Bij mijn weten is dat nog niet gestartquote:Op maandag 31 mei 2021 09:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat de ziekenhuizen gingen meeprikken in het algemene programma? Wellicht slots overgebleven en vaccins die over de datum gaan?
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:01 schreef Molo het volgende:
Top dat ze het konden verdelen maar hoe kun je nou 700 vaccins óver hebben als ziekenhuis?
Ziekenhuizen krijgen vaccins geleverd voor het aantal medewerkers die ze hebben.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat de ziekenhuizen gingen meeprikken in het algemene programma? Wellicht slots overgebleven en vaccins die over de datum gaan?
Dat klinkt ook wel als een lekker hendige aanpak zegquote:Op maandag 31 mei 2021 09:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Ziekenhuizen krijgen vaccins geleverd voor het aantal medewerkers die ze hebben.
Maar een behoorlijk deel van de medewerkers is natuurlijk al via een andere weg gevaccineerd.... of komt gewoon niet opdagen voor de prik.
Met 5000+ medewerkers heb je dan al snel 700 prikken over.
Geen zorgen.... ik krijg zelf veel vaker prikken en ik was echt verbaast over hoe weinig ik voelde van deze prik.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:10 schreef Nia het volgende:
Om 09:57 uur krijg ik mijn Jansen prik. Met prikangst en de ongerustheid over bijwerkingen ben ik nu best wel gespannen.
Er zijn nog wat open eindjes jaquote:Op maandag 31 mei 2021 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Over wat een klote fuckup de registratie van de vaccinatiegegevens kan gaan worden en waarom het goed is als je ze NIET deelt met het RIVM. En natuurlijk weer duidelijk waarom de overheid incompetent is en zich niets aantrekt van de privacy van de bevolking:
https://www.ad.nl/binnenl(...)trouwen-br~aa2a471a/
Hierboven zie je Rutte dezelfde prik krijgen, die neemt normaal gesproken ook geen enkel risico, dus ook niet met een vaccinquote:Op maandag 31 mei 2021 09:10 schreef Nia het volgende:
Om 09:57 uur krijg ik mijn Jansen prik. Met prikangst en de ongerustheid over bijwerkingen ben ik nu best wel gespannen.
Kijk, dit stemt mijn gerust.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:13 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hierboven zie je Rutte dezelfde prik krijgen, die neemt normaal gesproken ook geen enkel risico, dus ook niet met een vaccin
Komt vast allemaal goed, miljoenen zijn je al voor gegaan
🤣 moet ook nog aangenomen worden hequote:Op zondag 30 mei 2021 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel goed specificeren wat voor personen die lapdances moeten uitvoeren
* Molo ziet Gerda van de TUI helpdesk voor zich die werkloos thuis zit en van het UWV elke baan die er is moet aanpakken
Als je gevaccineerd bent mag je zo naar binnen XDquote:Op maandag 31 mei 2021 08:27 schreef GemMagic het volgende:
Ik ben afgelopen week geweest, maar voelde nauwelijks wat van het prikje en ook geen effecten van het vaccin gemerkt.
Verder is het mooi dat festivals deze zomer weer door kunnen gaan.. ben wel benieuwd naar de test voorwaarden voor meerdaags toegang, maar goed, het ziet er voorlopig beter uit dan vorig jaar. In combinatie met de open terrassen, winkels en sportschool voelt het nu al alsof corona bijna voorbij is.
Nee je moet eerst je bewijs ervan laten zienquote:Op maandag 31 mei 2021 09:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Als je gevaccineerd bent mag je zo naar binnen XD
Dat is nog niet geregeld.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Als je gevaccineerd bent mag je zo naar binnen XD
Mijn script is het daar nog niet mee eensquote:
Deel je ze toch niet?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Over wat een klote fuckup de registratie van de vaccinatiegegevens kan gaan worden en waarom het goed is als je ze NIET deelt met het RIVM. En natuurlijk weer duidelijk waarom de overheid incompetent is en zich niets aantrekt van de privacy van de bevolking:
1 september zei de jonge.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee je moet eerst je bewijs ervan laten zien
Hopelijk snel helemaal zonder alles. Vind de ontwikkelingen erin maar niks, qua controle controle overal op
Is die wel eens eerder dan een Hugo, Paternotte of Kirsten?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn script is het daar nog niet mee eens
Mark heeft nog nooit ergens z'n schouders onder gezet. Hij is wel heel lenig want hij kan heel snel (ver)draaien.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Mark mag wel eens wat schouder en arm oefeningen gaan doen.
Mij vallen altijd die grote klauwen van hem opquote:Op maandag 31 mei 2021 09:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mark heeft nog nooit ergens z'n schouders onder gezet. Hij is wel heel lenig want hij kan heel snel (ver)draaien.
Ik denk dat 99% ze gaat delen. Anders kunnen ze namelijk niet normaal leven zonder 2 keer per week te testen vanaf 1 juli.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Kun je denken ja. Is niet zoquote:Op maandag 31 mei 2021 09:29 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% ze gaat delen. Anders kunnen ze namelijk niet normaal leven zonder 2 keer per week te testen vanaf 1 juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |