Viel mij ook op ja.....ze moesten dansen van de redactie.....geen eigen idee.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:15 schreef sandertjuh het volgende:
Mooi hoe Donny zich versprak toen hij terug kwam over het dansenDat er dingen gescript zijn wisten we allemaal al wel maar dit was wel even mooi de bevestiging er van haha
Nou ik durf toch wel te stellen dat het gemiddelde intelligentieniveau op Love Island wat hoger ligt dan bij Ex On The Beachquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe hebben de deelnemers altijd degelijke banen op een jonge leeftijd? Ze lijken niet snugger en missen soms sociale vaardigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:19 schreef roos94 het volgende:
Ik geloof werkelijk niets van Job en Esmee.
Esmee geloof ik wel. Job is gewoon lekker op vakantie en wil zo lang mogelijk blijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:19 schreef roos94 het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:19 schreef roos94 het volgende:
Ik hou van casa amorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:20 schreef Crohnjurist het volgende:
Casa Amore
Hopelijk schudt dat de boel een beetje op, vind het tot nu toe redelijk slaapverwekkend seizoen
Dan had je beter naar Ex on the Beach kunnen kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:49 schreef ThijsTH het volgende:
Het wordt eens tijd voor een paar echte sletten die de boel een beetje op gaan geilen dar in Casa Amor
Niet meer "ik wil je beter leren kennen" of "ik wil kijken hoe het gaat lopen".
Nee, gewoon "ik wil je neuken" GVD
Haha idd, de meesten lijken me ook veel te heftig voor die ‘jochies’ uit de villa. Alleen Loesje wel leukquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:03 schreef roos94 het volgende:
Die wijven van casa amor zien er wel uit alsof ze uit ex on the beach komen
Kom maar op met de juicy detailsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben verliefd op Pablo denk ik.
Raar om iemand mee te zien doen je kent lol. Ik heb in de klas gezeten met Luna uit casa amor op de middelbare.
Luna? Dat is de hond van iemand die ik ken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben verliefd op Pablo denk ik.
Raar om iemand mee te zien doen je kent lol. Ik heb in de klas gezeten met Luna uit casa amor op de middelbare.
Haha ja, als ik Paolo was zou ik daar zeker m'n vraagtekens bij zetten, blijkbaar doet het haar toch wel veel dat ze aan de kant is gezet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:30 schreef Raw85 het volgende:
Wat zit die Nina nou te bitchen bij die herkoppelingZe doet note bene zelf hetzelfde
Ja dat vond ik ook wel sneu. Snap ook niet echt wat Jim in die Raina ziet, maar Sarah was ook wel erg hoteldebotel na iets van 2 dagen ofzo met Jim samen te zijn geweest.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Vond het wel zielig voor Sarah, die arme meid was echt op slag verliefd, heeft zich echt geen moment opengesteld en nu dit. Al begrijp ik Jim ook wel weer. Casa amor kwam voor dit koppel echt net even te snel, als ze elkaar wat beter hadden leren kennen was het misschien wel anders gelopen.
Ja dat zou ik echt een afknapper vinden. Ze verpest in haar eentje ook de hele sfeer op die dubbeldate. T lijkt me iemand die erg vol is van zichzelf en vooral negativiteit uitstraalt. Paolo daarentegen lijkt me echt een goede gast. Misschien is hij wat voor Rowenna? Die gun ik ook wel een leukere partnerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef engine het volgende:
Nina![]()
Dat Poalo trekt heeft in dat sjaggie gedoe van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |