Ja ja ja... Maar ik mag toch beetje tegen zijn?quote:Op maandag 19 december 2022 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iets met gegeven paarden...
Horizon Chase is super vermakelijk, Sable is prachtig vormgegeven en de moeite van het proberen waard, Costume Quest is een geprezen game (alleen niet voor mij) en Them's Fighting Herds is stiekem een geweldige fighting game (alleen wat weinig speelbare karakters). Allemaal gratis, niet miepen.
Net geclaimed. Ziet er wel leuk uit!quote:Op woensdag 21 december 2022 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lego Builder’s Journey is vandaag de freebie bij EGS. Toffe RTX zen-building game.
Je moet effe door de eerste 8 uur en moet momentum krijgen. Wel een unieke game.quote:Op zondag 25 december 2022 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grote titel sure maar wel een saaie kut game
Als een game na een uur niet boeiend is ben ik allang iets anders aan het spelen. Het is geen werk...quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet effe door de eerste 8 uur en moet momentum krijgen. Wel een unieke game.
quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet effe door de eerste 8 uur en moet momentum krijgen. Wel een unieke game.
Dat had ik dus met Breaking Bad; iedereen zegt dat het zo'n geweldige serie is, en dat het in seizoen 4 of 5 echt op gang komt, maar ik vond seizoen 1 zo saai en kut dat ik niet verder heb gekeken.quote:Op zondag 25 december 2022 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als een game na een uur niet boeiend is ben ik allang iets anders aan het spelen. Het is geen werk...
Ik heb het tot halverwege S3 volgehouden. Heeft me nooit kunnen boeien. Wanne kut serie.quote:Op zondag 25 december 2022 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik dus met Breaking Bad; iedereen zegt dat het zo'n geweldige serie is, en dat het in seizoen 4 of 5 echt op gang komt, maar ik vond seizoen 1 zo saai en kut dat ik niet verder heb gekeken.
die zou ik nog overslaan als ik er betaald voor kreegquote:Op zondag 25 december 2022 19:46 schreef mschol het volgende:
welke game hebben we vandaag? death stranding? of loopt mn tool een dag achter?(want niet gratis)
gratis vind ik prima, verder heb ik nog nooit een game opgestart bij epicquote:Op zondag 25 december 2022 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die zou ik nog overslaan als ik er betaald voor kreeg
Is wel gratis, alleen druk verkeer en in het eerste uur hebben ze per ongeluk de verkeerde versie (Director’s Cut) gratis weggegeven en nu hebben ze het weer aangepast naar de normale versie.quote:Op zondag 25 december 2022 19:46 schreef mschol het volgende:
welke game hebben we vandaag? death stranding? of loopt mn tool een dag achter?(want niet gratis)
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis vind ik prima, verder heb ik nog nooit een game opgestart bij epic
Enkele hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |