SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
normaal gesproken als je iemands telefoonnummer in je telefoon toevoegt krijg je bij suggesties bij insta of fb dat profiel te zien. nu ook niet.
Leuk doe je af en toe een fotootje van je vooruitgang? Doe ik een foto wanneer mijn Bruggie in bloei staat.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SolarsIk moet nog even gaten boren in mijn nieuwe hangbakken, maar ik weet niet waar de boormachine ligt.
Als die hangen, kan daar mooi een van de solarsensors in.
Had Joop Zoetemelk wel zijn wielrenfiets thuisgelaten?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had een keer een date met iemand die ook geen social had. Vage fotos ook wel. Dus vroeg hem wat die aan zodat ik hem kon herkennen. Gele trui zei die.
nou goed zag die gele trui aanlopen...Dacht ik ook wel oke mijn eigen schuld
Die gast was gewoon niet terug te herkennen aan de hand van de fotos
Ja kan soms wel een paar dagen duren maar als je je social account hebt gekoppeld aan je contacten krijg je dat te zienquote:
Moet haast wel want ik ben het nietquote:Op zondag 30 mei 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk is het een lelijkerd, blijft Rotterdam hè?
is dat een tour de france winner ?:pquote:Op zondag 30 mei 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had Joop Zoetemelk wel zijn wielrenfiets thuisgelaten?
Moet wel een beetje professioneel voor de dag komen.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op zondag 30 mei 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk doe je af en toe een fotootje van je vooruitgang? Doe ik een foto wanneer mijn Bruggie in bloei staat.
je zit thuisquote:Op zondag 30 mei 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet wel een beetje professioneel voor de dag komen.
Parijs was nog ver ...quote:Op zondag 30 mei 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had Joop Zoetemelk wel zijn wielrenfiets thuisgelaten?
Fulltime hoor.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
bitterbal is gewoon partime stalker.
hoef je toch niet professioneel voor de dag te komenquote:Op zondag 30 mei 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga stiekem ook wel eens naar buiten
Luchtje op, haartjes Mediterraan laten knippen, veelkleurig trainingspak aan en donderdag toeslaan als een ratelslangquote:
Dank, maar ik zie nog genoeg werk.quote:
Onesie met kaplaarzen is prima hoor.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je toch niet professioneel voor de dag te komen
Ben toch geen kamperquote:Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtje op, haartjes Mediterraan laten knippen, veelkleurig trainingspak aan en donderdag toeslaan als een ratelslang
Beetje nep-borsthaar opplakken.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtje op, haartjes Mediterraan laten knippen, veelkleurig trainingspak aan en donderdag toeslaan als een ratelslang
ja waarom nietquote:Op zondag 30 mei 2021 22:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Onesie met kaplaarzen is prima hoor.
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je toch niet professioneel voor de dag te komen
Wat is dit nu weer voor een onzin?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
de a.s. date is gewoon een oer hollandse blonde jongen
Jeeeej! Je zou het voor jezelf eens af en toe moeten vergelijken met toen je net begon! Weet nog dat je soort van begon vanwege coronaverveling en toen de smaak te pakken kreeg.quote:
Ik ben heel niet blond. Donkerblond meer.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Sta je daar in je pikachu onsie: Goedemiddag. Ik had om één uur een afspraak bij de accountant.quote:
Noem je bitterbal nu een vrouw van 55quote:Op zondag 30 mei 2021 23:00 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Voor een vrouw van 55 maakt het allemaal toch niet uit
Als je een of andere Bn-er bent kom je er wel mee weg hoorquote:Op zondag 30 mei 2021 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta je daar in je pikachu onsie: Goedemiddag. Ik had om één uur een afspraak bij de accountant.
Zolang jij de rekening betaalt, maakt dat toch niks uit?quote:Op zondag 30 mei 2021 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta je daar in je pikachu onsie: Goedemiddag. Ik had om één uur een afspraak bij de accountant.
Doe ik regelmatig.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeeeej! Je zou het voor jezelf eens af en toe moeten vergelijken met toen je net begon! Weet nog dat je soort van begon vanwege coronaverveling en toen de smaak te pakken kreeg.
ze denken hier dat ik ALLEEN maar op badrs valquote:Op zondag 30 mei 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor jou geen leuke blonde jongens?
Gelukkig ben ik dat nietquote:Op zondag 30 mei 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je een of andere Bn-er bent kom je er wel mee weg hoor
Dat ben ik zelf al.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor jou geen leuke blonde jongens?
Heb je graag een blauw oog dan?quote:Op zondag 30 mei 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze denken hier dat ik ALLEEN maar op badrs val
Klaus was toch geen Badr-type??quote:Op zondag 30 mei 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En rasta-surf-boisquote:Op zondag 30 mei 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je graag een blauw oog dan?
Mwa. Wil dan toch wel serieus genomen wordenquote:Op zondag 30 mei 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang jij de rekening betaalt, maakt dat toch niks uit?
nee precies. Klaus was het tegenovergesteldequote:Op zondag 30 mei 2021 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klaus was toch geen Badr-type??
Wie niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Wil dan toch wel serieus genomen worden
Ahhhh poging 21729?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
zoek de 10 verschillen?quote:Op zondag 30 mei 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ter vergelijk, dit was donderdag:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
Pure observatiequote:Op zondag 30 mei 2021 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Noem je bitterbal nu een vrouw van 55![]()
Ja ok ik ben blond, of ik leuk ben dat weet ik ook niet.quote:
De eerste is snel gespot.quote:
Wanneer al mijn dates op mislukkingen blijven uitlopenquote:Op zondag 30 mei 2021 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer geef je toe dat @:ltvdk de ware is
Ik ben a niet blond, b niet beschikbaar voor dates, en c zie ik me zelf echt geen relatie hebben (atm)quote:Op zondag 30 mei 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok ik ben blond, of ik leuk ben dat weet ik ook niet.
Ik heb glad gene goesting in die appsquote:Op zondag 30 mei 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit op FOK! Je moet op die date-apps vindbaar zijn
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer al mijn dates op mislukkingen blijven uitlopen
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]soort van reserve die in de 89e minuut mag invallen
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ge zit niet op ikwilpoepen.be ??
Met happn wel makkelijk. Gewoon op dezelfde plekken opduiken en je staat in elkaars lijstje.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook alleen even ballie swipen.
Site downquote:Op zondag 30 mei 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ge zit niet op ikwilpoepen.be ??
Het kan zo simpel zijnquote:Op zondag 30 mei 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met happn wel makkelijk. Gewoon op dezelfde plekken opduiken en je staat in elkaars lijstje.
Ik denk ook niet dat die site bestaat of bestaan heeftquote:
Maar dan wel degene die de winnende goal maaktquote:Op zondag 30 mei 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]soort van reserve die in de 89e minuut mag invallen
Degene die de cup met de grote oren krijgt.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel degene die de winnende goal maakt
Keurt de VAR hem af wegens handsquote:Op zondag 30 mei 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel degene die de winnende goal maakt
heeft Ballie zeilersquote:Op zondag 30 mei 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Degene die de cup met de grote oren krijgt.
Godversquote:Op zondag 30 mei 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flinke flappersquote:Op zondag 30 mei 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel verstandig met die opmerking gewacht tot ze in bed lagquote:Op zondag 30 mei 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf deze week hebben we in Foqueville ook een wisseltrofee, de kut met de grote tieten.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan het wel hebben.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel verstandig met die opmerking gewacht tot ze in bed lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan het wel hebben.RIP Buda's hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf deze week hebben we in Foqueville ook een wisseltrofee, de kut met de grote tieten.
quote:Op zondag 30 mei 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan het wel hebben.Forensische opsporingsdienst met lijkschouwerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als proefexemplaar om te kijken hoe ze het beste ogen er uit kan wippenquote:Op zondag 30 mei 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dat rammelende oog ben ik wel een collector’s item
Je kunt wel naar elk lekker wijf knipogen met dat excuus van je oog. Of je hebt binnen no time 2 blauwe ogen.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dat rammelende oog ben ik wel een collector’s item
Hier ook. Ik vrees voor wederom een rustige maandag...quote:Op zondag 30 mei 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook maar richting mijn bed. Morgen weer werken [ afbeelding ]
Die heb ik alquote:Op zondag 30 mei 2021 23:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Je kunt wel naar elk lekker wijf knipogen met dat excuus van je oog. Of je hebt binnen no time 2 blauwe ogen.
Ik vrees voor een belachelijk drukke maandagquote:Op zondag 30 mei 2021 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ook. Ik vrees voor wederom een rustige maandag...
Die smiley is wel een mood.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook maar richting mijn bed. Morgen weer werken [ afbeelding ]
dit ja.. waarom nu al wakkerquote:Op zondag 30 mei 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees voor een belachelijk drukke maandag
Ik heb redelijk geslapen. Had nog wel wat langer gewild maar dat zat er niet meer inquote:Op maandag 31 mei 2021 06:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij ook weer zo fantastisch geslapen? Ik ben al wakker sinds vier uur.
niet zo piekeren danquote:Op maandag 31 mei 2021 06:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij ook weer zo fantastisch geslapen? Ik ben al wakker sinds vier uur.
Kan je ook niet altijd wat aan doenquote:
Alweer aan het piekeren over de badkamer?quote:
jaquote:Op maandag 31 mei 2021 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alweer aan het piekeren over de badkamer?
Even langs de slotenmaker danquote:Op maandag 31 mei 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
janou ja das niet gestopt.
mijn nek en schouders zitten ook helemaal op slot
ja dat durf ik niet. Hou sowieso niet van vreemde handen maar mijn rechter schouder zit al jaren zo vast dat het echt gewoon pijn doet als iemand daar aan komt . bij dat stukje van schouder naar nek ... man man man manquote:
Het is geen uitstrijkje of een camera de poep in of zo.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat durf ik niet. Hou sowieso niet van vreemde handen maar mijn rechter schouder zit al jaren zo vast dat het echt gewoon pijn doet als iemand daar aan komt . bij dat stukje van schouder naar nek ... man man man man
En als hij zich eerst aan je voorstelt?quote:Op maandag 31 mei 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat durf ik niet. Hou sowieso niet van vreemde handen maar mijn rechter schouder zit al jaren zo vast dat het echt gewoon pijn doet als iemand daar aan komt . bij dat stukje van schouder naar nek ... man man man man
quote:Op maandag 31 mei 2021 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als hij zich eerst aan je voorstelt?
Dat is niet goed hoorquote:Op maandag 31 mei 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
...laten masseren door een professional?quote:
Nu verklap je de oplossingquote:Op maandag 31 mei 2021 07:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...laten masseren door een professional?
Want die heeft geen handen?quote:Op maandag 31 mei 2021 07:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan wel eens zoeken of er een vergelijkbare masseur is als degene die ik heb. Dat zijn allemaal mensen die voor zichzelf en geen grotere massagesalons. Bij die laatste is de kwaliteit ook vaak erg wisselend.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat knijpen en zoquote:Op maandag 31 mei 2021 07:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets doen heeft blijkbaar niet geholpen.quote:
Vrouwelijke masseuse?quote:Op maandag 31 mei 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat knijpen en zoBen ook al tijdje bij fysio geweest, die vond het leuk mij dubbel te vouwen
quote:Op maandag 31 mei 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat knijpen en zoBen ook al tijdje bij fysio geweest, die vond het leuk mij dubbel te vouwen
ja echt joh. Lag ik als formaat postzegel opgevouwen op die tafel. Vroeg hem nog of dit wel de bedoeling wasquote:
Ja maar eentje die alleen maar aait en streelt werkt ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zitten ook wat slagers tussen hoor.
Zo'n shockwave apparaat erop?quote:Op maandag 31 mei 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt joh. Lag ik als formaat postzegel opgevouwen op die tafel. Vroeg hem nog of dit wel de bedoeling was
Klinkt niet comfortabelquote:Op maandag 31 mei 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt joh. Lag ik als formaat postzegel opgevouwen op die tafel. Vroeg hem nog of dit wel de bedoeling was
Ik neem aan dat hij toen ja zei?quote:Op maandag 31 mei 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Denk maar aan een tropisch strand, ik ben zo klaar"quote:Op maandag 31 mei 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Even kijken hoe u in de airfryer past.”
In kleine stukjes is sneller gaar..quote:Op maandag 31 mei 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar aantal masseurs zijn simpelweg te ruw, dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar eentje die alleen maar aait en streelt werkt ook niet.
Kun je het niet uitbesteden aan mensen in India? Dan kun je zelf gewoon leuke dingen gaan doen.quote:
Ik ken in Eindhoven nog wel een "foute" masseur, wat die gast allemaal uitkraamde, is sowieso raar volk masseurs.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Maar aantal masseurs zijn simpelweg te ruw, dat schiet ook niet op.
Het is een ideequote:Op maandag 31 mei 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je het niet uitbesteden aan mensen in India? Dan kun je zelf gewoon leuke dingen gaan doen.
Lekkerquote:Op maandag 31 mei 2021 08:06 schreef liesje1979 het volgende:
Er was iets mis in het rooster gegaan dus waren we met 3 man (vrouw) bij de VSO vandaag ipv 2 dus ik ga lekker mijn bed nog even in.
Er zijn slechtere dagen om vrij te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:06 schreef liesje1979 het volgende:
Er was iets mis in het rooster gegaan dus waren we met 3 man (vrouw) bij de VSO vandaag ipv 2 dus ik ga lekker mijn bed nog even in.
Even tegen die date zeggen dat hij twee minuten wacht voordat hij een hap neemt. Anders kan hij gelijk met brandwonden naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en overmorgen 26-27 graden. Bitterbal in haar natuurlijke habitat.
Oke, dan wacht ik nog een dag met klagen over onmenselijke temperaturenquote:Op maandag 31 mei 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ben niet vrij hoor, moet vanmiddag gewoon weer. En ja lekker dat ik nu weer thuis ben maar had liever gewoon uitgeslapen natuurlijk. VSO is echt de meest kutte dienst, die is van 7:30-8:45quote:Op maandag 31 mei 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dagen om vrij te hebben.
Maar wel vervelend als je er een verlofdag voor moet inleveren of niet betaald krijgt.
En dat hij zijn handen gerust thuis kan laten.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even tegen die date zeggen dat hij twee minuten wacht voordat hij een hap neemt. Anders kan hij gelijk met brandwonden naar het ziekenhuis.
Was hij dat aan het doenquote:Op maandag 31 mei 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:05 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, lekker weertje.
Alweer 10 km gefietst, toch weer 2 biertjes eraf
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar denk je dat het elke keer misgaatquote:Op maandag 31 mei 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even tegen die date zeggen dat hij twee minuten wacht voordat hij een hap neemt. Anders kan hij gelijk met brandwonden naar het ziekenhuis.
Gelukkig daarna onweer.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja en een trui en een fleece deken en een slaapzakquote:Op maandag 31 mei 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
weet nou niet of ik een jas mee neem of niet
ja moet zo op de scooterquote:Op maandag 31 mei 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en een trui en een fleece deken en een slaapzakMafkeesje
Ik heb mijn dunste jas mee.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
dan zou ik wel een jasje aantrekken nog.quote:
Ja, dan wil je een jasje.quote:
Ik leef me in in bal.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 16 graden en windstil, badpak kan ook.
Inlands scheelt wel denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Windstil is het ook weer niet trouwens, ik had 'm tegen.
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 16 graden en windstil, badpak kan ook.
Wanneer heb je weer vakantie?quote:Op maandag 31 mei 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n collega die je na een week vakantie gelijk om 8.30 uur een uur claimt omdat ze je nodig heeft. Zak in de stront kutwijf![]()
wow wow wow, rustig boeddhaquote:Op maandag 31 mei 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n collega die je na een week vakantie gelijk om 8.30 uur een uur claimt omdat ze je nodig heeft. Zak in de stront kutwijf![]()
Vrouwen zijn lievquote:Op maandag 31 mei 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Drink eerst even een koffiequote:Op maandag 31 mei 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou net liefst terplekke ontslag nemen![]()
Ik ben dit leven zo beu.
Ja, helaas moet de huur ook worden betaald.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Het is de 31ste dus als je je leven een zwiep wil geven dan zeg je vandaag op en ben je na volgende maand vrij man.
Ook opzeggen.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, helaas moet de huur ook worden betaald.
Ligt eraan of je climate control hebtquote:
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Nergens last van hier. Stralend blauw en zon.quote:
Kom je weer in de volgende kutbaan, of je nu gebeten wordt door een bunzing of een hamster.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Het is de 31ste dus als je je leven een zwiep wil geven dan zeg je vandaag op en ben je na volgende maand vrij man.
Ik heb het bijna andersom, ik slaap in door the comfort zone.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel echt een pussy om die "zekerheden" in het leven op te geven zoals werk. Heb een keer besloten om de switch niet te maken omdat er dan echt teveel dingen gingen veranderen voor me.
huehuequote:Op maandag 31 mei 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook altijd pech.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan of je climate control hebt
[..]
Nee.
[..]
Nergens last van hier. Stralend blauw en zon.
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Begint nu een zonnetje door te komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook strak blauw met zonnetje, buitenthermometer gaf 14+ aan om 8 uur vannochtend
Nee, koud windje wel.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
K raak ook snel verveeld
Zonder jasje was niet te doen geweest op de bitterbrommert
Ik heb de meeting verschoven.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lol, que. Je kan toch gewoon zeggen dat je even moet opstarten en dat je in de middag wel een keer bij haar incheckt? Ik heb een hekel aan mensen die gelijk als je op kantoor aankomt een heel verhaal aan je op gaan hangen, laat staan dat je er allemaal dingen voor moet doen. Eerst even opstarten hoor
Goed zo! Ben jij dan ook zo'n Sjors die dan schreeuwt dat niemand ooit iets alleen kan doen?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de meeting verschoven.![]()
Ik ben het weer kwijt. Move on people
Vroeger welquote:Op maandag 31 mei 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo! Ben jij dan ook zo'n Sjors die dan schreeuwt dat niemand ooit iets alleen kan doen?
Lijkt mij weleens leuk om te doen.
rijdt ze een multiplaquote:Op maandag 31 mei 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom jouw auto eruit ziet als een schoen
KAN JE DAN GODVERDOMME HELEMAAL NIKS ZELF DOEN!!!!!quote:Op maandag 31 mei 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo! Ben jij dan ook zo'n Sjors die dan schreeuwt dat niemand ooit iets alleen kan doen?
Lijkt mij weleens leuk om te doen.
Haha, omdat een collega zei dat mijn auto op een 'rijdende schoen' leek. Ik heb een BMW en blijkbaar lijken die op rijdende schoenen. Maar ik parkeer wel netjes in het vak (als ik zin heb) en ja ik geef ook altijd richting aan.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom jouw auto eruit ziet als een schoen
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger wel![]()
Tegenwoordig ben ik (meestal) iets bedaarder.
Ik denk dat ik dan ook op de tafel ga staan, want ik ben niet zo groot.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
KAN JE DAN GODVERDOMME HELEMAAL NIKS ZELF DOEN!!!!!
Midden door het kantoor heen
Maar dan ben je de woede al kwijt omdat je eerst op die tafel moet klimmenquote:Op maandag 31 mei 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ook op de tafel ga staan, want ik ben niet zo groot.
Ja, inderdaad.. dat is al een hele onderneming.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan ben je de woede al kwijt omdat je eerst op die tafel moet klimmen
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
op de fiets was het prima te doen zonder jas
hier welquote:
Dat is zo zonde van de energie dan. Kan je beter tegen iemand z'n schenen schoppen en dan beginnen te schreeuwenquote:Op maandag 31 mei 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. dat is al een hele onderneming.
"Hallo met 4EBE, waarmee kan ik u van dienst zijn?"quote:
Waar blijft mijn bank?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo met 4EBE, waarmee kan ik u van dienst zijn?"![]()
![]()
"Ik ga u even doorverbinden met de juiste afdeling, momentje. * wachtmuziekje inzetquote:
hey dikzakquote:Op maandag 31 mei 2021 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HANG OP KLIK WEG BEL UW BANK
@:zipportal
ga je met de trein?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:18 schreef Amarantha het volgende:
Wachten op mijn vervoer richting Duitsland. 👌🏼
Oh, nooo, you didn'tquote:
*okequote:Op maandag 31 mei 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik ga u even doorverbinden met de juiste afdeling, momentje. * wachtmuziekje inzet
ze zei een bmw, dus ik denk een 1 of 3 serie dan. daar zie ik wel een schoen inquote:
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, omdat een collega zei dat mijn auto op een 'rijdende schoen' leek. Ik heb een BMW en blijkbaar lijken die op rijdende schoenen. Maar ik parkeer wel netjes in het vak (als ik zin heb) en ja ik geef ook altijd richting aan.
oh yes i didquote:
okequote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zei een bmw, dus ik denk een 1 of 3 serie dan. daar zie ik wel een schoen in
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zei een bmw, dus ik denk een 1 of 3 serie dan. daar zie ik wel een schoen in
Gefelici-taart!quote:Op maandag 31 mei 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar het goede nieuws van vandaag is: er zit eindelijk schot in het mogen stoppen met mijn oude werk en fulltime aan de slag gaan in mijn nieuwe functie
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar het goede nieuws van vandaag is: er zit eindelijk schot in het mogen stoppen met mijn oude werk en fulltime aan de slag gaan in mijn nieuwe functie
taart?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af welke bmw op een schoen lijkt.
Oude BMW 1quote:
Lijkt niet op mijn schoenen hoor.quote:
Ik vind die nieren niet zo mooi.quote:
niemand zei dat het op jouw schoenen leekquote:
Ik zie er überhaupt geen schoen in.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
niemand zei dat het op jouw schoenen leek
gelukkig kan je nieren verkopen. niet alle 2 doen maar eentje kan welquote:Op maandag 31 mei 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die nieren niet zo mooi.
Ik ook niet, eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er überhaupt geen schoen in.
Ik zou ze zwart spuiten, dan vallen ze niet zo op, of ik zou een andere auto kopen. Kan ook.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig kan je nieren verkopen. niet alle 2 doen maar eentje kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |