Ja ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 10:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou dat werk ook wel tof vinden maar helaas heb ik 2 linkerhanden
Nopequote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:09 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Maar heeft de IJscoman nou een ijsje met klodders slagroom in je dm-box gedropt?
hihi viesmad op Elonquote:Op woensdag 2 juni 2021 11:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, wel crypto. Zat maandje geleden ofzo nog op 0,1500%
Voordat Elon Musk begon te shitposten op twitter.
heb hem live gezien op Dour in 2016(?) ofzo, laatste dag, was fucking mooi. Hele publiek zag er uit als Soundcloudrappers, echt wat je verwacht ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Spijt dat ik niet naar zijn concert was geweest aantal jaar terug.
Damn bruh _0- als ie ooit nog een keer optreed ga ikquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb hem live gezien op Dour in 2016(?) ofzo, laatste dag, was fucking mooi. Hele publiek zag er uit als Soundcloudrappers, echt wat je verwacht ookEn Ginseng Strip als toegift
gelukkig habiboquote:Op woensdag 2 juni 2021 17:16 schreef Makrelis het volgende:
Fiets teruggevonden.Stond gewoon bij het metro-station.
hoezo?quote:
Olympische sport tegenwoordig.quote:
Mja kinderfietsjes rijden is ook een olympische sport.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Olympische sport tegenwoordig.
Skateboarding Olympics
The Tokyo 2020 Organising Committee unveiled the official design for the park and street skateboarding courses that will be featured in the Olympic Games. Tokyo 2021 will mark the first-ever appearance of skateboarding at the Olympic Games, a long-awaited debut in the history of the sport.2 Apr 2021
Mmm, je hebt geen idee. Het is echt een kunst. Komt conditie bij kijken, souplesse, kunst van uitvoering. Ik ben van het rolschaatsen in de skate rink. Zelfde verhaal, maar is toch een heel anders iets.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja kinderfietsjes rijden is ook een olympische sport.
Doe je nou srs zo dom of watquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja kinderfietsjes rijden is ook een olympische sport.
Da's wel kut als je rechts bent met rukken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou dat werk ook wel tof vinden maar helaas heb ik 2 linkerhanden
Nofap is ook daarvoor de oplossingquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel kut als je rechts bent met rukken.
Gelukkig ben ik linksquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel kut als je rechts bent met rukken.
Hoe kom je dan aan je trekken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |