Ik ben 5 kilo aangekomen in een maand tijd, dus dat betekent dat de vreetreviews gewoon doorgaan!quote:Op maandag 31 mei 2021 19:31 schreef Modus het volgende:
#kkdik
#bollevetklep
#tyfusaso
vrij aan te vullen met toepasselijke hashtags
De nieuwe maand is weer begonnenquote:Op maandag 31 mei 2021 19:31 schreef Modus het volgende:
#kkdik
#bollevetklep
#tyfusaso
vrij aan te vullen met toepasselijke hashtags
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:37 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben 5 kilo aangekomen in een maand tijd, dus dat betekent dat de vreetreviews gewoon doorgaan!
Wat een figuur
Eens jaquote:Op maandag 31 mei 2021 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja. Het begint een beetje zielig te worden. En dan niet op een medelijden manier.
Calorieën tellen niet mee tussen 17:00 en 20:00 namelijkquote:Op maandag 31 mei 2021 19:45 schreef HermieHermann het volgende:
we zijn binnen een week van veel bestellen naar ik schaam me dus ik bestel niks meer naar ik schaam me alleen op bepaalde tijdstippen dus laat de kilo's maar komen gegaan
Van 1x per maand naar 1x per dagdeel!quote:Op maandag 31 mei 2021 19:45 schreef HermieHermann het volgende:
we zijn binnen een week van veel bestellen naar ik schaam me dus ik bestel niks meer naar ik schaam me alleen op bepaalde tijdstippen dus laat de kilo's maar komen gegaan
Hij kan ook echt nietsquote:Op maandag 31 mei 2021 19:41 schreef Modus het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat als je maar de "juiste" jobcoach treft, dit gewoon jaaaaren gedoogd wordt.
26 mei worstenbroodpizza, 28 mei dönerpizza, 29 mei pepperoni pizza ''van een maat'', 31 mei pepperoni pizzaquote:Op maandag 31 mei 2021 19:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Van 1x per maand naar 1x per dagdeel!
Klinkt stoer maar zo werkt het nietquote:Op maandag 31 mei 2021 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een heeeeel grote schop onder zijn reet wel.
ADDquote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar die stigma's
Ik heb het altijd gezellig hierquote:
Alsof ze daar bij het UWV iets mee doenquote:Op maandag 31 mei 2021 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Moeten we aangifte doen tegen braddie voor fraude en oplichting?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |