Erken dat dan en leg dat uit, ik vind dat krampachtige echt stuitend.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, alleen heb ik geen betere oplossing
Stukje B.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hij vreet uit zijn eigen fietstas. @:Caland
Lijkt me wel.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:11 schreef Oriente het volgende:
Maar als ik het een beetje goed interpreteer is het dus goed mogelijk dat mensen uit de jaren '90 binnen een week of 2-3 aan de beurt zijn?
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 30 mei 2021 14:11 schreef Oriente het volgende:
Maar als ik het een beetje goed interpreteer is het dus goed mogelijk dat mensen uit de jaren '90 binnen een week of 2-3 aan de beurt zijn?
Enige juiste antwoord:quote:Op zondag 30 mei 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hij vreet uit zijn eigen fietstas. @:Caland
Het werkte wel gewoon hoor om de door Hugo aangegeven tijdquote:Op zondag 30 mei 2021 13:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat de egotripper in chief het niet kan hebben dat anderen eerder tweeten dan hij is tot daar aan toe. Maar als je dan overgaat op kansloze acties zorg dan iig dat het loopt. Faalhaas.
Wel heel toevallig dat het dan net bij een journalist weer mis loopt.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Het werkte wel gewoon hoor om de door Hugo aangegeven tijd
quote:Op zondag 30 mei 2021 14:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat het dan net bij een journalist weer mis loopt.
Frans- Oostenrijks bedrijfquote:Op zondag 30 mei 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valneva nog niet eerder van gehoord, waar komt dat vandaan?
Wel heel toevallig dat het dan net weer een journalist is die dat overkomt.quote:
Ah kijk, nette reactie van de GGD GHOR dit trouwensquote:
Wat maakt dat je dat soort vaccin zou willen, en op zou willen wachten?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Frans- Oostenrijks bedrijf
https://www.demorgen.be/n(...)oor-vaccin~b1a2798e/
https://covid19.trackvaccines.org/vaccines/69/
Hugo zei online, niet telefonisch....quote:Op zondag 30 mei 2021 14:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat het dan net weer een journalist is die dat overkomt.
Ik ben benieuwd of er aanstaande week een dag (of zelfs meerdere dagen) komt/komen waarbij er minder dan 10 IC-opnames zijn. Dat zou qua IC-opnames risiconiveau zorgelijk beteken! De ziekenhuisopnames zitten helaas nog altijd op risiconiveau zeer ernstig, met 83 opnames als laagste punt enkele dagen geleden (vandaag 89 opnames).quote:
Lijkt mij logisch dat je nadenkt wat je in je lichaam stopt? Waarom zou je er niet over nadenken? Zeker als er verschillende soorten zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat maakt dat je dat soort vaccin zou willen, en op zou willen wachten?
Je moet naar de trends kijken beste Ernoquote:Op zondag 30 mei 2021 14:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er aanstaande week een dag (of zelfs meerdere dagen) komt/komen waarbij er minder dan 10 IC-opnames zijn. Dat zou qua IC-opnames risiconiveau zorgelijk beteken! De ziekenhuisopnames zitten helaas nog altijd op risiconiveau zeer ernstig, met 83 opnames als laagste punt enkele dagen geleden (vandaag 89 opnames).
Het is geen aanval, ik vind het prima als mensen wel of geen vaccinatie nemen.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat je nadenkt wat je in je lichaam stopt? Waarom zou je er niet over nadenken? Zeker als er verschillende soorten zijn.
Voor nu is het voor mij: 1.oude techniek-2.vector techniek-3.mrna techniek
Voor nu zou ik met tegenzin voor Janssen gaan.
Ik mag inderdaad hopen dat dit een conservatief voorbehoud is, en we dat soort maatregelen eind volgende maand of hoogstens juli wel kunnen afdanken...quote:Op zondag 30 mei 2021 14:28 schreef THEFXR het volgende:
De Jonge: mondkapjes en 1,5 meter loslaten vanaf september is 'reëel'
Iedereen die dat wil kan voor eind augustus volledig zijn gevaccineerd. Dat zei minister De Jonge in het tv-programma WNL op Zondag. Dat zou dan precies op tijd zijn voor het nieuwe college- en schooljaar.
De demissionair minister noemt het een "reëel scenario" dat rond 1 september coronamaatregelen als de mondkapjesplicht en de anderhalve meter kunnen worden losgelaten:
liveblog.
.
ik dacht het toch niet, ga niet de hele zomer met zo'n bloedhete kap op lopen!
Net zeg je nog dat Pfizer & Moderna de Rolls Royce onder de vaccins zijn? Waarom zou je die niet willen dan? Puur omdat het een relatief nieuwe technologie is?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat je nadenkt wat je in je lichaam stopt? Waarom zou je er niet over nadenken? Zeker als er verschillende soorten zijn.
Voor nu is het voor mij: 1.oude techniek-2.vector techniek-3.mrna techniek
Voor nu zou ik met tegenzin voor Janssen gaan.
Zodra iedereen een prik kan hebben gehad vind ik het wel mooi geweest.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:28 schreef THEFXR het volgende:
De Jonge: mondkapjes en 1,5 meter loslaten vanaf september is 'reëel'
Iedereen die dat wil kan voor eind augustus volledig zijn gevaccineerd. Dat zei minister De Jonge in het tv-programma WNL op Zondag. Dat zou dan precies op tijd zijn voor het nieuwe college- en schooljaar.
De demissionair minister noemt het een "reëel scenario" dat rond 1 september coronamaatregelen als de mondkapjesplicht en de anderhalve meter kunnen worden losgelaten:
liveblog.
.
ik dacht het toch niet, ga niet de hele zomer met zo'n bloedhete kap op lopen!
idd, over 1 maandquote:Op zondag 30 mei 2021 14:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat dit een conservatief voorbehoud is, en we dat soort maatregelen eind volgende maand of hoogstens juli wel kunnen afdanken...
Leuk, maar dat lijkt me geen reden om het feit dat we hier in nl weer normaal van festivals, nachtclubs, discotheken, concerten, conventies, beurzen, theaters etc kunnen genieten vanaf 30 juni op het spel te zetten voor een maand eerder geen kapje meer in de supermarkt toch?quote:Op zondag 30 mei 2021 11:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In september kun je nog een mondmaskerloze vakantie meepakken, in oktober gaat dat al een heel stuk lastiger.
weet je wel hoe heet, zo'n ding is met zomerse temps?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:32 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Leuk, maar dat lijkt me geen reden om het feit dat we hier in nl weer normaal van festivals, nachtclubs, discotheken, concerten, conventies, beurzen, theaters etc kunnen genieten vanaf 30 juni op het spel te zetten voor een maand eerder geen kapje meer in de supermarkt toch?
Van mij mag je m aflaten hoorquote:Op zondag 30 mei 2021 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je wel hoe heet, zo'n ding is met zomerse temps?
Ja, maar is alleen binnen en alleen op plekken waar niet getest wordt he?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik gok dat Trein bedoelt dat het onhandig is dit zo stellig te zeggen terwijl er toch veel onzekerheden zijn en het zou best triest zijn als hij ook dit weer op een zeker moment moet intrekken omdat het toch te optimistisch leekquote:Op zondag 30 mei 2021 14:33 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat niet? Ik zeik graag op de jonge, maar nu heeft hij gelijk toch?
Gewoon ventilatiegaatjes erin knippen, dan valt het wel meequote:Op zondag 30 mei 2021 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ah, doorstroomlocaties. De uitgelezen plek voor mondkapjes.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:33 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja, maar is alleen binnen en alleen op plekken waar niet getest wordt he?
Winkels en ov dus, that's it. Die hebben airco.
Goed gegokt.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok dat Trein bedoelt dat het onhandig is dit zo stellig te zeggen terwijl er toch veel onzekerheden zijn en het zou best triest zijn als hij ook dit weer op een zeker moment moet intrekken omdat het toch te optimistisch leek
Een politicus dient iets meer bewust te zijn van woorden
Als de vaccinatiegraad hoog genoeg is gewoon geen noodzaak meer tot een mondmaskerplicht en ik heb andere belangen dan jij, Eragon.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:32 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Leuk, maar dat lijkt me geen reden om het feit dat we hier in nl weer normaal van festivals, nachtclubs, discotheken, concerten, conventies, beurzen, theaters etc kunnen genieten vanaf 30 juni op het spel te zetten voor een maand eerder geen kapje meer in de supermarkt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |