Hij moet op gas kopen en dat is supergevaarlijk vanwege fijnstof. Iedereen moet van het gas af.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welk grondrecht is jouw op onwettige manier afgenomen?
Oké, is dus niet gek. Ondanks een IFR van 0,15%.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welk grondrecht is jouw op onwettige manier afgenomen?
Dat is geen antwoord op zijn vraag.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, is dus niet gek. Ondanks een IFR van 0,15%.
Lol wat ironisch, door zijn eigen getroll zijn eigen vrijheid afgepakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Willem E. durft niet zonder persoonsbeveiliging naar demonstraties. Of de man overal nog met open armen ontvangen wordt is onduidelijk. Met z'n laatst claim dat de watersnoodramp in scene gezet is maakt 'ie 't ook wel heel erg bont. Lijkt mij dat 'ie nu geen Limburgse aanhang meer over heeft.
Bron ifr 0,15%quote:Op zondag 18 juli 2021 11:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, is dus niet gek. Ondanks een IFR van 0,15%.
Of aan Jensen. Die verdient ook goed met zijn afschuwelijke merchandise. Zo lelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is ook enorm grappig net zoals dat ze in alles een complot zien de overheid er alleen op uit is om ze schade te berokkenen. Om vervolgens heel naïef geld over te maken naar Willen E die er zichzelf mee verrijkt.
quote:Op zondag 18 juli 2021 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Willem E. durft niet zonder persoonsbeveiliging naar demonstraties. Of de man overal nog met open armen ontvangen wordt is onduidelijk. Met z'n laatst claim dat de watersnoodramp in scene gezet is maakt 'ie 't ook wel heel erg bont. Lijkt mij dat 'ie nu geen Limburgse aanhang meer over heeft.
Daarom geldt wederom voor hen dat ze weinig tot geen zelfreflectie hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het het nog steeds mooi hoe ze anderen van angst beschuldigen, maar zelf bang zijn voor het vaccin
Ik kots echt op mensen die nog steeds vergelijking maken met WW2quote:
Zo klopt het nog steeds.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kots op die lui die de tweede wereldoorlog er bij halen.![]()
Niemand in de groep die denkt 'gaat dit niet wat te ver', nee, allen doen vrolijk mee.
wal-ge-lijk.
[ afbeelding ]
Dit soort teksten op de borden is kitsch.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kots echt op mensen die nog steeds vergelijking maken met WW2![]()
![]()
Ik vind het wel toepasselijk, de nazi's bleven ook tot het bittere eind in hun zaak geloven. Kijk maar naar die zelfvoldane grijns op haar gezicht. Alleen heb ik nu het wunderwaffe in me zitten. Ze lopen slaafs achter de eerste de beste schreeuwlelijk aan en hebben het nog niet eens door. Ze zijn niet meer dan kanonnenvoer opgehitst door wat onruststokers.quote:
Jensen ook zo'n type die heel hard roept en zich ondertussen laat vaccinerenquote:Op zondag 18 juli 2021 11:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of aan Jensen. Die verdient ook goed met zijn afschuwelijke merchandise. Zo lelijk.
Ik kende een wap die met zo'n t-shirt rondliep
Zou je denken?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:34 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jensen ook zo'n type die heel hard roept en zich ondertussen laat vaccineren
?????quote:Op zondag 18 juli 2021 13:34 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jensen ook zo'n type die heel hard roept en zich ondertussen laat vaccineren
Weldenkend mens.quote:
Nee maar de man is dik en ongezond en zijn werk is altijd geweest om te shockeren. En hij lijkt me een type wat geen zin heeft om zelf voor de bijl te gaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
?????![]()
![]()
![]()
Is dat zo? Heeft hij gezegd dat hij een vaccinatie nam ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |