abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2021 @ 14:03:12 #28
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_199717563
Soberso vrouwen die siliconen nodig hebben om een beetje fatsoenlijke tieten te krijgen :r :r :r

Van mijn part mogen alle meiden die op hun 18e verjaardag nog geen DD cup hebben preventief worden afgeschoten zodat kleine borsten langzaam maar zeker uit het menselijk genen pakket verdwijnen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_199719164
Moet zij weten.
pi_199720277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:19 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Nogal nsfw, maar zij dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
´Ik nam die implantaten omdat ik vroeger een eetstoornis heb gehad. Toen dacht ik, gooi dan maar gelijk een halve zeecontainer in die implantaten, dan ken ik er ook nog wat aan verdienen´.

:')

Luister, als je echt mismaakte tetjes hebt of je bent gewoon niet blij, soit. Stop er een bij je lichaamsbouw passend formaat in, en het gaat meestal goed. Maar dat is van een ander niveau dan dit. En dan gaan janken om complicaties, je lichaam is niet eens gemaakt voor zoveel cc, en tuurlijk gaat dat dan ook lekken. Maar daar heeft niemand het over.
pi_199720287
quote:
Had ze nog beter een suikerpa kunnen nemen dan dit chanante gedoe
pi_199744592
quote:
Had de moeite zelfs nog niet gedaan die site te bekijken. Klef gedoe. Waar is de tijd van dat filmpje dat ze nog stomdronken tijdens een radiointerview aan haar tepels begon te zuigen.
pi_199751424
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:53 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Had de moeite zelfs nog niet gedaan die site te bekijken. Klef gedoe. Waar is de tijd van dat filmpje dat ze nog stomdronken tijdens een radiointerview aan haar tepels begon te zuigen.
Whut _O-
Dat heb ik gemist helaas
  Miss 200.000.000! zaterdag 5 juni 2021 @ 08:22:05 #34
367000 roos94
pi_199751438
Het enige wat ik mij van haar herinner is dat ze overal met haar tieten liep te pronken en pretendeerde vegetarisch te zijn maar toen op expeditie robinson ontzettend genoot van een blik knakworsten "even stiekem" ja meid
pi_199771491
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 08:22 schreef roos94 het volgende:
Het enige wat ik mij van haar herinner is dat ze overal met haar tieten liep te pronken en pretendeerde vegetarisch te zijn maar toen op expeditie robinson ontzettend genoot van een blik knakworsten "even stiekem" ja meid
Ja een worst zal ze wel voldoende door haar keel geramd hebben.
pi_199771639
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 08:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Whut _O-
Dat heb ik gemist helaas
Zal het hier niet mogen posten veronderstel ik? Google maar een keer zimra geurts zuigt tepels ofzo. Zal je het wel vinden op xhamster zou ik denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')