abonnement Unibet Coolblue
pi_199683748
Deze TS ga ik missen.

Blijft wel een interessante gewaarwording hoeveel mensen er zijn die wel handen gaven, knuffelden of zoenden, maar die zich daar blijkbaar al die tijd die ongemakkelijk bij voelden en het oprecht gaan missen dat dat niet mocht. Veel radicale imams misschien?



Nu serieus antwoord: op zich ga ik niet veel missen, maar dat komt ook omdat ik toch altijd al deed waar ik zin in had. Soms een dik feest, soms gewoon op een zaterdagmiddag lekker thuisblijven en gamen, voetbal kijken, oude documentaires kijken, ook al is het 30 graden en is iedereen verder sociaal bezig. Heb gewoon altijd datgene gedaan waar m'n hoofd naar stond. Thuiswerken was ook wel een verademing, hoop dat daar ruimte voor blijft.

Voor de rest niet zo veel, maar dat komt ook omdat ik probeer wat verder te kijken dan m'n neus lang is. Als de rust van een lockdown voor mij leuke kanten heeft, maar het mensen kapotmaakt en de 0,1% miljardairs verrijkt ten opzichte van de rest van de wereld, wie ben ik dan om dat te missen? Het is mooi dat meer mensen zich er chill bij voelen om gewoon af en toe te niksen, maar het is waardeloos dat het nu ook genormaliseerd is om meer extraverte mensen het licht in de ogen niet meer te gunnen en te hopen dat normaal sociaal gedrag verboden blijft.

Wat ik wel belangrijk vond in met name de eerste paar weken lockdown vorig jaar was hoe alles echt stil viel. Geen prestatiedruk, geen sociale druk, geen drukte op straat, het herstel van de natuur op sommige plekken. Alle dingen die 'belangrijk' leken, waren ineens totaal irrelevant. Alle BN'ers, alle globetrotters, alle aandachtshoeren die leefden voor een extra like, die waren ineens de lul. Alsof moeder natuur zelf tegen ze zei: nu even niet. Het gevoel dat iedereen ineens in hetzelfde schuitje zat en we allemaal ervoor verantwoordelijk waren om onszelf en elkaar door de periode heen te helpen. Je had tijd om voor jezelf zinnig bezig te zijn, meer te lezen, meer te leren, manieren vinden om thuis en buiten op gewicht te blijven of af te vallen. Als de pandemie één golf had gekend en in de zomer van 2020 was uitgedoofd, had ik er nu zonder meer met nostalgie op teruggekeken.

Natuurlijk is dat heel snel weer teruggegrepen en sloeg het in de tweede golf juist om in het andere uiterste: dat wij allemaal binnen zaten maar het profvoetbal moest wel doorgaan met nep publieksgeluid. Alle celebs gingen gewoon lekker naar Dubai zodat wij vanuit ons hok konden genieten van hun avonturen. Mensen gingen uit pure ellende maar meer op tv kijken naar rijke en beroemde mensen die wel hun leven leidden. Op een gegeven moment werkte niemand meer thuis en bleef niemand meer thuis, maar keek iedereen elkaar wel aan op het 'aan de regels houden'. In plaats van saamhorigheid en zingeving begon de afgunst en het vingerwijzen. Er werd meer duidelijk wie zich verrijkte en wie verarmde.

Het is misschien wat zwart-wit gesteld, maar ik voelde het wel als een wedstrijd van twee helften. Wat dat betreft hebben wij als mensheid wel een unieke gave om de kansen die we van de wereld krijgen te verneuken. Wat natuurlijk geen wonder is als je kijkt hoe alle revoluties (politiek of cultureel) uiteindelijk hun kinderen opeten. Ik hoop wel dat mensen uit deze periode de kracht halen om meer in het hier en nu te leven, om naar hun eigen waarden te leven, om hun eigen vrijheid en integriteit in het hoogste vaandel te stellen.
  zondag 30 mei 2021 @ 15:33:12 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199683754
quote:
7s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:12 schreef Fred het volgende:

[..]

Voor de ander zal het misschien wat ongemakkelijk zijn, ja.
Je moet er natuurlijk geen aandacht aan besteden, gewoon verder gaan met waar je voor gekomen bent.

Meestal levert het geen issue's op. Vrouwen zijn daarentegen wel vaker zichtbaar beledigd, gechoqueerd, verward, verbijsterd of ongemakkelijk als ze geen drie zoenen krijgen.
Drie zoenen doe ik enkel bij zeer goede bekenden, echt niet zomaar. Dat is nog nooit een probleem geweest.
Maar geen hand geven? Dat is zo apart dat er zelfs nieuwsberichten zijn over mensen die dat niet willen.

Vind het wat apart dat jij hier doet alsof het doodnormaal is geen hand te geven. Het is juist doodnormaal dat die hand wordt uitgestoken, die dan weigeren is echt wel een ding normaliter.
Ik zou echt niet weten hoe je dat vriendelijk ontwijkt normaal gesproken bij een ontmoeting. Hoe doe je dat dan als de ander die hand uitsteekt?

Ik ben zelf nog geen vrouw tegen gekomen die moeilijk deed over niet zoenen, hell ik ben een vrouw en doe dat liever niet te pas en te onpas. Ben nog maar weinig tegen gekomen dat dat opgedrongen werd zeg maar.
Maar een hand weigeren is van een andere orde. Dat hoort bij het normale voorstellen aan elkaar.
Hoe doe je dat in werkcontact bv? Of beter gezegd hoe doe je dat als die hand uitgestoken wordt?

Vind het nogal apart dat je zegt dat dat geen probleem oplevert. Want er is toch het moment dat je nee moet zeggen, die ander laat hangen zogezegd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199683793
Als corona atraks niet meer boeiend is voor de media zal er wel weer meer BLM gezeik in het nieuws en zo komen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 30 mei 2021 @ 15:37:12 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_199683809
De lege wegen
Het gebrek aan sociale verplichtingen en afleidingen (keuzestress!)
Sparen
Waar ik ook tegenop zie is dat iedereen me weer wil aanraken. Zelfs het schudden van handen zie ik als een overbodig ritueel

Wat ik niet zal missen is het gebrek aan vrije keuzes / vrijheid en het gedoe als je in 2 landen leeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_199683992
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
De lege wegen
Het gebrek aan sociale verplichtingen en afleidingen (keuzestress!)
Sparen
Waar ik ook tegenop zie is dat iedereen me weer wil aanraken. Zelfs het schudden van handen zie ik als een overbodig ritueel

Wat ik niet zal missen is het gebrek aan vrije keuzes / vrijheid en het gedoe als je in 2 landen leeft.
En als er op het werk een nieuwe collega komt ? Gewoon een vuistje blijven geven ???????
pi_199684126
Ik zal de bijna lege tram missen. Je had altijd wel een zitplaats.

Die 3 kussen mogen wel wegblijven. Dat vond ik altijd al niks. Ik hoop niet dat dat weer terug komt.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_199684139
In zoom meetings zeggen dat iemand op mute staat
pi_199684151
quote:
16s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Als corona atraks niet meer boeiend is voor de media zal er wel weer meer BLM gezeik in het nieuws en zo komen.
en de klimaat crisis natuurlijk. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_199684161
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:12 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

en de klimaat crisis natuurlijk. :Y
Ah ja al even geen Greta meer gezien inderdaad. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 30 mei 2021 @ 16:28:55 #60
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199684289
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:12 schreef Intint het volgende:
In zoom meetings zeggen dat iemand op mute staat
De zoom meetings vind ik juist lastig. Teveel en te lang.
De honden zijn meestal vrij braaf, tot ik in zo’n bespreking zit. 1 van mijn honden wordt liefkozend de vocale hond genoemd omdat hij regelmatig ligt te kreunen en steunen om aandacht.
Normaal doet hij dat vrijwel nooit. Als ik dat boek lees waar ik het eerder over had ligt hij tevreden te slapen. Ik bel in en ineens wil hij aandacht, of gaan ze spelen. Moet ik zeggen wacht ik zet de deur even open, kunnen ze buiten klooien.

Dan is er nog het ellenlang zichtbaar zijn. Top zeg dat in contact blijven! Natuurlijk heb ik die kriebel aan mijn neus of dacht ik even ‘alleen’ te zijn en zien ze me toch.

Heb gelukkig niet vaak van dit soort bijeenkomsten, maar als ik ze heb duren ze vaak vrij lang. Komt er ineens een jongeling op de achtergrond die net wakker is (ergens in de middag), mam wat is er te eten? Yo, dit werkt al een tijdje zo, zoek zelf wat te eten.

De kat die perse op je toetsenbord wil liggen is ook al zo’n ding.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 30 mei 2021 @ 16:56:00 #61
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_199684556
quote:
7s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:50 schreef Fred het volgende:

[..]

De files waren er toch juist niet :?
Nee, klopt. Het gebrek aan files dus.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 30 mei 2021 @ 17:08:10 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_199684668
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

En als er op het werk een nieuwe collega komt ? Gewoon een vuistje blijven geven ???????
Gewoon hallo zeggen voldoet prima. Ook met relaties waarmee ik een meeting heb overigens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 mei 2021 @ 17:19:12 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199684811
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

En als er op het werk een nieuwe collega komt ? Gewoon een vuistje blijven geven ???????
Dan zeg je toch hallo? Dat is inmiddels zo natuurlijk geworden. Behalve dan voor die irritante mensen die heel dwingend hun hand uit blijven steken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 30 mei 2021 @ 17:22:42 #64
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_199684856
De gemaskerden.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  zondag 30 mei 2021 @ 17:39:32 #65
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_199685063
De rust, geen files, geen vliegtuiglawaai
pi_199685227
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
De rust, geen files, geen vliegtuiglawaai
Het enige mooie was de stilte, waardoor zelfs wild zich dichtbij de bebouwde kom durfde te begeven, helemaal in het begin van de eerste lockdown. De stilte, die je toen tijdens avondwandelingen ervaarde, zal ik waarschijnlijk nooit meer in m'n leven gaan meemaken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 30 mei 2021 @ 17:51:34 #67
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_199685252
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:49 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het enige mooie was de stilte, waardoor zelfs wild zich dichtbij de bebouwde kom durfde te begeven, helemaal in het begin van de eerste lockdown. De stilte, die je toen tijdens avondwandelingen ervaarde, zal ik waarschijnlijk nooit meer in m'n leven gaan meemaken.
Misschien een goed idee om een jaarlijkse Corona week in te voeren.
Gedurende deze week zijn alle maatregelen (behalve mondkapje) weer van kracht.
Dit ter bezinning.
  zondag 30 mei 2021 @ 17:57:43 #68
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199685320
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:51 schreef kibo het volgende:

[..]

Misschien een goed idee om een jaarlijkse Corona week in te voeren.
Gedurende deze week zijn alle maatregelen (behalve mondkapje) weer van kracht.
Dit ter bezinning.
Dan moet je het wel goed doen en ook een FFP2-maskerplicht en avondklok tussen 21:00 en 4:30 invoeren.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199685613
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Dan moet je het wel goed doen en ook een FFP2-maskerplicht en avondklok tussen 21:00 en 4:30 invoeren.
Want door mondmaskers te dragen komt wild weer richting bebouwde kom of wat?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 30 mei 2021 @ 18:33:21 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199685656
Ik zal jullie allemaal missen O+
  zondag 30 mei 2021 @ 18:53:28 #71
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199685923
Dat de winkelkarretjes niet meer losgekoppeld staan. Moet je er weer een muntje induwen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_199686694
Ik zal de mensen missen, die bij de supermarkten de corona-maatregelen handhaafden.
  zondag 30 mei 2021 @ 23:07:44 #73
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_199689313
Het enige wat ik eigenlijk ga missen is het gebrek aan verkeersdrukte, die nu al begint toe te nemen. Voor de rest mag deze pandemie en de nadelige gevolgen rap over. En oh ja, zakkenrollers en inbrekers hebben het ook nog steeds moeilijker.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 30 mei 2021 @ 23:23:00 #74
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_199689441
Hugo de Jonge. Ik gun 'm een beetje mildheid bij het UWV.
Never explain, never apologize.
pi_199689548
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:51 schreef kibo het volgende:

[..]

Misschien een goed idee om een jaarlijkse Corona week in te voeren.
Gedurende deze week zijn alle maatregelen (behalve mondkapje) weer van kracht.
Dit ter bezinning.
Een week lang wappies knuppelen op het Malieveld lijkt me wel wat ja.
  zondag 30 mei 2021 @ 23:55:45 #76
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_199689572
Alleen het gebrek van reistijd tussen werk/thuis is een voordeel geweest, verder dan dat kan ik niet wachten tot het weer in de buurt van normaal gaat komen.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_199689603
Niets. Behalve dan wat de zero covidians weer verzonnen hebben tegen het virus zoals anaal swab gate en 2 weken lang iedereen opsluiten over heel de wereld in hun eigen kamer.
pi_199690373
In de winter: de stilte 's avonds
In het OV: lekker rustig

Handen schudden is voor mij history, net als voor veel anderen. Scheelt weer wat besmettingen met e.e.a.
  maandag 31 mei 2021 @ 08:10:31 #79
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199690641
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 06:44 schreef Pleun2011 het volgende:
In de winter: de stilte 's avonds
In het OV: lekker rustig

Handen schudden is voor mij history, net als voor veel anderen. Scheelt weer wat besmettingen met e.e.a.
Handen schudden mag wat mij betreft ook wel verdwijnen en ik zou vanaf september enkel handen schudden als het echt niet anders kan. Geringe voordelen, maar toch zorgt het voor enkele infectierisico’s.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 31 mei 2021 @ 08:27:44 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199690765
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 13:39 schreef bereboot3 het volgende:
Avondklok
Ik ook.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199691678
Missen? niets echt. Alhoewel de afstand bewaren en beetje ruimte geven aan mensen in bijvoorbeeld supermarkt of winkels zou wel fijn zijn.
pi_199691917
Niks. Helemaal niks. Behalve dan de rust helemaal aan het begin van de pandemie, toen mensen niet eens de straat op durfden.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:44:12 #83
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199703585
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben zelf nog geen vrouw tegen gekomen die moeilijk deed over niet zoenen, hell ik ben een vrouw en doe dat liever niet te pas en te onpas. Ben nog maar weinig tegen gekomen dat dat opgedrongen werd zeg maar.
Maar een hand weigeren is van een andere orde. Dat hoort bij het normale voorstellen aan elkaar.
Hoe doe je dat in werkcontact bv? Of beter gezegd hoe doe je dat als die hand uitgestoken wordt?
Tja, niet mijn probleem dat de ander zich oncomfortabel voelt als hij/zij mij iets op wil leggen van wat hij/zij er bij vindt horen of normaal vindt en ik me daar niet aan overgeef.
Mijn normen, waarden en gewoontes zijn net zo belangrijk als die van de ander en waarom zou ik die van mij moeten opgeven zodat de ander zich niet oncomfortabel voelt? Dan weet ik in elk geval zeker dat ik me oncomfortabel voel, dan kunnen we ons net zo goed beiden oncomfortabel voelen: gedeelde smart is halve smart.
So we just called him Fred
pi_199703621
Ik ga helemaal niets missen.

Zeker niet die oorsmeer reclames die ik steeds voorgeschoteld krijg.
pi_199703633
Dat het relatief rustig is op de weg.


Verder helemaal niks.
  Redactie Sport dinsdag 1 juni 2021 @ 11:20:35 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199704008
Thuiswerken en niet zoveel sociale verplichtingen met mensen die je geen reet kunnen schelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199704034
Geen nieuwjaarszoenen met collega's en andere vage kennissen.

Dat er in de bus/trein niemand op de plek naast je komt zitten en je onbeschaamd je tas daar kan neerzetten.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:25:13 #88
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199704045
Hugo de Jonge de schuld geven van alles wat er mis is in dit land.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:28:01 #89
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_199704093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat het relatief rustig is op de weg.

Verder helemaal niks.
Dit.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199704550
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan zeg je toch hallo? Dat is inmiddels zo natuurlijk geworden. Behalve dan voor die irritante mensen die heel dwingend hun hand uit blijven steken.
Grappig, Ik mis het juist, handen geven. Het voelt nog steeds onwennig als ik bij een klant ben en me niet op een 'normale' manier kan voorstellen. Iedereen staat maar zo ongemakkelijk, "hoi, ik ben jantje..". Ook iemand feliciteren komt imo veel oprechter over als je iemand een hand geeft ipv op een afstandje 'ook gefeliciteerd he' zeggen.

Verder ben ik helemaal niet van het fysieke gedoe, maar handen geven mis ik om één of andere reden wel.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 13:38:57 #92
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_199705473
Ik plan mijn dagen niet vol, deed ik voor corona ook al niet. Geen weekenden volgepland met allerlei activiteiten, 's avonds overal naar toe enz. Tijdens de lockdowns was het verschil tussen mij en anderen even niet zo groot. Nu er weer meer kan, voel ik me me weer wat 'vreemder' daarin. "Wat heb je gedaan?" Nou, niets bijzonders eigenlijk...

Afstand houden tegenover mensen die wat verder van me afstaan vond ik ook fijn. Vind het altijd een beetje ongemakkelijk, mensen begroeten die je redelijk kent maar niet echt een band mee hebt. Nu was "hoi" zeggen gewoon even prima.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:20:24 #93
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_199706007
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:51 schreef kibo het volgende:

[..]

Misschien een goed idee om een jaarlijkse Corona week in te voeren.
Gedurende deze week zijn alle maatregelen (behalve mondkapje) weer van kracht.
Dit ter bezinning.
Op Bali is er de dag van de stilte. Heerlijk lijkt me dat :)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_199706739
Geen handen schudden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:32:51 #95
338319 ZarB
Piña colada
pi_199709000
Niks
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:42:04 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199709086
-Fantaseren over hoe de vrouw onder het mondkapje eruit ziet

-Viruswappies uitschelden en belachelijk maken
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 18:45:16 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199709111
Ik vond die avondklok wel wat, dochterlief mooi op tijd thuis en de rust op de weg vond ik ook best aangenaam :+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:54:07 #98
22565 asco
Los in deze tent
pi_199709190
De rust op de weg.
Wat een genot was dat.

Kut mensen overal weer. :r
pi_199709233
Boze twitterende Ria's

  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:42:39 #100
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199709624
Weinig tot niets. De rust op straat was wel fijn in de beginperiode en tijdens de periode van de avondklok. Verder was het allemaal uitgesproken kut. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')