abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199684606
De politie is op zoek naar de automobilist die zondagmiddag is doorgereden na een aanrijding in Zaltbommel, meldt Omroep Gelderland. Bij de aanrijding kwam een hardloper om het leven.

De aanrijding vond rond 12.30 uur plaats op de Ketelsteeg in de Gelderse plaats. De politie kan nog niets zeggen over de identiteit van het slachtoffer.

Na de aanrijding werd de hardloper volgens Omroep Gelderland ter plaatse gereanimeerd. Vervolgens werd de persoon overgebracht naar het ziekenhuis. Daar is het slachtoffer aan de verwondingen overleden.

De bestuurder van de auto die de hardloper aanreed, sloeg na de aanrijding op de vlucht. Vermoedelijk is de betrokken auto een donkerblauwe Volkswagen Caddy.

De politie deed via Burgernet een oproep aan het publiek om uit te kijken naar de bestuurder en diens auto. Vermoedelijk is de zijspiegel of koplamp van de donkerblauwe wagen kapot.

Zondagmiddag meldt de politie een bestelauto te hebben aangetroffen. De wetshandhavers onderzoeken of deze betrokken is geweest bij het ongeval.
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-in-zaltbommel.html

Sporten is gezond. Waarom is de automobilist doorgereden? Uit angst of dronken?
pi_199684631
Misschien had de bestuurder iets in de oven staan wat er echt uit moest
pi_199684651
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199684662
meestal bij liquidaties vw caddy, maar ik bemoei niet.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 30 mei 2021 @ 17:09:07 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199684685
Kan goed zijn dat de vlucht uit pure angst is gekozen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 30 mei 2021 @ 17:13:33 #6
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199684750
graag op anoniem
  zondag 30 mei 2021 @ 17:15:59 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199684786
Misschien zat er drugsafval in het busje?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199684875
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199684916
Rip tong. Net nu hij zijn leven had gebeterd en was begonnen met hardlopen.
pi_199684997
Expres aangereden?

pi_199685283
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Misschien had de bestuurder iets in de oven staan wat er echt uit moest
Je hebt ze er bij :r

Een kennis is lang geleden aangereden, hij en zijn vriend staken met groen licht over, een auto reed door rood en ramde op volle vaart hun auto. 1 persoon overleden, mijn kennis levensgevaarlijk gewond. Dat stuk stront is zijn auto ontvlucht en naar huis gelopen, daar het op een zuipen gezet (zei hij), daarna stond de politie bij hem voor de deur.

Die vieze flikker heeft tot bij de rechter volgehouden dat hij niet had gedronken en pas thuis het op een zuipen heeft gezet om van de schrik te bekomen.

gelukkig was daar de kroegbaas waar hij vandaan kwam die als getuigen heeft opgetreden en exact verteld heeft hoeveel bier die rat naar binnen heeft getankt alvorens achter het stuur te kruipen.

Gelukkig was de rechter was niet mild voor die gast
pi_199685614
twitter
  zondag 30 mei 2021 @ 18:45:30 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199685799
Kennisje van Tarik?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 30 mei 2021 @ 18:49:55 #14
117098 Hathor
Effe niet
pi_199685868
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Auto van de zaak, die hebben ze zo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_199685955
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Alleen is dit een Opel Combo en geen Volkswagen Caddy.

Maar het zou 'm kunnen zijn wellicht. Al verwacht ik meer schade als je iemand doodrijdt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 30 mei 2021 @ 19:00:22 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199686032
Dan knijp je hem toch wel als ze die auto nu al gevonden hebben. Ben benieuwd wat hier nou weer voor smoes cq vieze leugen voor bedacht wordt.
pi_199686194
opel combo
zoals auto liquidatie Wiersum
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_199686221
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
Kan goed zijn dat de vlucht uit pure angst is gekozen.
Pure angst of ranzige lafheid.. of is dat hetzelfde. In ieder geval mogen dat soort mensen van mij een nekschot krijgen.
pi_199686249
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar het zou 'm kunnen zijn wellicht. Al verwacht ik meer schade als je iemand doodrijdt.
Lijkt op een Caddy, toch? We keuren hem goed
pi_199690783
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Lijkt op een Caddy, toch? We keuren hem goed
Misschien even een onderzoek afwachten? Zo moeilijk zal het niet aan te tonen zijn of dit hem is. Kledingsporen, locatie van impact en misschien wat puzzelen met koplampglas. Met niet moeilijk bedoel ik niet de inspanning van de onderzoeker maar meer de juridische onderbouwing met een dergelijk resultaat.

Het ziet er erg naar uit dat dit hem is maar wacht liever even op bewijs voor ferme uitspraken te doen.
  maandag 31 mei 2021 @ 08:43:27 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199690864
quote:

[..]

Zou ik ook denken. Maar goed, je kan ook gewoon iemand relatief zacht raken en dat die persoon dan met z'n hoofd op het asfalt stuitert.
  maandag 31 mei 2021 @ 10:32:06 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199691806
quote:

[..]

wellicht? :')

voorruit kapot, koplamp kapot. een werkgever laat je niet zo de weg op gaan, deze schade is dus van zeer kort geleden.
moet m wel zijn.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:36:31 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199693471
quote:
15s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:32 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

wellicht? :')

voorruit kapot, koplamp kapot. een werkgever laat je niet zo de weg op gaan, deze schade is dus van zeer kort geleden.
moet m wel zijn.
Verrek, die schade aan de voorruit had ik nog niet gezien. Dit kan bijna niet anders idd. Kleur is goed en hoe maak je op een andere manier schade aan je auto; dit kan nooit door een gewone aanrijding geweest zijn. In gedachte kun je een beetje zien hoe dat lichaam letterlijk door die auto geschept is en aan de linkerkant bovenop de auto kwam. Heel triest.

Die hardloper moet dan haast wel links van de weg tegen het verkeer in gelopen zijn, zodat hij de auto niet zag aankomen en verwachtte dan er genoeg ruimte was zodat een auto 'van de andere kant' makkelijk kon passeren. Maar als daar iemand in zit, die wellicht met andere dingen bezig is, zoals whatsapp bijvoorbeeld, heb je wel een probleem, zeker als je dat niet ziet aankomen, anders spring je wel opzij.

Ik merk zelf op de fiets ook wel dat auto's soms veel te dicht langs mij heen rijden. Ik vermoed dat dat veel te maken heeft met dat mensen teveel met andere dingen (hun telefoon oid) bezig zijn.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:41:24 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199693523
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:36 schreef Tengano het volgende:

[..]

Verrek, die schade aan de voorruit had ik nog niet gezien. Dit kan bijna niet anders idd. Kleur is goed en hoe maak je op een andere manier schade aan je auto; dit kan nooit door een gewone aanrijding geweest zijn. In gedachte kun je een beetje zien hoe dat lichaam letterlijk door die auto geschept is en aan de linkerkant bovenop de auto kwam. Heel triest.

Die hardloper moet dan haast wel links van de weg tegen het verkeer in gelopen zijn, zodat hij de auto niet zag aankomen en verwachtte dan er genoeg ruimte was zodat een auto 'van de andere kant' makkelijk kon passeren. Maar als daar iemand in zit, die wellicht met andere dingen bezig is, zoals whatsapp bijvoorbeeld, heb je wel een probleem, zeker als je dat niet ziet aankomen, anders spring je wel opzij.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)odslag-over-man-heen doet me hieraan denken.

mensen begrijpen niet dat er tegenwoordig zoveel gekkies rondlopen in nederland.. en soms denken ouderen ook dat ze alles kunnen maken en proberen mensen tot stoppen te dwingen.. tja dan is het een spelletje "chicken"

Bij de hardloper zou het idd ook kunnen dat ie van achter is aangereden, daar doe je weinig tegen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:42:24 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199693543
quote:
Overleden hardloper is 52-jarige man uit Zaltbommel, bestuurder nog zoek
ZALTBOMMEL - De hardloper die zondagmiddag omkwam bij een aanrijding aan de Ketelsteeg is een 52-jarige man uit Zaltbommel. De politie meldt dat de automobilist die het dodelijk ongeluk veroorzaakte nog steeds zoek is.

https://www.bd.nl/bommele(...)r-nog-zoek~ab8e844f/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')