Ik probeer dagelijks een paar postcodes in de omgeving en er zit zelden langer dan een week tussen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoor echt uiteenlopende verhalen. Online vaak inderdaad 2-3 weken. Als je aandringt via telefoon kun je vaak al binnen een week (en dichterbij).
Hoorde vandaag van iemand dat bepaalde teststraat ook volledig voor Jansen-vaccin is gereserveerd voor komende weken. Als je dan alleen in die woonplaats zoekt, kan het dus inderdaad weken duren (als jij geen Jansen moet krijgen).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoor echt uiteenlopende verhalen. Online vaak inderdaad 2-3 weken. Als je aandringt via telefoon kun je vaak al binnen een week (en dichterbij).
Dan ga ik daar een afspraak maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:13 schreef patrickt37 het volgende:
Hier 6 dagen tussen aanmelden en prikken. Regio Roosendaal
Dan ga ik ook aandringen. Ben helaas nog niet aan de beurt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was inderdaad online, en dichterbij kan ik niet. Een week eerder of later maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met name voor de vakantie is de interval tussen prik 1 en 2 van belang, dus hoe eerder prik 1, hoe eerder prik 2 vaak..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Was inderdaad online, en dichterbij kan ik niet. Een week eerder of later maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:20 schreef polderturk het volgende:
Even een snelle berekening.
Er liggen 500 mensen op de IC.
Gemiddelde opname duurt 8 dagen. Laten we zeggen 10 dagen.
Dat betekent dat er 50 mensen per dag ontslagen worden (dood of genezen).
Nu worden er gemiddeld 20 mensen per dag opgenomen op de IC. Dus zal de IC bezetting met 30 per dag gaan afnemen.
Met 20 IC opnames per dag zit je op den duur op een bezetting van 200.
Stel een derde hiervan gaat overleiden, dan krijg je dus op den duur 6 doden per dag.
Naar verwachting gaan de IC opnames verder zakken.
O zo bedoel je, ja de tweede staat op 15 juli, dan begint geloof ik de zomervakantie hier. Maar onze plannen zijn pas voor half augustus, dus hopen dat het geboortejaar van mijn vriendin ook snel open wordt gezet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met name voor de vakantie is de interval tussen prik 1 en 2 van belang, dus hoe eerder prik 1, hoe eerder prik 2 vaak..
Precies mijn gedachte, heb ook mid Augustus vakantie en hoop dan 2x gevaccineerd te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
O zo bedoel je, ja de tweede staat op 15 juli, dan begint geloof ik de zomervakantie hier. Maar onze plannen zijn pas voor half augustus, dus hopen dat het geboortejaar van mijn vriendin ook snel open wordt gezet.
En het deel 'volledig gevaccineerd' groeit dadelijk even met een grote sprong als 1967 en 1968 met Janssen wordt gevaccineerd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
2,5 miljoen prikken op voorraad. TEMPO!!
Wij zijn van 12 t/m 20 juli op zomervakantie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
O zo bedoel je, ja de tweede staat op 15 juli, dan begint geloof ik de zomervakantie hier. Maar onze plannen zijn pas voor half augustus, dus hopen dat het geboortejaar van mijn vriendin ook snel open wordt gezet.
Maar nog wel een avondklokquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:35 schreef eragon2890 het volgende:
Van nu.nl, Oostenrijk mag alles weer inclusief volle festivalweides zonder afstand enzo vanaf 1 juli:
Ik baal wat dat betreft wel dat wij "vroeg" vakantie hebben, maar helaasquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, heb ook mid Augustus vakantie en hoop dan 2x gevaccineerd te zijn.
Sommige GGD's schrijven het op in je gele boekje, maar daar heb je blijkbaar niets aan voor reizen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:42 schreef Nia het volgende:
Krijg je direct na je vaccinatie ook een bewijsstuk dat je zou kunnen tonen, of moeten we wachten op dat EU Digital COVID Certificate (EUDCC)?
Dus feitelijk kunnen de commerciële teststraten ook deze zomer nog even flink verdienen aan degenen die graag over de grens met vakantie willen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige GGD's schrijven het op in je gele boekje, maar daar heb je blijkbaar niets aan voor reizen.
Ik heb niet eens een geel boekje.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige GGD's schrijven het op in je gele boekje, maar daar heb je blijkbaar niets aan voor reizen.
Kun je bestellen voor 8 euro: https://www.sdu.nl/shop/h(...)ng-of-profylaxe.htmlquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een geel boekje.
Wanneer doorgeschoten bureaucratie het leven van burgers onnodig lastig maakt...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |