Je hebt ze er bijquote:Op zondag 30 mei 2021 17:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Misschien had de bestuurder iets in de oven staan wat er echt uit moest
Auto van de zaak, die hebben ze zo.quote:
Alleen is dit een Opel Combo en geen Volkswagen Caddy.quote:
Pure angst of ranzige lafheid.. of is dat hetzelfde. In ieder geval mogen dat soort mensen van mij een nekschot krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
Kan goed zijn dat de vlucht uit pure angst is gekozen.
Lijkt op een Caddy, toch? We keuren hem goedquote:Op zondag 30 mei 2021 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen is dit een Opel Combo en geen Volkswagen Caddy.
Maar het zou 'm kunnen zijn wellicht. Al verwacht ik meer schade als je iemand doodrijdt.
Misschien even een onderzoek afwachten? Zo moeilijk zal het niet aan te tonen zijn of dit hem is. Kledingsporen, locatie van impact en misschien wat puzzelen met koplampglas. Met niet moeilijk bedoel ik niet de inspanning van de onderzoeker maar meer de juridische onderbouwing met een dergelijk resultaat.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt op een Caddy, toch? We keuren hem goed
Zou ik ook denken. Maar goed, je kan ook gewoon iemand relatief zacht raken en dat die persoon dan met z'n hoofd op het asfalt stuitert.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het zou 'm kunnen zijn wellicht. Al verwacht ik meer schade als je iemand doodrijdt.
wellicht?quote:Op zondag 30 mei 2021 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen is dit een Opel Combo en geen Volkswagen Caddy.
Verrek, die schade aan de voorruit had ik nog niet gezien. Dit kan bijna niet anders idd. Kleur is goed en hoe maak je op een andere manier schade aan je auto; dit kan nooit door een gewone aanrijding geweest zijn. In gedachte kun je een beetje zien hoe dat lichaam letterlijk door die auto geschept is en aan de linkerkant bovenop de auto kwam. Heel triest.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wellicht?
voorruit kapot, koplamp kapot. een werkgever laat je niet zo de weg op gaan, deze schade is dus van zeer kort geleden.
moet m wel zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)odslag-over-man-heen doet me hieraan denken.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verrek, die schade aan de voorruit had ik nog niet gezien. Dit kan bijna niet anders idd. Kleur is goed en hoe maak je op een andere manier schade aan je auto; dit kan nooit door een gewone aanrijding geweest zijn. In gedachte kun je een beetje zien hoe dat lichaam letterlijk door die auto geschept is en aan de linkerkant bovenop de auto kwam. Heel triest.
Die hardloper moet dan haast wel links van de weg tegen het verkeer in gelopen zijn, zodat hij de auto niet zag aankomen en verwachtte dan er genoeg ruimte was zodat een auto 'van de andere kant' makkelijk kon passeren. Maar als daar iemand in zit, die wellicht met andere dingen bezig is, zoals whatsapp bijvoorbeeld, heb je wel een probleem, zeker als je dat niet ziet aankomen, anders spring je wel opzij.
quote:Overleden hardloper is 52-jarige man uit Zaltbommel, bestuurder nog zoek
ZALTBOMMEL - De hardloper die zondagmiddag omkwam bij een aanrijding aan de Ketelsteeg is een 52-jarige man uit Zaltbommel. De politie meldt dat de automobilist die het dodelijk ongeluk veroorzaakte nog steeds zoek is.
https://www.bd.nl/bommele(...)r-nog-zoek~ab8e844f/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |