abonnement Unibet Coolblue
pi_199716059
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:48 schreef zalkc het volgende:

[..]

Waarom neem je aan dat ik vanuit de onderbuik dit poneer? Wat is je bron?
[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)-vaccin-krijgen.html

https://petities.nl/petit(...)ie-dat-wil?locale=nl
Ik snap die petitie wel, ik zou ook liever willen kiezen. Vooral als ik net bij dat kleine groepje hoor die het meest besproken vaccin krijgt.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 11:51:33 #27
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199716078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja het zijn misschien logische aannames, maar dan hoeft de minister toch niet expres nog een tweetje te sturen dat '82 vandaag niet komt...
Had ie kunnen doen, met deze emoji erachter: 🤡

Was wel leuk leesvoer geweest kwa woedende reactie tweets :P
pi_199716084
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Had ie kunnen doen, met deze emoji erachter: 🤡

Was wel leuk leesvoer geweest kwa woedende reactie tweets :P
Dat ben ik dan weer wel met je eens :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199716089
Hugo tweet toch zo graag, zet dan even een berichtje neer dat we vandaag niks hoeven te verwachten, kleine moeite groot resultaat.
pi_199716095
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:48 schreef zalkc het volgende:

[..]

Waarom neem je aan dat ik vanuit de onderbuik dit poneer? Wat is je bron?
[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)-vaccin-krijgen.html

https://petities.nl/petit(...)ie-dat-wil?locale=nl
En jij denkt dat d Jonge onder de indruk is van 16000 handtekeningen? Waarschijnlijker is dat de redenatie is dat nu de relatief gezonde groepen aan de beurt zijn, maar dat er nog een groep "kwetsbaarderen" is achtergebleven die een risico blijft vormen, die je beter eerst kunt vaccineren. En nee, daar heb ik geen bewijs voor, puur nuchter redenerend.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_199716106


[ Bericht 100% gewijzigd door _serial_ op 02-06-2021 11:54:03 ]
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199716131
Ik heb uiteindelijk liever dat de AZ weigeraars alsnog een prik krijgen zodat ze niet in het ziekenhuis belanden, dan dat de ziekenhuis cijfers weer op lopen. Ik snap dat sommigen het belonen van slecht gedrag noemen, maar het gaat mij toch uiteindelijk om het leeg lopen van de ziekenhuizen.

Ik ben zelf van 1982, dus mogelijk ook nog benadeeld door vertraging van de AZ weigeraars,
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:56:52 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199716134
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:50 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik snap die petitie wel, ik zou ook liever willen kiezen. Vooral als ik net bij dat kleine groepje hoor die het meest besproken vaccin krijgt.
Ik begreep ook dat er mensen waren die het wat te spannend vonden (om AZ te nemen). Dat was hun eigen keuze en daar heb ik ook enkel begrip voor. Ongeacht de leeftijd. Maar de consequentie was duidelijk; achter aansluiten. Iedereen verdiend de kans om zo snel mogelijk een prik te krijgen op het moment dat je er vrijheden aan gaat linken. Prima dat ze het weigerden en ik vind ook absoluut niet dat die groep daarop aangekeken moeten worden, maar dan is het gevoelsmatig wel wat oneerlijk dat die groep twee kansen krijgt voordat de jongeren überhaupt de kans hebben gekregen om 1 oproep te krijgen. Gevoelsmatig is dat niet heel solidair.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199716159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik begreep ook dat er mensen waren die het wat te spannend vonden (om AZ te nemen). Dat was hun eigen keuze en daar heb ik ook enkel begrip voor. Ongeacht de leeftijd. Maar de consequentie was duidelijk; achter aansluiten. Iedereen verdiend de kans om zo snel mogelijk een prik te krijgen op het moment dat je er vrijheden aan gaat linken. Prima dat ze het weigerden en ik vind ook absoluut niet dat die groep daarop aangekeken moeten worden, maar dan is het gevoelsmatig wel wat oneerlijk dat die groep twee kansen krijgt voordat de jongeren überhaupt de kans hebben gekregen om 1 oproep te krijgen. Gevoelsmatig is dat niet heel solidair.
Solidair is het niet, de juiste oplossing denk ik persoonlijk van wel.
pi_199716162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik begreep ook dat er mensen waren die het wat te spannend vonden (om AZ te nemen). Dat was hun eigen keuze en daar heb ik ook enkel begrip voor. Ongeacht de leeftijd. Maar de consequentie was duidelijk; achter aansluiten. Iedereen verdiend de kans om zo snel mogelijk een prik te krijgen op het moment dat je er vrijheden aan gaat linken. Prima dat ze het weigerden en ik vind ook absoluut niet dat die groep daarop aangekeken moeten worden, maar dan is het gevoelsmatig wel wat oneerlijk dat die groep twee kansen krijgt voordat de jongeren überhaupt de kans hebben gekregen om 1 oproep te krijgen. Gevoelsmatig is dat niet heel solidair.
Kijk en hier kun je het dus mee eens of mee oneens zijn, het weigeren van die vaccins wegzetten als 'slecht gedrag' is heel wat anders.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:00:11 #36
5428 crew  miss_sly
pi_199716173
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:39 schreef Nielsch het volgende:
Naja weet je er zullen vast allerlei redenen zijn om 1982 en jonger vandaag niet uit te nodigen, maar kom op hee communiceer dan even over het hoe en waarom. Elke dag zien we jubelberichten op twitter van de GGD, RIVM en Hugo de Jonge "vanaf vandaag kunnen mensen geboren in 197X zich aanmelden!!!" en nu het (ineens) stokt horen we niets. Geef dan even aan dat het vandaag niet gaat lukken, morgen wellicht ook niet, maar wellicht volgende week weer wel. Owja en misschien ook met een oorzaak erbij.
Dat ben ik wel met je eens. Communiceren kun je leren, dat is iets dat in deze hele crisis wel duidelijk geworden is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199716192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gevoelsmatig is dat niet heel solidair.
En dat is precies waar het de hele crisis om draaide, solidariteit
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 2 juni 2021 @ 12:03:20 #38
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_199716210
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kijk en hier kun je het dus mee eens of mee oneens zijn, het weigeren van die vaccins wegzetten als 'slecht gedrag' is heel wat anders.
Het zit wel diep bij jou, he? Met dat zinnetje bedoelde ik vooral dat het oneerlijk is dat ze nu voorrang krijgen, terwijl aanvankelijk de consequentie zou zijn dat ze achteraan aan moeten sluiten. Maar jij kunt je alleen maar richten op dat zinnetje, dat ik wellicht anders had moeten verwoorden.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_199716219
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:01 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En dat is precies waar het de hele crisis om draaide, solidariteit
Oneens.

Het draaide de hele crisis om de zorg niet te laten overstromen. Prima besluit dus.
pi_199716231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:03 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Dan hebben ze vooral zichzelf daarmee (als ze het nooit meer zouden doen), aangezien ze al wat ouder zijn. Nu wordt slecht gedrag beloond.
Jank toch niet zo man. Slecht gedrag :') . Wat weet jij van de beweegredenen van al die mensen die er voor gekozen hebben geen Astrazeneca te willen?
  woensdag 2 juni 2021 @ 12:08:24 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199716258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:58 schreef Questular het volgende:

[..]

Solidair is het niet, de juiste oplossing denk ik persoonlijk van wel.
Voor het grote plaatje is het inderdaad een juiste oplossing. En dat snap ik ook echt wel. Uiteindelijk krijgen de jongeren alsnog hun uitnodiging in juni als het goed is, dus het gaat hoogstens om enkele weken vertraging. En het zal vast minder vertraging opleveren dan dat.

Maar gevoel werkt met even wat anders; en gevoelsmatig voelt het gewoon wat oneerlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199716260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:06 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Jank toch niet zo man. Slecht gedrag :') . Wat weet jij van de beweegredenen van al die mensen die er voor gekozen hebben geen Astrazeneca te willen?
En dan krijgen ze straks Janssen, en dan gaan ze weer weigeren? Wat dan?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199716268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor het grote plaatje is het inderdaad een juiste oplossing. En dat snap ik ook echt wel. Uiteindelijk krijgen de jongeren alsnog hun uitnodiging in juni als het goed is, dus het gaat hoogstens om enkele weken vertraging. En het zal vast minder vertraging opleveren dan dat.

Maar gevoel werkt met even wat anders; en gevoelsmatig voelt het gewoon wat oneerlijk.
Enkele weken denk ik niet, zoveel weigeraars zijn er echt niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 2 juni 2021 @ 12:09:46 #44
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_199716275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:06 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Jank toch niet zo man. Slecht gedrag :') . Wat weet jij van de beweegredenen van al die mensen die er voor gekozen hebben geen Astrazeneca te willen?
1. Zie mijn post hierboven. Zal voortaan al mijn woorden op een gouden weegschaaltje afwegen. :')
2. Hun beweegredenen weet ik niet, kan ik slechts naar gissen. Maar ze wisten wel dat de consequentie zou zijn dat ze achteraan moeten sluiten. Daarom voelt het oneerlijk dat ze nu toch weer voorrang krijgen. Zoals iemand eerder al zei: ze krijgen 2x een kans op een vaccin, terwijl velen nog 0x een kans hebben gehad.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_199716285
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En dan krijgen ze straks Janssen, en dan gaan ze weer weigeren? Wat dan?
Helemaal niets. Als we geen keuze krijgen moet het maar zo he.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199716289
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor het grote plaatje is het inderdaad een juiste oplossing. En dat snap ik ook echt wel. Uiteindelijk krijgen de jongeren alsnog hun uitnodiging in juni als het goed is, dus het gaat hoogstens om enkele weken vertraging. En het zal vast minder vertraging opleveren dan dat.

Maar gevoel werkt met even wat anders; en gevoelsmatig voelt het gewoon wat oneerlijk.
Deze hele coronacrisis is gevoelsmatig sowieso bijna buitensporig belastend geweest voor de echte jonge generatie.
pi_199716310
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:09 schreef 4-elements het volgende:

[..]

2. Hun beweegredenen weet ik niet, kan ik slechts naar gissen. Maar ze wisten wel dat de consequentie zou zijn dat ze achteraan moeten sluiten. Daarom voelt het oneerlijk dat ze nu toch weer voorrang krijgen.
Gissen is altijd een hele slechte optie. Dus doe dat maar niet. En het gaat er toch vooral om om zoveel mogelijk mensen te vaccineren? Want ja, eenmaal gevaccineerd verspreid je het virus toch minder makkelijk? Dus wat maakt het dan uit wie er als eerst gevaccineerd worden? Als mensen om je heen allemaal een spuitje hebben gehad, is de kans ook weer kleiner dat jij uiteindelijk Covid gaat krijgen.
pi_199716313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:11 schreef Questular het volgende:

[..]

Deze hele coronacrisis is gevoelsmatig sowieso bijna buitensporig belastend geweest voor de echte jonge generatie.
Verklaar je nader
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:15:22 #49
5428 crew  miss_sly
pi_199716321
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En dan krijgen ze straks Janssen, en dan gaan ze weer weigeren? Wat dan?
Ze krijgen Pfizer/Moderna is toch al gecommuniceerd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 2 juni 2021 @ 12:16:48 #50
408813 crew  trein2000
pi_199716334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:13 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Gissen is altijd een hele slechte optie. Dus doe dat maar niet. En het gaat er toch vooral om om zoveel mogelijk mensen te vaccineren? Want ja, eenmaal gevaccineerd verspreid je het virus toch minder makkelijk? Dus wat maakt het dan uit wie er als eerst gevaccineerd worden? Als mensen om je heen allemaal een spuitje hebben gehad, is de kans ook weer kleiner dat jij uiteindelijk Covid gaat krijgen.
Alleen Hugo is op het onzalige idee gekomen om aan dat spuitje allerhande voorrechten te verbinden. Dat maakt dat je dit verhaal niet zo maar kunt gaan ophangen. Net gevaccineerd zijn levert straks gewoon nadeel op.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')