Juist slim. Scheelt je hoop gedoe met die shitquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een installatiemonteur laten komen om te doen wat braddie deed
Gvd ik ben een mongool
Wat vind je van de act van UitStraling?quote:
@UitStraling hier wordt geroddeldquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van de act van UitStraling?
Jij was wel echt van de verkeerde kant geweest vroegerquote:
Noem je me nu homo?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was wel echt van de verkeerde kant geweest vroeger
Volgens mij bedoelt hij dat je daarvan genezen bent.quote:
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een beetje zoals die wielrenners?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:44 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat je daarvan genezen bent.
Goeie Mortaxx van der Geestquote:
Ik vooral om Valentijns Goofy lachquote:
Ik vond het al zo vreemd.quote:
Ik wil wel met je praten?! Laat die bijgoochems maar.quote:
Ik ben op meerdere plekken inzetbaar. Beetje de Dirk Kuyt van FOK!quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie niet meer in de onzin sc?
Post helaas niemand meerquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie niet meer in de onzin sc?
In NWS post ik gezellig zonder jou. Ben het zowaar eens met @Fugue over een onderwerpquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:53 schreef Fok-it het volgende:
En Mortaxx volgt mij al jaren als een labrador waar ik ook post
Jullie vormen een goed koppelquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In NWS post ik gezellig zonder jou. Ben het zowaar eens met @:fugue over een onderwerp
Liet ze je Simone de beauvoir lezen?quote:
Aha.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op meerdere plekken inzetbaar. Beetje de Dirk Kuyt van FOK!
Slaat mijn topic toch nog aanquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Besloten om eerst aan mijzelf te werken
Wat zou hoger zijn, het aantal bans van tong of het aantal accounts dat Braddie heeft versleten?quote:
Bans van tong. 100 procentquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat zou hoger zijn, het aantal bans van tong of het aantal accounts dat Braddie heeft versleten?
Goedzo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben al heel wat maanden een brave jongen
Nu je blauw bent zeker?quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben al heel wat maanden een brave jongen
Niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |