Nou ja wat ik bedoel: het hoort bij het leven/mens zijn zoiets en je kan het zelf zo v bijzonder maken als je het wil , uiteindelijk is het gewoon seks , en dat is best leuk om te hebben , vooral als je een leuke klik hebt met iemandquote:
zover kom ik al nietquote:Op maandag 31 mei 2021 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja wat ik bedoel: het hoort bij het leven/mens zijn zoiets en je kan het zelf zo v bijzonder maken als je het wil , uiteindelijk is het gewoon seks , en dat is best leuk om te hebben , vooral als je een leuke klik hebt met iemand
Gelukkig duurt dat nog even,,maar snap het welquote:Op maandag 31 mei 2021 20:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van een 40 jarige virgin
Moonquote:Op maandag 31 mei 2021 20:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van een 40 jarige virgin
Oh je bent nog geen 40?quote:Op maandag 31 mei 2021 20:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat nog even,,maar snap het wel
Mwah. vanmorgen weer bj de dokter geweest, maar die kon niks voor me doen behalve weer bloed prikkenquote:
ik benquote:Op maandag 31 mei 2021 20:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mwah. vanmorgen weer bj de dokter geweest, maar die kon niks voor me doen behalve weer bloed prikken.. en ik heb nu ook hooikoorts..
en met jou?
Waarom ben je aan het poepenquote:
Ja echt wel..quote:Op maandag 31 mei 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
Poep dat de HA niet echt lekker doorpakt
Dat moet je dan eisenquote:Op maandag 31 mei 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
Poep dat de HA niet echt lekker doorpakt
jepquote:
Ik heb al zo vaak gezeik met mijn arts gehad, ik laat me niet meer afschepen . Maar na mijn rel van vorig jaar met mijn internist gebeurt dat ook niet meerquote:Op maandag 31 mei 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
maar bij de ene HA gaat dat beter als bij de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |