Anders moeten we eens een keer gaan proevenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt ik ben er nog nooit geweest. Nou ja langs gelopen. Leuk terras wel
Lekker bierquote:
Doet me denken aan Sokkoquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang dat maar met wederzijds goedvinden is
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Doet me denken aan Sokko
[ afbeelding ]
Ik heb er maar één doorgegeven.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:57 schreef chufi het volgende:
Ik heb inmiddels het 1 en ander doorgegeven...
quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang dat maar met wederzijds goedvinden is
Ik probeer hetquote:
Wat heb je nodig om het af te krijgen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:27 schreef D. het volgende:
Lijstje is nog niet af
Misschien eis ik van mezelf teveel, dus wilde even weten hoeveel waarde jullie hechten aan de kwaliteit van de lijst, en of jullie 'ach, bier is bier' denken, of dat we het een maandje doorschuiven?
Da's precies het puntquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Een week opschuiven kan ook, d.w.z. de eerste vrijdag overslaan, en 9 juli beginnen.
Juli heeft 5 vrijdagen.
Om 5 vrijdagen te vullen vroeg ik iedereen 2 nominaties te sturen, maar er zijn iedere maand minder mensen die een nominatie sturen, laat staan 2. Ik kan het lijstje dus vullen, maar dan heb ik van 1 iemand 2 biertjes in de lijst, en van een ander 0quote:ote]Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om het af te krijgen?
en dat...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Het is mij om het even of mijn nominaties er wel of niet bij zitten.
Ga ik weer even aan de slagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Delirium TremensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 juli
Biertje 1
Van Moll Doerak BlikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Muifel D'n OssekopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 juli
Biertje 1
Flying Dog Raging BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Wolf Carte BlancheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23 juli
Biertje 1
Waterland KattekwaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Bosteels Pauwel KwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 juli
Biertje 1
Bird Brewery Datisandere KoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Hooglander New England IPA #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar zijn ze weer![]()
Wat een namen![]()
Dat wordt nog even puzzelen waar te koop
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Alles bij Mr. Hopquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Daar zijn ze weer![]()
Wat een namen![]()
Dat wordt nog even puzzelen waar te koop![]()
![]()
Oh morgen shoppenquote:![]()
Ahhh, de kortingscode is verlopen
[ Bericht 8% gewijzigd door oma-Nijn op 22-06-2021 22:57:43 ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Leuk, ik ga ze bestellen...
Bij mr Hop....
Kan niet beloven dat ik aanwezig ben in juli want vrijwel de hele maand op pad, maar mocht ik er een vrijdag zijn dan zuip ik ze gewoon allemaal opBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Niet op de telefoon. Dat is voor de AAquote:![]()
Die is geweldig
Was me ook al eens opgevallenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet op de telefoon. Dat is voor de AA![]()
Die is geweldig![]()
Even uit je hoofd leren oma B : ) Bquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet op de telefoon. Dat is voor de AA![]()
Die is geweldigIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Pff, dan is het al opquote:
Je hebt eigen koerier gespeeld?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:32 schreef D. het volgende:
Ik hoor er nu echt bij, ik heb ook een F*ck Wine-doos
Forum Opties Forumhop: Hop naar: