SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel luxe. Nog even aan de voorkant in de zon zitten en crackers met eendenrillette etenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende: [..] De burgemeesterswoning staat leeg sinds mijn vertrek. Dus daar mag je af en toe best logeren hoor
![]()
Kom maar op met de kuifjeprik. Dan ben ik gelijk klaarquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Las het hier
https://www.rivm.nl/nieuw(...)oor-coronavaccinatie
Het heeft vooral een mooi dakquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wel luxe. Nog even aan de voorkant in de zon zitten en crackers met eendenrillette eten
Ja maar dan zijn ze vast alweer op wanneer mijn jaar aan de beurt isquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar op met de kuifjeprik. Dan ben ik gelijk klaar
ja alleen jammer dat op 19 juni mijn boot naar Zweden gaat en dat paspoort er op zijn vroegst pas 21 juni is.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huehue!![]()
Kan echt niet wachten. En dan dat vaccinpaspoort en we kunnen weer los
Dat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar op met de kuifjeprik. Dan ben ik gelijk klaar
Kan je niet verzetten?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat op 19 juni mijn boot naar Zweden gaat en dat paspoort er op zijn vroegst pas 21 juni is.
Ze hebben wel wat leveringsissues.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze vast alweer op wanneer mijn jaar aan de beurt is![]()
Gaaf! Wel wat groot denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De burgemeesterswoning staat leeg sinds mijn vertrek. Dus daar mag je af en toe best logeren hoor
Ik las dat zelfs 1 juli krap wordtquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat op 19 juni mijn boot naar Zweden gaat en dat paspoort er op zijn vroegst pas 21 juni is.
is al verzet van augustus vorig jaarquote:
Van die leuke verrassingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En blijkbaar komt een van mijn bodembedekkers weer op. Dan heb ik ineens een stuk minder plantjes nodig.
Maar da's niet erg, die kunnen wel elders.
Je bent van harte welkom in ons dorpjequote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaaf! Wel wat groot denk ikmaar dankjewel
Duitsers zijn er áltijd en overal, zelfs tijdens de lockdown in Zeeuws Vlaanderen genoeg duitsers.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er heel veel Duitse toeristen in Albaantje zijn en ik ben stikjaloers
Snap ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er heel veel Duitse toeristen in Albaantje zijn en ik ben stikjaloers
Liev!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in ons dorpje
Weet ik mopquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al verzet van augustus vorig jaarMaar goed, we gaan het er wel binnenkort weer over hebben wat we nou moeten doen
Hij wil wel echt heel graag naar Zweden en dan desnoods maar niet naar de noordkaap maar in Zweden zelf wat rondkijken. Maar we hebben dus nog niks geboekt verder. Volgens mij is het grootste probleem dat die boot al betaald is
Nou ja ik ben liever die 400 euro ofzo kwijt dan dat wel met alle geweld naar Zweden gaan en daar ontdekken dat alles of volgeboekt of dicht is.
Bovendien, volgens mij is Zweden nog steeds oranje en ben je sowieso niet verzekerd als je dan gaat. Ook niet als je de auto kort rijdt of zo. Maar goed, hij wil er nog niet echt aan dus
Dat dacht ik van mijn druif, maar die leeft dus nog wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die leuke verrassingen.Ik sloopte vandaag een plant eruit die echt wel dood was. Maar toen ie eruit was zag ik dat helemaal onderaan de stam wat klein groen eruit kwam wat ik per ongeluk alweer gesloopt had. Maar plant maar weer teruggezet op hoop van zegen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Duitsers zijn er áltijd en overal, zelfs tijdens de lockdown in Zeeuws Vlaanderen genoeg duitsers.
Je bent wel verzekerd, maar alleen niet tegen covid-gerelateerde dingen. Extra verblijfskosten, ziekenhuisopnames (behalve wat je zorgverzekering vergoed), etc.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al verzet van augustus vorig jaarMaar goed, we gaan het er wel binnenkort weer over hebben wat we nou moeten doen
Hij wil wel echt heel graag naar Zweden en dan desnoods maar niet naar de noordkaap maar in Zweden zelf wat rondkijken. Maar we hebben dus nog niks geboekt verder. Volgens mij is het grootste probleem dat die boot al betaald is
Nou ja ik ben liever die 400 euro ofzo kwijt dan dat wel met alle geweld naar Zweden gaan en daar ontdekken dat alles of volgeboekt of dicht is.
Bovendien, volgens mij is Zweden nog steeds oranje en ben je sowieso niet verzekerd als je dan gaat. Ook niet als je de auto kort rijdt of zo. Maar goed, hij wil er nog niet echt aan dus
Ik vind onze overheid wel iets te terughoudend met de reisadviezenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik
Mijn vader zei dat in Hongarije vrijwel alle maatregelen losgelaten zijn en alles weer open is. Kan niet wachten tot ik weer mag
Ik heb geen idee hoe andere landen er mee omgaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind onze overheid wel iets te terughoudend met de reisadviezen
Nja wat ik zeg, we moeten het er binnenkort maar weer eens over hebben. We hebben al een plan B wat we tot 6 juni gratis kunnen annuleren. Dus voor die tijd mag er wel een besluit vallen. Anders zijn we twee keer geld kwijt voor wat eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik mopMaar dacht misschien kan je de boot nog een weekje verzetten. Zolang het oranje is zou ik het ook niet doen maar verwacht eigenlijk wel heel snel versoepelingen.
Ik ook niet maar als ik hoor dat het in Albanie echt enorm goed gaat qua besmettingen, stukken beter dan hier dan wil ik gewoon dat ze het op geel zetten.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe andere landen er mee omgaan.
Voor het toerisme natuurlijk positief, Duitsers zijn (over het algemeen) prima gasten en komen graag terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waren nooit zoveel daar.. Maar Wizz vliegt nu op heel veel Duitse bestemmingen vanaf Tirana. Vooral natuurlijk voor alle Albanezen die daar werken maar dat zorgt dus ook voor veel toeristen.
zeker in een land waar alles niks kost.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor het toerisme natuurlijk positief, Duitsers zijn (over het algemeen) prima gasten en komen graag terug.
Gewoon aan bellen bij zequote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
Overburen zijn aan het bbq'en
ik wil ook
Hier gaat ‘ie zo aanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
Overburen zijn aan het bbq'en
ik wil ook
Dat is in Hongarije ook omdat ze veel verder zijn met vaccineren. Maar die hebben liever niet dat wij daar lekker komen hoesten zonder prikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik hoor dat het in Albanie echt enorm goed gaat qua besmettingen, stukken beter dan hier dan wil ik gewoon dat ze het op geel zetten.
Ja maar ben altijd een beetje in tweestrijd daarover. Ik gun ze zo enorm het toerisme maar aan de andere kant wil ik niet dat er toeristen komen. Andere toeristen dan ik, bedoel ik daarmee.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor het toerisme natuurlijk positief, Duitsers zijn (over het algemeen) prima gasten en komen graag terug.
Waar ook wel wat voor te zeggen is natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is in Hongarije ook omdat ze veel verder zijn met vaccineren. Maar die hebben liever niet dat wij daar lekker komen hoesten zonder prik
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ben altijd een beetje in tweestrijd daarover. Ik gun ze zo enorm het toerisme maar aan de andere kant wil ik niet dat er toeristen komen. Andere toeristen dan ik, bedoel ik daarmee.
Jupquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar ook wel wat voor te zeggen is natuurlijk.
Snap ik helemaalquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ben altijd een beetje in tweestrijd daarover. Ik gun ze zo enorm het toerisme maar aan de andere kant wil ik niet dat er toeristen komen. Andere toeristen dan ik, bedoel ik daarmee.
Nee niet vragen, gewoon in je tas stoppenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb de rode panda al gespot. Straks even vragen of die in Rotterdam wil wonen.
ik zag dat je mij gequote had met het duitse vlaggetje maar ben hem nu kwijtquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ook nog ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker in een land waar alles niks kost.
Niet zoveel vanavond.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat gaat er op?
ik mag hier niet van de VvEm'n Joe Junior staat daarom ook bij m'n ouders..
Ik zet hem nog wel op de sitequote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag dat je mij gequote had met het duitse vlaggetje maar ben hem nu kwijt
Beetje bij kunnen bruinen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Dat was een goede dag. bij de bazar geluncht
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zoveel vanavond.
Gepofte bietjes met salade met feta/munt. Heb vanmiddag bij de slager nog wat worstjes gehaald.
nee niet echt maar gisteren in de zon gezeten en mijn gezicht was licht verbrand dus is niet ergquote:
Ben mijn Hongaarse vlag ook kwijtquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag dat je mij gequote had met het duitse vlaggetje maar ben hem nu kwijt
Assurantiepipo even laten bellen met de verzekeraar. Klinkt alsof er iets niet helemaal goed is gegaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik had een paar weken geleden een brief over een van m'n verzekeringen dat ze informatie nodig hadden die niet op mij van toepassing was. Ik m'n assurantiënkantoor gebeld want die hoort dit af te handelen want waar heb ik ze anders voor, die zouden het regelen. Ik heb formulieren ingediend en opgestuurd. Ontvangen en klaar.
Krijg ik nu een brief van die verzekering dat ze geen informatie van me hebben ontvangen en dat ze de premie dus met 30% verhoogd hebben.
Waar ging het mis. Het is vast mijn fout en ik moet dokken.
Het is ook niet de eerste keer dat er iets niet goed gaatquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Assurantiepipo even laten bellen met de verzekeraar. Klinkt alsof er iets niet helemaal goed is gegaan.
Klinkt alsof je klant bij ons bentquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook niet de eerste keer dat er iets niet goed gaat
Op het begin viel het reuze me qua drukte. Later eens stuk drukker, en veel rondrennende kinderen.quote:
oh schattig:D Was je met je vriendin?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het begin viel het reuze me qua drukte. Later eens stuk drukker, en veel rondrennende kinderen.
Heb nog een flamingo-knuffel gekocht.
levende?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n hut vol met van die struisvogels ene flamingo's enzo
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch maar aan je communicatieve vaardigheden werken dan
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh schattig:D Was je met je vriendin?
wat deed je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Shees. Ben je net lekker bezig, begin je sterretjes te zien.
Mijn lichaam.
Tuinieren. Iets teveel bukken denk ik, snel opstaan heb ik wel vaker dit soort fratsen mee.quote:
ah! ja ken dat wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuinieren. Iets teveel bukken denk ik, snel opstaan heb ik wel vaker dit soort fratsen mee.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Dat bevallen met Bobbi is ook net alsof je in een gymzaal koude spaghetti met te dunne saus zit te vreten.
Wat gemeenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Er staat hier sushi onder mijn neus. @:bitterbal
Kun je ook gerust overslaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kende het niet. Sta ook niet te springen om het te kijken
De titel klinkt al niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Dat bevallen met Bobbi is ook net alsof je in een gymzaal koude spaghetti met te dunne saus zit te vreten.
Het is ook een soort antireclame voor seks of zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De titel klinkt al niet aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |