Of de Nederlandse versie van Far Cry:quote:Op donderdag 9 september 2021 09:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nu nog steeds verkrijgbaar:
Trials by Fusion Standard Edition via UbiSoft Japan
Far Cry 3 Standard Edition via UbiSoft Italië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Het klopt inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen met Amazon-Prime (Nederland) kunnen gratis Need for Speed: Hot Pursuit gratis claimen. Als het goed is krijg je gewoon een Origin-key. Onderdeel van het Free Games with Prime in December.
Ik heb het zelf niet, dus ik kan het niet uitproberen.
Heb ik wel eens gepiraatquote:Op maandag 13 december 2021 15:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Shadow Tactics: Blades of the Shogun bij Gog.com. Nog 47 uur beschikbaar..
Vermakelijk Tactical Stealth game in het genre van Commando's 1 en 2.
Ziet er grappig uitquote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
X-Morph: Defense complete Edition te downloaden voor de komende 40 uur bij gog.com
Ben gescheiden om deze game.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moving Out voor 24 uur beschikbaar bij EGS. Leuke game voor als je ruzie met je vriendin wil hebben naast je op de bank.
Ik heb ze alle 2 al. Maar dat zijn wel aardige AAA gamesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Star Wars: Jedi Fallen Order Gratis (Origin Key) bij Amazon Prime tot 2 februari.
Total War: Warhammer ook bij Amazon Prime tot 1 Feb.
Tombraider vorige week ja, inmiddels niet meer, nu een andere.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
Volgens mij is Halo infinite nu nog gratis op steam?
Kan het niet echt zien denk ik omdat ik het al geïnstalleerd heb een 2 weken ofzo.
Op epic games 3 spellen met the tombraider. Weet ook niet zeker of die nog gratis zijn maar 1 daarvan was gewaardeerd voor 40$ dus misschien wel de moeite waard als dat nog gratis is.
Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition
Weet niet of ik te laat ben met het melden, anders sorry daarvoor. Maar kan niet echt zien volgens mij of het nog gratis is nu.
Wordt doorgestuurd naar de playstore, klopt dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://nl.pepper.com/share-deal/224879
32 gratis games bij GOG. Oude games uiteraard maar toch.
Nee, zal wel aan Pepper liggen. Heb er nu de directe link neergezet. Daar was ik in eerste instantie te lui voorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wordt doorgestuurd naar de playstore, klopt dat?
werkt niet,wordt doorgestuurd naar de playstore, beter is gewoon de originele link delen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
6 gratis xbox games
https://nl.pepper.com/share-deal/22613
o.a. Crackdown
Weer die luiheid @Notorious_Royquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt niet,wordt doorgestuurd naar de playstore, beter is gewoon de originele link delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |