de minste. Nu zou ik bijvoorbeeld, ik zeg maar wat, Astana of AG2R kunnen noemen, maar die zijn niet zo relevant in de discussie.
Gouden Greg is een minzame mens.quote:Op verzoek van de grootmoeders en dochter Fleur: Greg Van Avermaet rijdt opnieuw met gouden helm in Dauphiné
Greg Van Avermaet reed in het begin van dit Critérium du Dauphiné opnieuw met een witte helm en met een nieuwe gouden bril. Gisteren koos hij evenwel weer zijn gouden exemplaar.
“Op vraag van de grootmoeders. Oma Rita stuurde dat ze me op tv niet vond. Ze hebben liefst dat ik goud opzet. En ook mijn dochter Fleur. Wanneer ze kijkt, maar ik denk niet dat ze veel naar de koers kijkt.”
“Ik vond het een beetje erover om én een gouden bril en een gouden helm te dragen, maar op verzoek van de familie is het dus een andere bril geworden en de gouden helm”, aldus Van Avermaet in Le Sappey-en-Chartreuse.
Boogerd, alleen zijn tanden waren schoon.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze rijden momenteel 51 p/u gemiddeld. Als ze zo doorgaan zijn de tanden van Boogaard al te zien eer Sporza nog eens live gaat.
Hij heeft nu ook de bergtrui gezien Holmes niet mee boven raakte.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:54 schreef Felagund het volgende:
Craddock weer in de ontsnapping (achtervolgende groep), die heeft er wel een abonnement op de laatste dagen.
Onze nos begint over vijf minuutjes al. De koers is van onsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd hoeveel we nog te zien krijgen van La Plagne op Sporza.
Is zeker einde contract?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:54 schreef Felagund het volgende:
Craddock weer in de ontsnapping (achtervolgende groep), die heeft er wel een abonnement op de laatste dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Onze nos begint over vijf minuutjes al. De koers is van ons
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is zeker einde contract?Wat dacht je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zin in de Vuelta met Marczynski?
Hallo Djeez.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Sneeuw in juni, je zou maar in global warming geloven.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin een idee te krijgen waarom Craddock niks meer klaarspeelt. Benieuwd of Voghters vatbaar is voor de wanhoopsmongolenontsnappingact.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deentjes moeten sowieso kappen met die dubbele achternamen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Erg verwarrend dat Valgren tegenwoordig Hundahl wordt genoemd.
De gaten bij z'n armen nu volledig gevuldquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin een idee te krijgen waarom Craddock niks meer klaarspeelt. Benieuwd of Voghters vatbaar is voor de wanhoopsmongolenontsnappingact.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja jongens, kom op..!!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:43 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Mas, Lopez en Valverde is natuurlijk wel een fenomenaal trio.
En gegarandeerd kijkplezier voor seizoen numero drie.
Zit er een in Zwitserland die zich maniakaal heeft voorbereid. Staat op het oog scherper dan ooit.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Zou Hart ook stiekem de beste van Ineos tijdens de Tour kunnen worden?
Alle ballen op Krachtepatz.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Zou Hart ook stiekem de beste van Ineos tijdens de Tour kunnen worden?
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zit er een in Zwitserland die zich maniakaal heeft voorbereid. Staat op het oog scherper dan ooit.
Dauphiné finisht sowieso vaak vroeg, zeker in het weekendquote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:09 schreef Salina het volgende:
Wat een vroege etappe zeg. Gelukkig net op tijd achter gekomen.
We hebben een stokpaardje voor de Tour.quote:
Wist niet dat ze in het weekend erg vroeg finishten. Doordeweeks wel merkte ik. Nou ja, ik onthou het voor morgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dauphiné finisht sowieso vaak vroeg, zeker in het weekend
Die was blijkbaar geblesseerd paar weken geleden, maar z'n tijdrit was wel weer opvallend goed..quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:14 schreef Szura het volgende:
Zouden ze zich al zorgen maken om Vingegaard?
Konrad dan weer niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:16 schreef wimderon het volgende:
Padun heeft weer een als het draait-dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |