quote:Als jij zo graag wil vechten dan nodig ik je nu uit om 9 feb in Feyenoordshirt voor de @ren@ te gaan staan. Sta je daar, dan wil ik er wel over nadenken om naast je te gaan staan...alhoewel het leuker zal zijn om te zien hoe je helemaal de tyfus ingeschopt wordt...
Op donderdag 30 januari 2003 20:21 schreef LoekB het volgende:[..]
Bang voor een stel Ajax-mietjes?
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Als jij zo graag wil vechten dan nodig ik je nu uit om 9 feb in Feyenoordshirt voor de @ren@ te gaan staan. Sta je daar, dan wil ik er wel over nadenken om naast je te gaan staan...alhoewel het leuker zal zijn om te zien hoe je helemaal de tyfus ingeschopt wordt...
quote:Blijkt wel weer wat voor Feyenoorder Cart_man is. Grote bek, met z'n vriendjes stoer doen in een kroeg als je in de meerderheid bent. Geen Feyenoord-shirt aandoen omdat die bang is dat mensen er wat van zeggen. Mietje.
Op donderdag 30 januari 2003 20:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Als jij zo graag wil vechten dan nodig ik je nu uit om 9 feb in Feyenoordshirt voor de @ren@ te gaan staan. Sta je daar, dan wil ik er wel over nadenken om naast je te gaan staan...alhoewel het leuker zal zijn om te zien hoe je helemaal de tyfus ingeschopt wordt...
.
quote:Lijkt me niet dat-ie bang is.
Op donderdag 30 januari 2003 20:21 schreef LoekB het volgende:[..]
Bang voor een stel Ajax-mietjes?
Maar het is eenmaal niet relaxed om op pad te gaan met een onberekenbare mongool die nepperig loopt te rellen, maar wel als een haas er vandoor gaat als het echt matten zou worden terwijl je zelf gezworen hebt niet te rennen voor welke andere supporter en hoeveel het er ook zijn ...
quote:Ik denk dat jij ook niet meer veilig bent in De Kuip.
Op donderdag 30 januari 2003 20:31 schreef LoekB het volgende:[..]
Blijkt wel weer wat voor Feyenoorder Cart_man is. Grote bek, met z'n vriendjes stoer doen in een kroeg als je in de meerderheid bent. Geen Feyenoord-shirt aandoen omdat die bang is dat mensen er wat van zeggen. Mietje.
.
Maar, oh wacht, da's niet zo erg want daar kom je toch nooit.
LoekB, je bent een loser.
quote:Ik hoop dat je dit niet meent, anders zou ik je willen vragen waar je haat tegen mij vandaan komt.
Op donderdag 30 januari 2003 20:48 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat jij ook niet meer veilig bent in De Kuip.
Maar, oh wacht, da's niet zo erg want daar kom je toch nooit.
LoekB, je bent een loser.
Maar ik ga d'r vanuit dat dit in de sfeer van dit topic is, dus :
Hoe weet jij nou weer dat ik nooit in de Kuip kom, dat jij er niet durft te komen is wat anders.
.
O ja, en je bent een zielig kutmodje dat zich heel wat voelt met z'n rechten.
.
.
quote:Ik heb geen 'modrechten' nodig om sufferdjes zoals jij terecht te wijzen.
Op donderdag 30 januari 2003 20:53 schreef LoekB het volgende:
O ja, en je bent een zielig kutmodje dat zich heel wat voelt met z'n rechten..
.
quote:Kom maar op.
Op donderdag 30 januari 2003 21:07 schreef Doc het volgende:[..]
Ik heb geen 'modrechten' nodig om sufferdjes zoals jij terecht te wijzen.
quote:whehe, Doc kan wel goed acteren (als ie dat nu doet)
Op donderdag 30 januari 2003 21:07 schreef Doc het volgende:[..]
Ik heb geen 'modrechten' nodig om sufferdjes zoals jij terecht te wijzen.
quote:Plaats? Tijd?
Op donderdag 30 januari 2003 21:08 schreef LoekB het volgende:[..]
Kom maar op.
.
quote:Ben je nou nog bezig? Ga toch slapen. Kan je dromen over een kut om te modden...
Op donderdag 30 januari 2003 21:10 schreef LoekB het volgende:
Maar eigenlijk houdt Doc gewoon van me, he Doccie?.
Opa kan ook nooit even een avondje aan zijn eigen conditie werken.
LoekB, je hebt mij helemaal niet nodig om je te beschermen tegen die grote boze lichtblauwe mod van een Doc hoor. Je haalt gewoon in jouw nichtenclub een paar flink uit de kluiten gewassen leernichten erbij en Docje is dan zo met zijn staartje tussen de benen verdwenen hoor.
quote:Neej hoor, Doc is dat wel gewend.
Op donderdag 30 januari 2003 22:12 schreef golfer het volgende:
Het ging weer lekker hier vanavond, he, lieffies van me?Opa kan ook nooit even een avondje aan zijn eigen conditie werken.
LoekB, je hebt mij helemaal niet nodig om je te beschermen tegen die grote boze lichtblauwe mod van een Doc hoor. Je haalt gewoon in jouw nichtenclub een paar flink uit de kluiten gewassen leernichten erbij en Docje is dan zo met zijn staartje tussen de benen verdwenen hoor.
quote:ik g adan ook zo op zoek naar een echte kroeg vol jonge, wellustige, mooie dames
Op donderdag 30 januari 2003 22:44 schreef CAZZO het volgende:
wat jij wil
quote:Doe er wat aan dan.
Op donderdag 30 januari 2003 22:42 schreef Frenkie het volgende:
wat een kuttopic is het eigenlijk aan het worden |:{
quote:Dit bericht was niet serieus, he.... Toch??
Op donderdag 30 januari 2003 20:31 schreef LoekB het volgende:[..]
Blijkt wel weer wat voor Feyenoorder Cart_man is. Grote bek, met z'n vriendjes stoer doen in een kroeg als je in de meerderheid bent. Geen Feyenoord-shirt aandoen omdat die bang is dat mensen er wat van zeggen. Mietje.
.
Wie kopt hem in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |