Ik heb twee keer gesmeerd vandaagquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je je teen niet gebroken?Niet dat ze daar iets mee kunnen, maar auw auw auw. Sterkte met je teen
[..]
Lekker bezigIk heb ondertussen ook dingen gedaan
![]()
En Lein vroeg me gisteren of ik al zonnebrandcreme op had. Ja, natuurlijk! Practice what you preach
Zij had wel erg lekkere trouwens, voor kinderen haha. Net even de stad in geweest en ineens viel me de enorme hoeveelheid peuters en kleuters op. Dat heb ik anders nooitDie van Lein is wel de knapste van wat ik recent gezien heb.
En AnneX met rode nagelsBij de pedicure/nagelstyliste of doe je dat zelf?
Is het testfeest daar nou op 1-6 klaar?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:23 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag een uitzonderlijk goede dag.
Geslaagd voor regenjas bij buitensport winkel, dus een goed degelijke jas met dito prijs![]()
En net heerlijk rondje gerend in het zonnetje.. zonder zonnebrand, met petje op.. maar toch een beetje verbrand vermoed ik..
Nu in de rij voor sneltest zodat ik morgen kan gaan zwemmen
Ja, mooi joch is het hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee keer gesmeerd vandaagEn ik ga het er nu afspoelen. Tijd voor een douche en een uurtje op de bank. Ik heb rugpijn
Maar het was een heerlijke dag dus dan mag het.
Die babypeuter is uitzonderlijk geweldig inderdaadHebben jullie nog Mexicaans op?
Deze:quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het testfeest daar nou op 1-6 klaar?
En welke jas? Picssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..quote:
de jas die ik met veel pijn en moeite heb gemaakt blijkt ook niet echt lekker te zitten. Kruipt, zowel de achterkant als de mouwen. En het is nu veel te laat om er een voering in te zetten, waarvan ik ook niet zeker weet of dat gaat werken. Best jammer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..
Och, dat is zeker jammerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
de jas die ik met veel pijn en moeite heb gemaakt blijkt ook niet echt lekker te zitten. Kruipt, zowel de achterkant als de mouwen. En het is nu veel te laat om er een voering in te zetten, waarvan ik ook niet zeker weet of dat gaat werken. Best jammer.
Wat voor voering heeft ie? Mijn sjieke regenjas doet het prima met iets met korte mouwen eronder. En dat is niet eens een drielaags. Mijn ervaring is dat het prima gaat zolang je regenjas beter is dan niveautje Hemaregenjasquote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..
de stof. Het is een babyrib en de binnenkant is wat ruw.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat jammer van jouw jas, @:Kaatje1 . Idee waar het misgegaan is?
Oh dat wel ja, maar ik heb toen alleen de pompoen gemaakt en niet de beef Wellington. Ik had alleen de ingrediënten voor de pompoen gekregen, en voor in m'n eentje was dat ook zatquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
de stof. Het is een babyrib en de binnenkant is wat ruw.
Maar zat er in jouw kerstpakket geen recept voor vegan beef wellington met pompoen? Daar moest ik aan denken. Maar Mr. @:Myraela eet wel vlees blijkt
Geen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor voering heeft ie? Mijn sjieke regenjas doet het prima met iets met korte mouwen eronder. En dat is niet eens een drielaags. Mijn ervaring is dat het prima gaat zolang je regenjas beter is dan niveautje Hemaregenjas
Krijg hierdoor ook zin in eten op een terrasquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
We hebben gegeten bij Papa Shanghai. Dat is een fancy naam voor een Chinees restaurant. We hadden zin in hamburgers, want hamburgerday. Maar Pickles bleek de coronacrisis niet overleefd te hebben en op de plek waar Papa Shanghai was gevestigd zat ooit een hamburgertent volgens Google. En we hadden geen zin verder te lopen en er zaten mensen op het terras die lekkere dingen voor hun neus hadden. Ik had niet zo'n zin in Mexicaans, mea culpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |