Dat ik het ooit met hem eens zou worden. Mensen gaat het EK vieren, in de huiskamers, in de tuinen, in de straten. Enige wat je kunt doen als overheid is verspreiding stimuleren. Dat doe je alleen maar door zoveel mogelijk plekken te creëren waar mensen kunnen kijken.quote:
Rond een uur of 11 gaan de meeste mensen niet naar hun werk, hequote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoveel mogelijk thuis werken![]()
Deze mensen zijn zo wereldvreemd.
Check de snelwegen op een random dinsdagochtend rond een uurtje of 11.
Ook de jongeren van 12+ ? Of wordt de groep tussen 12-18 zo'n verloren groep die nog wel moet testen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want pas in Augustus is iedereen volledig gevaccineerd waarschijnlijk
Ssttt, men is niet zo slim.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat ik het ooit met hem eens zou worden. Mensen gaat het EK vieren, in de huiskamers, in de tuinen, in de straten. Enige wat je kunt doen als overheid is verspreiding stimuleren. Dat doe je alleen maar door zoveel mogelijk plekken te creëren waar mensen kunnen kijken.
Nee die gaan weer op klantbezoek en alles. Stikt weer van de relatiebeheerders, vertegenwoordigers, klusbedriiven, you name it op de weg. Zo'n beetje alles behalve kantoorpersoneel van voornamelijk de grotere bedrijven.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rond een uur of 11 gaan de meeste mensen niet naar hun werk, he
Bioscopen gaan niet werken met toegangstests, dus de rest heeft gewoon pechquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
Vind het prima hoor verder, behalve die toegangstesten. Ik hoop echt dat ze daar niet aan mee gaan doen.
Lekker gechanteerd worden. Ja 30 zonder test en dat mag hoger als je wel toegangstesten doet. Hoe gaat dit zijn met reserveren? Stel ik wil naar de bios, dan kan dat zonder toegangstest als ik bij de eerste 30 zit? De rest moet gewoon op eigen houtje naar de teststraat van te voren?
Ah, top. Dan zijn ze wel zo consequent en discrimineren ze niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bioscopen gaan niet werken met toegangstests, dus de rest heeft gewoon pech
Nee, voor theaters zullen die toegangstesten wel gaan gelden. Maar naar het theater is toch ook niet iets dat je spontaan doet over het algemeen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met 100 man kan je geen theater runnen. Dan maak je alleen maar verlies.
Same. Kan niet wachten om Dune te gaan kijken als die uit is. En lekker zonder geouwehoer met een toegangstest.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:55 schreef Simmertje het volgende:
Toegangstesten voor grote evenementen kan ik begrijpen en accepteren voor deze zomer (lees: festivals). Maar een avondje bios is voor mij een no go als ik daarvoor moeten gaan testen.
Ik denk dat de gemiddelde bioscoop maar wat blij zou zijn als er 100 man in de zaal zitquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:55 schreef Simmertje het volgende:
Toegangstesten voor grote evenementen kan ik begrijpen en accepteren voor deze zomer (lees: festivals). Maar een avondje bios is voor mij een no go als ik daarvoor moeten gaan testen.
Zit gewoon een groot verschil deze zomer in spontane uitjes en geplande uitjes. Een festival plan je 99 van de 100 keer, dan is een test makkelijker accepteren op je planning. Maar vaak is een bios, terrasje, restaurantje een last minute plan, dan is een test samenleving gewoon echt naar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Mijn bioscoop heeft echt een nieuw deluxe klimaat- en ventilatiesysteem. Overal wordt in het buitenland hier op gewezen, maar het enige wat het RIVM erover zei is één zinnetje "ventilatie is goed ofzo"
Ik vind het echt goed voor je consument dat je zoiets doet en niet meegaat in dat hele testcircus. Iedereen mag en kan gewoon zonder test komen. Vind het echt een geouwehoer namelijk, dat hele testcircus. Laat het snel ineenstorten.
Mensen zoeken elkaar toch wel opquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is men wel want als men in zoveel mogelijk huiskamers kijkt is de spreiding fenomenaal
Ik denk dat dat ook 50 wordt vanaf 5 juni, en 100 vanaf 30 juni.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:06 schreef josja het volgende:
Is er ook nog iets veranderd aan de 30 man max in sportscholen, of blijft dat hetzelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |