Inplannen is nog niet geprikt hequote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat echt retehard nu zeg
Dat had ik een paar weken geleden niet verwacht
Hmm ja, uitnodigen gaat wel erg snel ja. Prikken gaat dan steeds later gebeuren voor volgende leeftijdsgroepen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het gaat veel sneller, 10 per week. Check de OP.
Het is nog onduidelijk of 1982 ook aan de beurt is, maar 1981 sowieso volgens de tweets.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:30 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is wel heel specifiek dat het maar 1 jaartal is en niet 2, ik verwacht nu echt janssen
Je wordt door Big Pharma betaald om de hoax te verdedigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoef me hier toch niet te verantwoorden aan jou?
1982 is een nieuwe 10 jaar cohortquote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is nog onduidelijk of 1982 ook aan de beurt is, maar 1981 sowieso volgens de tweets.
Ik vermoed, maar ik zit er wel vaker naast, dat 1981 alleen komt omdat vantevoren volgens het schema 1982 bij de 30'ers werd geschaard qua volgorde enzo.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is nog onduidelijk of 1982 ook aan de beurt is, maar 1981 sowieso volgens de tweets.
Ik vermoed, maar ik zit er wel vaker naast, dat 1981 alleen komt omdat vantevoren volgens het schema 1982 bij de 30'ers werd geschaard qua volgorde enzo.
Mobiel, dus twitter is lastig, maar zie tweets van Jan Paternotte.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoe is dit sowieso 1981 en 1982 onduidelijk?
at your servicequote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Mobiel, dus twitter is lastig, maar zie tweets van Jan Paternotte.
Ah juist maar hij noemt het ook een spannende dag voor 1982quote:
Dan loop ik maar 2 weken voor op mijn leeftijdsgenoten...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:29 schreef Montov het volgende:
1981 komt vandaag aan de beurt volgens Kirsten Verdel en Jan Paternotte.
Per jaartal worden het ook steeds minder mensen, dus dan gaat get snellerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat echt retehard nu zeg
Dat had ik een paar weken geleden niet verwacht
Ik denk dat in deze leeftijden er ook nog best veel op medische indicatie en zorgmedewerkers/PGB'ers zitten die al gevaccineerd zijn. kan maar zo 10% van het cohort zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Per jaartal worden het ook steeds minder mensen, dus dan gaat get sneller
Huh?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Per jaartal worden het ook steeds minder mensen, dus dan gaat get sneller
Ja dan hebben ze pech toch ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:56 schreef Momo het volgende:
60-64 jaar die geen AZ wou, krijgt binnenkort dus een nieuwe optie. Maar ze hebben geen keuze zegt Hugo. Straks krijgen ze Janssen en willen sommigen dat ook niet ?
Mijn ervaring is wel dat je bij de GGD kan vragen of je naar een Moderna/Pfizer loketje mag.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:56 schreef Momo het volgende:
60-64 jaar die geen AZ wou, krijgt binnenkort dus een nieuwe optie. Maar ze hebben geen keuze zegt Hugo. Straks krijgen ze Janssen en willen sommigen dat ook niet ?
Jup, anders wordt het gewoon chantage. Ik wil Pfizer of anders ga ik lekker de IC bezet houden!!quote:
Nou ja, het klopt technisch gezien, maar zoveel ontloopt het elkaar niet: https://opendata.cbs.nl/s(...)EV/table?fromstatwebquote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja de cohorts worden kleiner.
[ [url=https://images.populationpyramid.net/capture/?selector=%23pyramid-share-container&url=https%3A%2F%2Fwww.populationpyramid.net(...)re%3Dtrue]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |