Heerlijk man, eindelijk weer gezelligheid, lekker buiten in de zon.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De terrassen zitten vol. Zijn uitgebreid. Er zit tien man aan een tafel ipv 2. Etc.
De zorg blijft linkse directe op linkse directe krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heerlijk man, eindelijk weer gezelligheid, lekker buiten in de zon.
Valt mee. Ziekenhuisbezetting gehalveerd in maand tijdquote:Op zondag 30 mei 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De zorg blijft linkse directe op linkse directe krijgen.
Dat dit kan in Nederland. Gommers draait zich om in zijn speedboot.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De zorg blijft linkse directe op linkse directe krijgen.
Eens. Ik stoor mij er ook niet meer aan.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heerlijk man, eindelijk weer gezelligheid, lekker buiten in de zon.
Komende maanden wordt iedereen gevaccineerd, het is ook wel een keer mooi geweest met dat tegennatuurlijke afstand houden. En die mondmaskers liever gisteren dan morgen eraf.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. Ik stoor mij er ook niet meer aan.
De ziekenhuizen lopen leeg. Heb begin van het einde is daar. Of je dat nou leuk vind of niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende maanden wordt iedereen gevaccineerd, het is ook wel een keer mooi geweest met dat tegennatuurlijke afstand houden. En die mondmaskers liever gisteren dan morgen eraf.
Gaat sommige delen van de economie wel weer raken. Covid as a Service is big business momenteel.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De ziekenhuizen lopen leeg. Heb begin van het einde is daar. Of je dat nou leuk vind of niet.
U bedoelt Piet de groente en testboer?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gaat sommige delen van de economie wel weer raken. Covid as a Service is big business momenteel.
Oh, eens hoor. Zoals ik zei, het is onderhand wel mooi geweest.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De ziekenhuizen lopen leeg. Heb begin van het einde is daar. Of je dat nou leuk vind of niet.
Onder andere, vuurwerkhandelaren e.d., maar ook de oud-politici die zakken euro's overgemaakt krijgen voor testen voor toegang.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
U bedoelt Piet de groente en testboer?
Oh Boris Johnson hoe ga je dit oplossen jongen.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
De werking van AZ tegen de Indiase variant is na 1 inenting zo goed als niet aanwezig. Na 2 is het nog afwachten
https://www.hln.be/wetens(...)oronavirus~adb68c86/
Ik hoop het.quote:
Zoals het nu gaat, gaat het prima. De ziekenhuisopnames en besmettingen nemen navenant af, en idem gaan we gestaag terug naar het normale normaal. Nu nog voorkomen dat we toch nog in de zomer opgezadeld worden met het dan overbodige testcircus, en dan ben ik wel tevreden.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, eens hoor. Zoals ik zei, het is onderhand wel mooi geweest.
AZ is toch wel een beetje het debiele broertje van Pfizer/Moderna lijkt 't op 't moment.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
De werking van AZ tegen de Indiase variant is na 1 inenting zo goed als niet aanwezig. Na 2 is het nog afwachten
Koffie met cake? Het is een vaccinatie, geen crematie.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:22 schreef Noek het volgende:
Ja hoi, ik zit in de wachtruimte na mn vaccin. Geen koffie, cake of een versnapering, niks.
1 ster - would not recommend
Welke locatie?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:22 schreef Noek het volgende:
Ja hoi, ik zit in de wachtruimte na mn vaccin. Geen koffie, cake of een versnapering, niks.
Ik denk toch dat je serieus moet overwegen om de 60 tot 65-jarigen te hervaccineren met Pfizer of Moderna. Ik ben wel benieuwd naar wat de effectiviteit van het Johnson&Johnson-vaccin is tegen de Indiase variant.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ga je lekker weg he, waarom zou je ook blijven zittenquote:Op zondag 30 mei 2021 16:22 schreef Noek het volgende:
Geen herhalingsgevaar dus.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:22 schreef Noek het volgende:
Misschien dwalen er hier mensen die wel doorgeleerd hebben rond die kunnen vertellen of dit uberhaupt kan (of zin heeft), maar het lijkt me een vrij ondoordachte paniekreactie om kwetsbaren maar gewoon met verschillende middelen in te spuiten voor de zekerheid.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je serieus moet overwegen om de 60 tot 65-jarigen te hervaccineren met Pfizer of Moderna. Ik ben wel benieuwd naar wat de effectiviteit van het Johnson&Johnson-vaccin is tegen de Indiase variant.
De kans op bijwerkingen is bij het mixen van vaccins (een stuk) groter. Dom idee dus weer van Emo.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien dwalen er hier mensen die wel doorgeleerd hebben rond die kunnen vertellen of dit uberhaupt kan (of zin heeft), maar het lijkt me een vrij ondoordachte paniekreactie om kwetsbaren maar gewoon met verschillende middelen in te spuiten voor de zekerheid.
Er worden geen vaccins gemixt. Als AstraZeneca echt zo slecht werkt tegen bepaalde virusmutaties moeten de 60 tot 65-jarigen gewoon een tweede prik AstraZeneca krijgen en dan in augustus twee prikken Pfizer of Moderna. Dat is geen vaccins mixen, maar gewoon een dubbele vaccinatie. Van vaccins mixen is er sprake als de tweede prik van een andere type vaccin is als de eerste prik en daar is hier geen sprake van.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans op bijwerkingen is bij het mixen van vaccins (een stuk) groter. Dom idee dus weer van Emo.
Laat dan maar hoor. Enerzijds word je gewoon keihard indirect verplicht om jezelf te laten vaccineren, maar anderzijds kunnen ze je niet eens tegemoet komen met een hapje/drankje, of een knuffel voor bepaalde personen?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:22 schreef Noek het volgende:
Tis maar even afwachten en hopen dat het meevalt! Het zou erg zuur zijn als je corona oploopt en daarom pas later gevaccineerd kan worden. En voor de komende dagen moet je dan maar gaan barbecuen, want buiten kan je het minder makkelijk overbrengen en zo kan je toch nog met je dochter etenquote:Op zondag 30 mei 2021 16:49 schreef Arizona het volgende:
En hier mag dochter tot en met woensdag in quarantaine, haar beste vriendin heeft corona. En die is hier vrijdag de hele avond geweest. Wel op 1,5 meter afstand van mijn vriend en ik (zeg maar rustig 5 meter afstand) maar uiteraard niet op afstand van mijn dochter. Echt he, we zijn er bijna, ik hoop toch zo dat we niet op het laatste moment toch nog corona in huis krijgen.
Klopt denk ik deels, maar een ander effect is dat veel mensen voorzichtig waren als ze naar ouders en grootouders etc gingen. Nu die groepen vrijwel allemaal ingeënt zijn, zal dat wel een stuk minder zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wijt dat ten dele aan die zelftesten hoor. De voor de zekerheid gevalletjes zul je minder snel bij de ggd zien.
Ik denk dat vanaf de introductie van die snel testen een dermate andere situatie is ontstaan dat je dat percentage niet meer 1-op-1 kan vergelijken.
Of lekker op een terras eten elke avondquote:Op zondag 30 mei 2021 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tis maar even afwachten en hopen dat het meevalt! Het zou erg zuur zijn als je corona oploopt en daarom pas later gevaccineerd kan worden. En voor de komende dagen moet je dan maar gaan barbecuen, want buiten kan je het minder makkelijk overbrengen en zo kan je toch nog met je dochter eten
Jakkes... dat is balen. Zal je net zien. Laat je haar na 5 dagen testen?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:49 schreef Arizona het volgende:
En hier mag dochter tot en met woensdag in quarantaine, haar beste vriendin heeft corona. En die is hier vrijdag de hele avond geweest. Wel op 1,5 meter afstand van mijn vriend en ik (zeg maar rustig 5 meter afstand) maar uiteraard niet op afstand van mijn dochter. Echt he, we zijn er bijna, ik hoop toch zo dat we niet op het laatste moment toch nog corona in huis krijgen.
Waarom zou dit niet kunnen?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien dwalen er hier mensen die wel doorgeleerd hebben rond die kunnen vertellen of dit uberhaupt kan (of zin heeft), maar het lijkt me een vrij ondoordachte paniekreactie om kwetsbaren maar gewoon met verschillende middelen in te spuiten voor de zekerheid.
Jij met je terrasjesquote:Op zondag 30 mei 2021 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of lekker op een terras eten elke avond
Ja niet als we met dochter willen eten want die moet dus thuisblijven tot en met woensdagquote:Op zondag 30 mei 2021 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of lekker op een terras eten elke avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |