Het zal vast allemaal politiek kloppenquote:Op zondag 30 mei 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de keuzes goed onderbouwen. Aub niet weer dezeflde poppenkast als rond de avondklok.
Die brief komt waarschijnlijk nog wel. Ik zou 'm meenemen als je 'm gekregen hebt, maar het is niet superbelangrijk voor mensen die op basis van leeftijd worden uitgenodigd. Ze controleren sowieso op basis van je BSN je geboortedatum als je daar aankomt en als dat klopt, is het verder wel goedquote:Op zondag 30 mei 2021 15:10 schreef Kreator het volgende:
Mondkapje
Uw paspoort, rijbewijs of identiteitsbewijs
Deze afspraakbevestiging
De uitnodigingsbrief om u te laten vaccineren
Een ingevulde gezondheidsverklaring.
...bij de eerste mail staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen maar die heb ik niet gehad. Zou dat ene probleem zijn, of zou die die komende week nog komen? Iemand ervaring mee?
Ok top. Thx voor de info. Het is allemaal niet superhelder.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die brief komt waarschijnlijk nog wel. Ik zou 'm meenemen als je 'm gekregen hebt, maar het is niet superbelangrijk voor mensen die op basis van leeftijd worden uitgenodigd. Ze controleren sowieso op basis van je BSN je geboortedatum als je daar aankomt en als dat klopt, is het verder wel goedHet enige dat echt belangrijk is, is een ingevulde gezondheidsverklaring.
Mijn man kreeg de uitnodigingsbrief nog vóór de vaccinatie. Maar als je die niet hebt, maar wel de mail, is dat prima, als je gewoon aan de beurt bent.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:10 schreef Kreator het volgende:
Mondkapje
Uw paspoort, rijbewijs of identiteitsbewijs
Deze afspraakbevestiging
De uitnodigingsbrief om u te laten vaccineren
Een ingevulde gezondheidsverklaring.
...bij de eerste mail staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen maar die heb ik niet gehad. Zou dat ene probleem zijn, of zou die die komende week nog komen? Iemand ervaring mee?
quote:Op zondag 30 mei 2021 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is geen aanval, ik vind het prima als mensen wel of geen vaccinatie nemen.
En iedereen heeft eigen overwegingen. Nadenken erover is sowieso een pre wmb.
En daarom juist nieuwsgierig waarom je die hiërarchie hierin zo hebt voor jezelf. Wat zijn je overwegingen erin?
Ik heb liever een vaccin die gemaakt is met een techniek die we inmiddels al jaren gebruiken dan de mrna-techniek die (relatief) nieuw is en hierdoor lange termijn gegevens mist.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat Pfizer & Moderna de Rolls Royce onder de vaccins zijn? Waarom zou je die niet willen dan? Puur omdat het een relatief nieuwe technologie is?
131,474 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 9.231.033 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken
Nee, het hele proces is volgens mij nogal ad hoc opgezet. Al met al is het nog een wonder hoe goed het eigenlijk loopt, haha.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok top. Thx voor de info. Het is allemaal niet superhelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |