De eerste eilandraad hoeft niemand nog naar huis, maar je begeeft je op glad ijs met een hoop stemmen!quote:Op zondag 30 mei 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we op de eerstvolgende KLB eilandraad.
Ik pak het wetboek er even bijquote:Op zondag 30 mei 2021 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij de eerste eilandraad wordt de eerste afvaller verzopen in zee
Als je zo kut ben had je gewoon niet mee moeten doen
Wil iemand zijn immuniteit inzetten?quote:Op zondag 30 mei 2021 18:24 schreef Stepperoller het volgende:
Ik steek het kampvuur vast aan
[ afbeelding ]
Zelfs voor deze poll kom ik niet in aanmerkingquote:
Wat is dit voor iets raarsquote:Op zondag 30 mei 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil iemand zijn immuniteit inzetten?
Hoe kan je nou krokodillenogen eten op een onbewoond eiland waar geen krokodillen zitten, klinkt als een nepshow.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De eerste eilandraad hoeft niemand nog naar huis, maar je begeeft je op glad ijs met een hoop stemmen!
Nu gaan we krokodillenogen eten en kijken hoelang we op een balk kunnen staan
Hij was chillen in de park met Ama.quote:
Zou nogal dom zijn als de eerste eilandraad nog niemand naar huis hoeft.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil iemand zijn immuniteit inzetten?
Minstens een blowjob in de schaduw van de oudste boom.quote:Op zondag 30 mei 2021 21:11 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
is er geneukt want bradge is een playboy
Zou teleurgesteld zijn als het niet zo was.quote:Op zondag 30 mei 2021 21:11 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
is er geneukt want bradge is een playboy
Ja Jezus mens ik heb ook gewoon een leven. Even teruglezen hoor.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
Maar je bent niet de enige die moeite heeft met mijn vragen. Azula is zich zeker nog tot 02:48 u aan het beraden op een scherpe comeback reactie. Zo stil ineens.
Pfff is dit de sentimentele urr en pee es see ofzoquote:Op maandag 31 mei 2021 00:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja Jezus mens ik heb ook gewoon een leven. Even teruglezen hoor.
Ah ja ik was wel begonnen met typen en dat ging als volgt;
Mijn excuses. Mijn negatieve denkwijze en reactie op jouw post ging uit van een persoonlijke sneer, gezien ik onlangs in een burn-out zat en jij daar destijds een sneer op moest maken (iets met uit naar een festival willen terwijl ik een burn-out had).
Zoiets. Niet de comeback waar je op hoopte waarschijnlijk, maar wel gemeend.
Haha, ik wist wel dat het na middernacht zou worden. Bedankt voor je antwoord.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Mijn excuses. Mijn negatieve denkwijze en reactie op jouw post ging uit van een persoonlijke sneer, gezien ik onlangs in een burn-out zat en jij daar destijds een sneer op moest maken (iets met uit naar een festival willen terwijl ik een burn-out had).
lekker druksenquote:Op zondag 30 mei 2021 17:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nja als je nog nooit hebt gedaan zou k dat persoonlijk niet doen
Anders gewoon hele pillen poppen ofc
jij bent strijder laat je niet gek maken door een autistquote:Op maandag 31 mei 2021 00:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |