abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:41:04 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199669969
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199670175
Lekker zonnetje. Hier nog frisjes aan den kuscht.

@Isabeau, denk niet dat ie gebroken is. Kan m nog wel bewegen.. soort van _O- maar het ziet er niet uit.

En ik ben weer begonnen met wat nieuwe pianolesjes van Cor Bakkerrrrrrrrr. Het niet al te slimme (denk je dan) liedje Zomer in Zeeland van dat saaie duo, maar die akkoorden zijn dan wel weer zo mooi en harmonieus gearrangeerd O+
Zelfs Amazing grace (een :r lied vind ik eigenlijk) speel ik nog wel eens omdat de opbouw en het uitro zo'n mooi arrangement heeft gekregen van meneer Bakkerrrr. :D
Alles voor de oefening en het sneller kunnen noten lezen zullen we maar zeggen :P
pi_199670408
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je je teen niet gebroken? :o Niet dat ze daar iets mee kunnen, maar auw auw auw. Sterkte met je teen :*
[..]

Lekker bezig _O_ Ik heb ondertussen ook dingen gedaan :7
En Lein vroeg me gisteren of ik al zonnebrandcreme op had. Ja, natuurlijk! Practice what you preach :+
Zij had wel erg lekkere trouwens, voor kinderen haha. Net even de stad in geweest en ineens viel me de enorme hoeveelheid peuters en kleuters op. Dat heb ik anders nooit 8)7 Die van Lein is wel de knapste van wat ik recent gezien heb.

En AnneX met rode nagels _O_ Bij de pedicure/nagelstyliste of doe je dat zelf?
Ik heb twee keer gesmeerd vandaag *O* En ik ga het er nu afspoelen. Tijd voor een douche en een uurtje op de bank. Ik heb rugpijn :{ Maar het was een heerlijke dag dus dan mag het.

Die babypeuter is uitzonderlijk geweldig inderdaad O+ Hebben jullie nog Mexicaans op?
Spoilers!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:23:42 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199670492
Vandaag een uitzonderlijk goede dag. ^O^

Geslaagd voor regenjas bij buitensport winkel, dus een goed degelijke jas met dito prijs :X

En net heerlijk rondje gerend in het zonnetje.. zonder zonnebrand, met petje op.. maar toch een beetje verbrand vermoed ik..

Nu in de rij voor sneltest zodat ik morgen kan gaan zwemmen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:24:12 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199670498
En ik zag nog toffe woordenboeken van @Tele6 .. je kan me binnenkort les komen geven ^O^
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:41:00 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199670647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:23 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag een uitzonderlijk goede dag. ^O^

Geslaagd voor regenjas bij buitensport winkel, dus een goed degelijke jas met dito prijs :X

En net heerlijk rondje gerend in het zonnetje.. zonder zonnebrand, met petje op.. maar toch een beetje verbrand vermoed ik..

Nu in de rij voor sneltest zodat ik morgen kan gaan zwemmen :+
Is het testfeest daar nou op 1-6 klaar?

En welke jas? Picssss
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199670664
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb twee keer gesmeerd vandaag *O* En ik ga het er nu afspoelen. Tijd voor een douche en een uurtje op de bank. Ik heb rugpijn :{ Maar het was een heerlijke dag dus dan mag het.

Die babypeuter is uitzonderlijk geweldig inderdaad O+ Hebben jullie nog Mexicaans op?
Ja, mooi joch is het hoor O+

We hebben gegeten bij Papa Shanghai. Dat is een fancy naam voor een Chinees restaurant. We hadden zin in hamburgers, want hamburgerday. Maar Pickles bleek de coronacrisis niet overleefd te hebben en op de plek waar Papa Shanghai was gevestigd zat ooit een hamburgertent volgens Google. En we hadden geen zin verder te lopen en er zaten mensen op het terras die lekkere dingen voor hun neus hadden. Ik had niet zo'n zin in Mexicaans, mea culpa.

o|O voor Barreltje voor niet smeren en *O* voor het hardlopen en de *O* regenjas.
Ik moet ook nog steeds een goede regenjas. Wel duur ja :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:50:51 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199670723
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Is het testfeest daar nou op 1-6 klaar?

En welke jas? Picssss
Deze:

Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 18:05:41 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199670831
Ben benieuwd of we als dorp zo in de media verschijnen als racisten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:17:14 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199670914
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Deze:

[ afbeelding ]
Leuk! ^O^ prima jas
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:51:25 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199671251
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Leuk! ^O^ prima jas
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..
pi_199671286
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..
de jas die ik met veel pijn en moeite heb gemaakt blijkt ook niet echt lekker te zitten. Kruipt, zowel de achterkant als de mouwen. En het is nu veel te laat om er een voering in te zetten, waarvan ik ook niet zeker weet of dat gaat werken. Best jammer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199671375
Ik had braaf zonnebrandcrème gesmeerd. Waarschijnlijk had ik mee moeten nemen om bij te smeren, maar had niet helemaal bedacht dat ik bijna 5 uur onderweg zou zijn op m'n stukje wandelen :')

.... 27,2 km later zit ik in de trein naar huis *G*

Morgen verroer ik geen teen 8-)

@Kaatje1 ik had geen recept voor beef Wellington, ik houd niet zo van bladerdeeg dus ik begin niet aan zoiets. Wel meerdere keren lekkere vegan shepherd's pie gemaakt, maar dat is wat anders.

@Barreltje :D zo heel goed is m'n Deens ook niet hoor. Ik heb de Duolingo uitgespeeld en houd het nu bij door het nieuws te volgen in het Deens. En daar heb ik woordenboeken bij nodig.

@Blues je teen! :o :'(

@Lucky_Strike je rug :*

@PdeHoog gefeliciteerd met deze mijlpaal 8-)
pi_199671380
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

de jas die ik met veel pijn en moeite heb gemaakt blijkt ook niet echt lekker te zitten. Kruipt, zowel de achterkant als de mouwen. En het is nu veel te laat om er een voering in te zetten, waarvan ik ook niet zeker weet of dat gaat werken. Best jammer.
Och, dat is zeker jammer -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199671390
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat voor voering heeft ie? Mijn sjieke regenjas doet het prima met iets met korte mouwen eronder. En dat is niet eens een drielaags. Mijn ervaring is dat het prima gaat zolang je regenjas beter is dan niveautje Hemaregenjas :P
pi_199671394
Wat jammer van jouw jas, @Kaatje1 . Idee waar het misgegaan is?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 19:12:21 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199671396
Koos hanteert de BBQ hier als een kolenbaas, maar ik zit al vol dus dat schuift door naar morgen. Ook best *O*
pi_199671420
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat jammer van jouw jas, @:Kaatje1 . Idee waar het misgegaan is?
de stof. Het is een babyrib en de binnenkant is wat ruw.

Maar zat er in jouw kerstpakket geen recept voor vegan beef wellington met pompoen? Daar moest ik aan denken. Maar Mr. @Myraela eet wel vlees blijkt
We have far more in common than that which devides us..
pi_199671434
@sigme nog bedankt voor de ochtendfoto's. Ten eerste is me nooit eerder opgevallen dat de hulst bloeit. Er staat hier naast het gebouw heel veel hulst en die heeft prachtige rode besjes in de winter, maar dat ie ook bloeit had ik nooit zo opgemerkt....hij staat nu idd volop in bloei. Subtiel, maar duidelijk bloemetjes O+ En ik zag op mijn wandeling door het park Salomonszegel die ik direct herkende van je foto _O_
pi_199671443
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

de stof. Het is een babyrib en de binnenkant is wat ruw.

Maar zat er in jouw kerstpakket geen recept voor vegan beef wellington met pompoen? Daar moest ik aan denken. Maar Mr. @:Myraela eet wel vlees blijkt
Oh dat wel ja, maar ik heb toen alleen de pompoen gemaakt en niet de beef Wellington. Ik had alleen de ingrediënten voor de pompoen gekregen, en voor in m'n eentje was dat ook zat :)
pi_199671590
Ik heb met kerst deze https://www.avantgardeveg(...)as-roast-wellington/ vegan wellington gemaakt. Uiteraard niet hetzelfde, wel erg lekker.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 20:09:41 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199671925
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat voor voering heeft ie? Mijn sjieke regenjas doet het prima met iets met korte mouwen eronder. En dat is niet eens een drielaags. Mijn ervaring is dat het prima gaat zolang je regenjas beter is dan niveautje Hemaregenjas :P
Geen. :+
  zaterdag 29 mei 2021 @ 20:25:06 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199672101
Hier net koffie gedaan in de tuin; zonder zonnetje is het zo sávonds best frisjes te noemen.

Morgen maar eens even meten in mn houtvoorraad of ik de schutting kan afmaken met voorraad materiaal, of dat er nog planken moeten komen. De buren hebben -eindelijk- een ei gelegd over de hoogte van de schutting, dus aan mijn kant kan er nu een plank bij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199672119
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:

We hebben gegeten bij Papa Shanghai. Dat is een fancy naam voor een Chinees restaurant. We hadden zin in hamburgers, want hamburgerday. Maar Pickles bleek de coronacrisis niet overleefd te hebben en op de plek waar Papa Shanghai was gevestigd zat ooit een hamburgertent volgens Google. En we hadden geen zin verder te lopen en er zaten mensen op het terras die lekkere dingen voor hun neus hadden. Ik had niet zo'n zin in Mexicaans, mea culpa.

Krijg hierdoor ook zin in eten op een terras O+
  zaterdag 29 mei 2021 @ 20:34:15 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199672229
Ik heb een KitKat double chocolate

Dat blijkt een gewone KitKat maar dan met een vleugje pure chocolade door het melkchocolade omhulsel heen

Wat een onzinproduct is dat zeg om op de markt te brengen :') :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')