Favoriete film van @Mortaxxquote:Op zondag 30 mei 2021 17:32 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik ben geen fan van Frozen trouwens.
Ik ben dol op theater, neem het niet zo serieus, al vind ik dat wel fijn maar je bent vast niet gezellig in de kroeg.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan op gebrand dat ik iets laat gaan terwijl ik plezier beleef aan het stellen van vragen?
Flink wat klilootjes aankomen met de antidepressiva antigenotquote:Op zondag 30 mei 2021 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zou wellicht medicijnen moeten nemen maar geen zin in
Jij bent nergens gezellig.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben dol op theater, neem het niet zo serieus, al vind ik dat wel fijn maar je bent vast niet gezellig in de kroeg.
Die indruk heb ik dus ook. En iemand die als enige zichzelf gezelliger vindt dan anderen, meh.quote:
Dan eet braddie vast een doosje per dagquote:Op zondag 30 mei 2021 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink wat klilootjes aankomen met de antidepressiva antigenot
Ik ben de one and onlyquote:Op zondag 30 mei 2021 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kingroland ga terug naar je eigen account
Lijkt een beetje op mensen die: haha oh grapje!! zeggen als je ze corrigeert op iets wat ze incorrect hebben. Dat is helemaal cringe. Niks grapje, je had het gewoon verkeerd kutquote:Op zondag 30 mei 2021 17:43 schreef Stepperoller het volgende:
Oh dat gejankbal van scrupuleus is tegenwoordig ook al een act? Pls.
Daarom ben ik dus tegen elke vorm van acts of theater of hoe mensen het ook willen noemen: het is vrijwel altijd een excuus om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor kutgedrag waar niemand op zit te wachten.
Dat van braddie meen ik serieusquote:Op zondag 30 mei 2021 17:43 schreef Stepperoller het volgende:
Oh dat gejankbal van scrupuleus is tegenwoordig ook al een act? Pls.
Daarom ben ik dus tegen elke vorm van acts of theater of hoe mensen het ook willen noemen: het is vrijwel altijd een excuus om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor kutgedrag waar niemand op zit te wachten.
Kan door de beugel, bedankt voor het attenderenquote:Op zondag 30 mei 2021 17:44 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Pas op hoor, je gaat zo gedwarsboomd worden.
En dat doet me weer denken aan van die mensen die aanvoelen komen dat ze belachelijk gemaakt gaan worden door anderen en dan snel zichzelf belachelijk gaan maken onder de noemer 'zelfspot'.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mensen die: haha oh grapje!! zeggen als je ze corrigeert op iets wat ze incorrect hebben. Dat is helemaal cringe. Niks grapje, je had het gewoon verkeerd kut
Zoals die olijke knul boven je?quote:Op zondag 30 mei 2021 17:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dat doet me weer denken aan van die mensen die aanvoelen komen dat ze belachelijk gemaakt gaan worden door anderen en dan snel zichzelf belachelijk gaan maken onder de noemer 'zelfspot'.
@Azula denk je er voor middernacht nog uit te komen?quote:Op zondag 30 mei 2021 17:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
Maar je bent niet de enige die moeite heeft met mijn vragen. Azula is zich zeker nog tot 02:48 u aan het beraden op een scherpe comeback reactie. Zo stil ineens.
Linkje naar de posts?quote:Op zondag 30 mei 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
@:Azula denk je er voor middernacht nog uit te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |