SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Via Wifi. Hapert soms nog steeds maar niet zoals bij Bluetooth, daarmee kon ik geen fatsoenlijk nummer luisteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van Ikea heeft een internetontvanger?
Ja, p'sies.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Wifi. Hapert soms nog steeds maar niet zoals bij Bluetooth, daarmee kon ik geen fatsoenlijk nummer luisteren.
ja maar dat is het mooie aan deze. deze speelt dus zelfstandig af znder te verbinden met een andere muziekspelerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, p'sies.
Het idee van bluetooth is leuk, maar met teveel verbindingen in de buurt merk je het meteen.
Ik wilde heel graag deze toen:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, p'sies.
Het idee van bluetooth is leuk, maar met teveel verbindingen in de buurt merk je het meteen.
mooi ding hoor..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is het mooie aan deze. deze speelt dus zelfstandig af znder te verbinden met een andere muziekspeler
ziet er geinig uitquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag deze toen:
https://www.philips.com.h(...)c-micro-sound-system
Maar ja, Bluetooth
Da's wel nice.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is het mooie aan deze. deze speelt dus zelfstandig af znder te verbinden met een andere muziekspeler
precies ..quote:
is het kuiken weg gelopenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt heel vreemd en verdacht, ik heb een broodje eierbal als early lunch maar er zit geen ei in
Ja, meh.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag deze toen:
https://www.philips.com.h(...)c-micro-sound-system
Maar ja, Bluetooth
Dit is oude troepquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, meh.
Ik hou het wel bij m'n ouwe troep.
Mijn oude troep is van pre-Bluetooth.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is oude troepAl lang niet meer te krijgen.
Ik heb ook nog een oude versterker staan, maar die kan eigenlijk wel wegquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oude troep is van pre-Bluetooth.
Denk minimaal 20 jaar oud inmiddels.
Wat voor een? Ik ben nu marktplaats af aant struinenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een oude versterker staan, maar die kan eigenlijk wel wegGebruik hem alleen nog soms als ik naar de radio luister. Er zitten goede boxen aan maar die kan ik verder nergens op aansluiten.
Zit vast een chip inquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, ze zijn ook bezig met een vaccin tegen blaasontstekingen.
Ik heb toch alleen maar domme apparaten thuis, dus als het wat stoort, heb ik er geen last van.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb toch alleen maar domme apparaten thuis, dus als het wat stoort, heb ik er geen last van.
Gewoon een alarm dat pas uitgaat als je geplast hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5G in je blaasMet het geschatte tijdstip waarop je weer moet plassen.
Dit is ook een niet te onderschatten kansje, nou ja voor je ouders dan bijvoorbeeld, lees je maar eens in.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, ze zijn ook bezig met een vaccin tegen blaasontstekingen.
Heb nu dubquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet Jamiroquai op dan [ afbeelding ]
Staat me ineens wat van bij ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Die gordelroosvaccinatie hebben we het al eens over gehad joh.
Ze gaan wel hard opeensquote:
Heeft waarschijnlijk met Janssen te maken, die levering lijken ze niet te gaan halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
maar krijg push bericht van rtl
be,ofte 'iedereen begin juli eerste prik waarschijnlijk niet haalbaar'
is ook niet erg, als ze hun best maar doen tochquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met Janssen te maken, die levering lijken ze niet te gaan halen.
ik ben niet verbaasd..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
maar krijg push bericht van rtl
be,ofte 'iedereen begin juli eerste prik waarschijnlijk niet haalbaar'
Oh, ik mopper ook niet heel hard hoor, maar hoe sneller hoe beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is ook niet erg, als ze hun best maar doen toch
je computer wil je iets vertellen rechts onderinquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
de rechterknie editie voor @:uitstraling
[ afbeelding ]
misschien zijn die vaccin makers toch ook wat te ambitieus geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik mopper ook niet heel hard hoor, maar hoe sneller hoe beter.
ja dat wilt die altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je computer wil je iets vertellen rechts onderin
A for effortquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is ook niet erg, als ze hun best maar doen toch
https://nos.nl/artikel/23(...)ns-eind-juni-onzekerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zijn die vaccin makers toch ook wat te ambitieus geweest.
Het ziet er hier al goed uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:51 schreef mschol het volgende:
hopelijk wordt het vandaag wat warmer.. kan ik misschien wat in tuin enzo doen
Half juni gevaccineerd kunnen zijn voor "onze" groep klinkt in ieder geval aannemelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n broer is nu ook al aan de beurt, m'n zus dan zeker van het weekend.
Bijna!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent het antwoord op alles(of bijna)
Nee, de kelderkoelkast staat nog steeds niet aanquote:
quote:
Hier schijnt het al op 15 te zitten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wel zon, maar achter wolkendek
en krap 13 graden
welke zonquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks aan de overkant in de zon zitten aan het water
Ik las, pijp de heer!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:02 schreef Karzai het volgende:
Laten we even bidden voor amarantha haar fiets, prijs de heer!
quote:
we wachten af. iemand nog inspiratie voor t avond eten. heb geen enkele inspiratiequote:
Vrijdag pizzadag.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we wachten af. iemand nog inspiratie voor t avond eten. heb geen enkele inspiratie
Sushi?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we wachten af. iemand nog inspiratie voor t avond eten. heb geen enkele inspiratie
kapsalonquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou nee dan mag jij mijn portiequote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan over een halfuurtje bij de oogarts terecht.
Maar goed dat ik na mijn onbijt gelijk koers naar huis heb gezet.
okequote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou nee dan mag jij mijn portie
Succesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah das wel snel gelukkig. Is het erger geworden?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker, ik kon m'n bed niet uitkomen. Dus moet/ga iets langer door.. Gelukkig thuis remote aan het werk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:11 schreef Karzai het volgende:
Even een uurtje werken, dan ben ik daarna alweer over de helft
hoe maak jij je koffie?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Lekker, ik kon m'n bed niet uitkomen. Dus moet/ga iets langer door.. Gelukkig thuis remote aan het werk.
Dokter begon aan de telefoon al over de kaserbehandeling. Maar ze gaan nu eerstkijken of het wondje groter is geworden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed dat ze je meteen laten komen, maar erg geruststellend is het niet.
Mwah, pijn is wel gezakt. Maar oog is nog erg geīrriteerd en tranerig. Rijden was geen feestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das wel snel gelukkig. Is het erger geworden?
Begrijpelijk. Nou ja afwachten wat ze straks zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, pijn is wel gezakt. Maar oog is nog erg geīrriteerd en tranerig. Rijden was geen feest
Meh, hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dokter begon aan de telefoon al over de kaserbehandeling. Maar ze gaan nu eerstkijken of het wondje groter is geworden.
Geen suiker en melk erbij?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik kauw elke morgen een paar bonen kapot en neem een paar slokken water.
Koffieboontje kauwen geeft wel serieus een cafeīnekickjequote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik kauw elke morgen een paar bonen kapot en neem een paar slokken water.
Lijkt een beetje alsof hij moeite heeft met poepen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
dit is wel mijn bui vandaag
https://9gag.com/gag/aK688VO
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, hopelijk valt het mee.![]()
Maar monitoren, helemaal vlak voor het weekend, is wel fijn op zich.
ja ben ook nog niet geweest vandaag dus klopt ookquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof hij moeite heeft met poepen?
Of juist heel nodig moet plassen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof hij moeite heeft met poepen?
Ik heb een dirty mind...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
dit is wel mijn bui vandaag
https://9gag.com/gag/aK688VO
Het ging over koffie.quote:
Hij wordt nu in elkaar gezet. 😍quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Amarantha heb je je fiets al?
Goed sneaky gezegd wel ook.quote:
Mja, eens, maar oneens. Ik vind het wel voor het systeem spreken dat iedereen de mogelijkheid heeft om een onafhankelijke partij erover te laten beslissen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch ook gewoon zonde van het geld en de mankracht.
Zou me niet verbazen als er flink gedoneerd wordt aan ze. (Zo te zien een stichting ook)quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Hoe komt die engel aan al dat geld om constant maar te procederen?
Gelukkig en mooie?quote:
https://www.trouw.nl/binn(...)mpaign=shared_earnedquote:Voor de procedures hoeven wij alleen de proceskosten en de procesadvocaat te betalen. Het dure werk, dat advocaten normaliter uitvoeren, doe ik zelf
geloof het of niet zijn volgers storten continu massaalquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Willem Engel doet aangifte tegen Vlaamse viroloog Van Ranst
Coronascepticus Willem Engel heeft aangifte gedaan tegen de Vlaamse viroloog Marc van Ranst. Dat meldt het AD die de aangifte heeft ingezien. Na een reeks beschuldigingen over en weer heeft Engel aangifte gedaan van smaad en laster tegen de bekende viroloog.
Engel vindt dat Van Ranst hem in de media vergelijkt met een terrorist en een virusontkenner. Engel zegt dat Van Ranst zich in een interview met het Financieele Dagblad schuldig gemaakt aan strafrechtelijke uitingen. In het artikel zegt de viroloog "niet met extreemrechtse mensen en virusontkenners in debat wil gaan". "Dat heeft geen enkele zin. Ik vind dat zo'n Willem Engel in Nederland veel te veel de ruimte krijgt, terwijl zijn kennis over het virus nihil is", stelt Van Ranst.
Van Ranst benadrukt dat hij met extreemrechts niet Engel bedoelt, maar dat gelooft de voorman van Viruswaarheid niet. De twee liggen al een tijd met elkaar in de clinch, met name op sociale media. Van Ranst zit ondergedoken na bedreigingen van de voortvluchtige Belgische militair Jürgen Conings.
Hoe komt die engel aan al dat geld om constant maar te procederen?
Ik ga morgen ook naar giraffe kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat haat k fietsen. Voel mij net zo'n onhandige giraf op zo'n fietsje. Alsof k 3 meter boven de lucht insteek![]()
Durfde de roltrap ook nog niet te nemen dus maar met de lift gegaan
Waarom zou je überhaupt dat ding van de roltrap willen gooien als er ook een lift is. Daar is de lift voor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat haat k fietsen. Voel mij net zo'n onhandige giraf op zo'n fietsje. Alsof k 3 meter boven de lucht insteek![]()
Durfde de roltrap ook nog niet te nemen dus maar met de lift gegaan
Morgen ga k niet fietsenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar giraffe kijken.
Ja maar iedereen neemt zo soepel die roltrap met fiets en alquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt dat ding van de roltrap willen gooien als er ook een lift is. Daar is de lift voor.
Dat moet je helemaal niet willen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar iedereen neemt zo soepel die roltrap met fiets en al
Hoezo? Is die paal invalide?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
De paal waar mijn scooter staat is net bij zo'n parkeerplek voor invalide. Kwam ze het tegen. Moet nu op zoek naar een nieuwe paar
De ene fiets is de andere fiets daar niet in hoor. Met m'n opoefiets doe ik het niet, met m'n goeie fiets zou ik het wel doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar iedereen neemt zo soepel die roltrap met fiets en al
Bereikbaarheid ditdat. Beetje lullig als je niet de stoep op kan met je rollator.quote:
O op die manierquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bereikbaarheid ditdat. Beetje lullig als je niet de stoep op kan met je rollator.
Waarom zou je met je opoe fiets het niet doen? Je staat er naast he op de trapquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ene fiets is de andere fiets daar niet in hoor. Met m'n opoefiets doe ik het niet, met m'n goeie fiets zou ik het wel doen.
Omdat dat een zwaar kreng is om op de trap in balans te houden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou je met je opoe fiets het niet doen? Je staat er naast he op de trap
Nee joh. Balanceren op de trappersquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou je met je opoe fiets het niet doen? Je staat er naast he op de trap
Ik zag gisteren nog een mooi gifje van iemand die een vrij hoge trap ophupte met de fiets. Leek een beetje op die bouncende vogel van bal net.quote:
Ah zo. Ja deze js super licht maar denk echt dat k iets verkeerds doe ofzo :pquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat dat een zwaar kreng is om op de trap in balans te houden.M'n andere fiets is zo'n 8kg lichter.
Ja, zo'n fietsbeheersing heb ik echt niet, dan lig ik in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een mooi gifje van iemand die een vrij hoge trap ophupte met de fiets. Leek een beetje op die bouncende vogel van bal net.
Wat voor fiets is het?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah zo. Ja deze js super licht maar denk echt dat k iets verkeerds doe ofzo :p
Da's meer iets voor de Mathieus onder ons.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, zo'n fietsbeheersing heb ik echt niet, dan lig ik in het ziekenhuis.
15 jaar geleden had ik dat nog wel aangedurfd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een mooi gifje van iemand die een vrij hoge trap ophupte met de fiets. Leek een beetje op die bouncende vogel van bal net.
Een simpele. Hij staat op de swap site. Je hebt 1 zonder versnellingen en 1 met. K heb due met.. het is ook een hele lichte fiets. Dus het moet ook gewoon kunnenquote:
Gelukkig heeft Nederland niet zoveel heuvels.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een simpele. Hij staat op de swap site. Je hebt 1 zonder versnellingen en 1 met. K heb due met.. het is ook een hele lichte fiets. Dus het moet ook gewoon kunnen
Ik ben hier niet een goede leidraad in natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Maar denk net zoals gerrie. Het gewoon niet durven :p
Gevonden inderdaad. Maar da's voor fietsbegrippen waarschijnlijk alsnog een zwaar ding.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een simpele. Hij staat op de swap site. Je hebt 1 zonder versnellingen en 1 met. K heb due met.. het is ook een hele lichte fiets. Dus het moet ook gewoon kunnen
Cavia is wel goedkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus die fiets weegt minder dan een cavia.
Van die fiets kan je aardig wat dierenartsbezoekjes betalen ja.quote:
Als je carbon frame breekt huil je net zo hard hoorquote:
ik was ook net aan het kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind m'n gok niet eens zo heel gek.
https://www.canyon.com/nl(...)e-cf-slx-9/2657.html
Mja, we zien natuurlijk niet wat de toppers ervoor betalen, dat zullen geen over the counter-fietsen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook net aan het kijken
had voor de topmodellen wel een stuk duurder verwacht.
een mtb of racefiets kan makkelijk 3x zo veel kosten
hier mist nog iets met "midlife" in ook IJs.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Evert-Jan de boomer met bierbuik wil immers wel tegen z'n golfmatties kunnen pochen over z'n dure fiets, maar het vrouwtje gaat waarschijnlijk mopperen dat 'ie nooit fietst als het een cyclocrossfiets is.
mwa, op zich kun je alles kopen waar de profs ook op rijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, we zien natuurlijk niet wat de toppers ervoor betalen, dat zullen geen over the counter-fietsen zijn.
En wellicht scheelt de populariteit bij recreanten. MTB of wegfietsen zie je meer dan "er ligt hier een veld, laten we door de blubber gaan", dus meer ruimte voor overpriced zooi in de winkels.
gravelbikes zijn helemaal hip tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Evert-Jan de boomer met bierbuik wil immers wel tegen z'n golfmatties kunnen pochen over z'n dure fiets, maar het vrouwtje gaat waarschijnlijk mopperen dat 'ie nooit fietst als het een cyclocrossfiets is.
Jawel, maar ik zie het ook wel gebeuren dat die oplages veel beperkter zijn, dus dan vinden wij het niet perse.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op zich kun je alles kopen waar de profs ook op rijden
De echte toppers hoeven zelf niet voor hun fietsen te betalen. dat scheelt
Jij toch ookquote:
Oh, dat is eigenlijk bijna hoe kerel z'n fiets gebruikt, alleen met net wat dikkere banden zo te zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gravelbikes zijn helemaal hip tegenwoordig
Nog even iets enthousiaster lachen en je krijgt misschien wel donaties van mensen die medelijden hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit hier echt te lachen op een bankje als werkloze
Het schaaltje staat er alquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even iets enthousiaster lachen en je krijgt misschien wel donaties van mensen die medelijden hebben
Probeer het alleen niet te overdrijven dat ze de lokale GGZ bellen of je gewoon in de Maas mikkenquote:
Broodje ajam pedis of kitten kerriequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
K zit vlakbij een tent met Surinaamse broodjes. Wachten totdat de lunch voorbij is voor de werkende en dan sla k mijn slag
surinaamse broodjesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
K zit vlakbij een tent met Surinaamse broodjes. Wachten totdat de lunch voorbij is voor de werkende en dan sla k mijn slag
Als het droog is maakt het mij ook niet uit om een veldweg mee te pakken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk bijna hoe kerel z'n fiets gebruikt, alleen met net wat dikkere banden zo te zien.
Warung mini? Op de verkeerde ?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
surinaamse broodjes
In den haag ging ik nog wel bij Warung Blauwgrond een broodje halen. Zo lekker
Lekker! Zit hier met fruit en restjes uit de koelkast. Toch maar even boodschappen doen vandaag.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Zo lang de deur nog open is, is dat geen probleemquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, loop ik de deur uit zonder sleutels
Oh fuck. En nu?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, loop ik de deur uit zonder sleutels
Driemaal raden...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang de deur nog open is, is dat geen probleem
2e Louise de Colignystraat 42 daar zit hetquote:
Oh shit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu moet mijn vader komen met de reservesleutel
helemaal vanuit budapestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wees blij, slotenmaker is duurderquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee das een andere. Bedoelde trouwens de stille veerkade.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
2e Louise de Colignystraat 42 daar zit het
dat kan maar dat is wel degene waar ik broodjes haaldequote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das een andere. Bedoelde trouwens de stille veerkade.
Je bent zelf een broodje balquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
nu heb ik zin in surinaamse broodjes bal
zit ik hier met m'n meergranen croissant
Ja dat bedoel k toch ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat kan maar dat is wel degene waar ik broodjes haalde
Ik had gewoon lekker babi pangang voor de lunchquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
Dat lust k ook welquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gewoon lekker babi pangang voor de lunch
dat is het betere werkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat bedoel je dan welquote:
je mag wel even op m'n ballen zuigenquote:
t lust jij niet?quote:
Krijg je kleine piel van.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spruitjes en meerdere schelpbeestjes. Orgaan vlees. Ook geen fan van biefstuk.quote:
Misschien kun je dat daar bij die Suri ook wel op een broodje krijgenquote:
Ja ga zo kijken wat ze hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je dat daar bij die Suri ook wel op een broodje krijgen
Er is een makkelijker antwoord, alle dure dingen niet, de goedkope wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spruitjes en meerdere schelpbeestjes. Orgaan vlees. Ook geen fan van biefstuk.
Oh en tuinbonen.
Bij van die toko-broodjes hebben ze dat vaak welquote:
Hebben ze niet genoeg op je schaaltje gegooid?quote:
Meergranen croissant moet je ook gewoon niet willen. Go vet or go home.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
Ja over het algemeen wel :pquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een makkelijker antwoord, alle dure dingen niet, de goedkope wel.
Makkelijk toch, hoef je niet van die onmogelijke dure hautain meuk te kopen om d'r tevreden te stellenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een makkelijker antwoord, alle dure dingen niet, de goedkope wel.
Wacht maar af tot ze aan je tafel zit, ze eet zoveel goedkope shit dat je daar ook gewoon kreeft met saffraan en bladgoud van kunt vreten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Makkelijk toch, hoef je niet van die onmogelijke dure hautain meuk te kopen om d'r tevreden te stellen
meh dit is nog soort van semi gezond. En vrijdag is marktdag dus vanochtend vers gehaald.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meergranen croissant moet je ook gewoon niet willen. Go vet or go home.
Net zo ongezond hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh dit is nog soort van semi gezond. En vrijdag is marktdag dus vanochtend vers gehaald.
Goed punt wel, kwantiteit om kwaliteit kwestie dit ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar af tot ze aan je tafel zit, ze eet zoveel goedkope shit dat je daar ook gewoon kreeft met saffraan en bladgoud van kunt vreten.
Is vast een mooie klont roest geworden tegen de tijd dat je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:02 schreef gianni61 het volgende:
ik moet er eens aan denken om ergens een reservesleutel in te graven
laat mij nou denken dat ik nog een soort van gezond bezig ben als ik dingen eet die niet gezond zijnquote:
quote:
anders duurt het wel evenquote:
Collega is ooit zijn autosleutels vergeten in een hotelquote:
nog een broodje dan maarquote:
ben net al 2 uur buiten wezen trainen. Er moet ook nog een beetje gewerkt worden vandaagquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet ook lekker in de tuin gaan zitten en die computer uit doen
Schrapenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoef misschien toch geen laserbehandeling. Ik had nu een andere arts. Zij heeft een schraping verricht. Zij denkt dat het daarmee toch nog kan herstellen.
Sowieso afplakken dat oog.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet nu wel twee dagen heftige oogirritatie zien te doorstaan
Dichtplakken geen optie? Lapje ervoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet nu wel twee dagen heftige oogirritatie zien te doorstaan
Nee, dat heeft geen zin. Het is het ooglid dat de oogbol irriteert. En dat beweegt toch, of je het afplakt of niet. Daarom de contactlens,quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dichtplakken geen optie? Lapje ervoor.
Wat? Stukje oog weg geschraapt?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoef misschien toch geen laserbehandeling. Ik had nu een andere arts. Zij heeft een schraping verricht. Zij denkt dat het daarmee toch nog kan herstellen.
Hueh...quote:
quote:
Anders zou je wel hele grote ogen hebben of echt een lid om bang van te worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze heeft er een contactlens overheen gedaan. Ik heb last van mijn lid.
Ooglid
Mag hopen dat ze daar niets vanaf schrapen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders zou je wel hele grote ogen hebben of echt een lid om bang van te worden.
Wat zou beter scoren bij de dames? Dan heb ik dat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders zou je wel hele grote ogen hebben of echt een lid om bang van te worden.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Zelfs k zou niet zo iets gruwelijkste bedenken om een oog af te schrapen
Oh, geen laser zou wel fijn zijn. Was het wondje ook groter of dat niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb ik iets gemist. Heb je een nieuwe?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Misschien kan k zo snacks kopen bij de ah voor fryert
Een ex had een ex met 24 cm aan lid, die was erg blij met US'je, ik zou voor grote ogen gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zou beter scoren bij de dames? Dan heb ik dat.
Niet echt. Maar ze zei dat het flapje (velletje) er nog aan hing. En dat dat waarschijnlijk ook steeds zo irriteert.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen laser zou wel fijn zijn. Was het wondje ook groter of dat niet?
Net gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Hmmquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex had een ex met 24 cm aan lid, die was erg blij met US'je, ik zou voor grote ogen gaan.
Ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist. Heb je een nieuwe?
Klinkt niet onlogisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ze zei dat het flapje (velletje) er nog aan hing. En dat dat waarschijnlijk ook steeds zo irriteert.
Kwekkeboom bitterballen zijn in de bonusquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Kwekkeballenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwekkeboom bitterballen zijn in de bonus
Ik moet nu dus echt op mijn handen zitten om geen matige grapjes hiermee te maken he ...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ze zei dat het flapje (velletje) er nog aan hing
Eeltrasp.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
halen ze dan gewoon zo'n keukenrasp over je oog?
Dacht dat k die van mora lekkerder vondquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwekkeboom bitterballen zijn in de bonus
Die van AH eigen merk zijn ook primaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat k die van mora lekkerder vond
die ze daarvoor nog even zelf gebruikt heeft zekerquote:
Gewoon op alles en iedereen gebruiken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
die ze daarvoor nog even zelf gebruikt heeft zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |