Code zwart dreigde niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, met Gommers en die andere. Zij riepen steeds code zwart dreigt. En meestal als ze wilden dat hun idee werd uitgevoerd.
Dat klopt. Alleen de eerste twee alternatieve opties kunnen hier denk ik zowaar op nóg minder steun rekenen. Die laatste optie lijkt me onrealistisch. Als je ziet wat er nu gebeurt begin juni geloof ik niet dat ze opeens alle maatregelen weg gaan doen op 1 juli.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat de tegenstelling is open met fout positieven (die overigens niet alleen het festival missen maar ook in quarantaine moeten), óf het hele festival niet door laten gaan
Er is ook een mogelijkheid tot alleen een festival voor gevaccineerde mensen, of een festival voor iedereen met meer afstand, of een festival gewoon voor iedereen en de risico's voor lief nemen van den aantal besmettingen
Keuzes
Dan zetten we er gewoon een bedje bij?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we deze man niet met onmiddellijke ingang Hugo laten opvolgen?
Beetje flexibel zijn he. We doen dit samen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zetten we er gewoon een bedje bij?
Werkt die man echt op een IC?
'Belofte'.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:50 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-levering-probleem
Belofte 'iedereen begin juli eerste prik' waarschijnlijk niet haalbaar
VERWACHTTE HIJquote:In maart was De Jonge nog optimistisch: op basis van de toenemende priksnelheid verwachtte hij dat begin juli alle Nederlanders die een coronavaccin willen, minimaal één keer geprikt zouden zijn.
Hij plaatste daarbij wel gelijk de kanttekening dat die voorspelling afhankelijk is van de leveringen door de fabrikanten van de vaccins.
"Iedereen die dat wil kan begin juli zijn eerste prik hebben gehad". En dat daarna regelmatig herhalen als een zekerheid kun je wel zien als een belofte ja. Hij heeft niet letterlijk gezegd: "Ik beloof dat iedereen begin juli een eerste prik heeft gehad", maar dat lijkt me hiervan los staan.quote:
Eens. Was sowieso altijd onder voorbehoud dat alles op tijd geleverd kon worden. Zolang wij maar gewoon op ons max prikken kun je Hugo in deze niets kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:56 schreef Evenstar het volgende:
Echt, ben geen fan van de Jonge, maar verdomme zeg niet alles wat die man zegt is meteen een belofte.
In zelfde artikel staat letterlijk
[..]
VERWACHTTE HIJ
Verwachting is GEEN belofte.
Er zijn 1001 punten waarop wij de Jonge, Rutte, GGD, RIVM etc. kunnen bekritiseren, maar dat gezeik over beloften niet nakomen etc. is gewoon erg laag.
Hij heeft altijd gezegd dat ALLES afhangt van de levering. Iedereen met 2 hersencellen zou dit ook zelf kunnen bedenken, dus er van uitgaan dat dit een belofte was is echt onzin.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Iedereen die dat wil kan begin juli zijn eerste prik hebben gehad". En dat daarna regelmatig herhalen als een zekerheid kun je wel zien als een belofte ja. Hij heeft niet letterlijk gezegd: "Ik beloof dat iedereen begin juli een eerste prik heeft gehad", maar dat lijkt me hiervan los staan.
Toen Janssen met leveringsproblemen kampte een paar weken terug had je al wel aan kunnen voelen dat die 50 miljoen niet zou gaan lukken in juni.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:58 schreef _serial_ het volgende:
En Janssen stond ook helemaal niet als zekerheid gemeld in de laatste kamerbrief.
Dat is de vraag. Wellicht gaan ze vertragen vanaf nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn geboortejaar gaat in elk geval makkelijk gehaald worden voor 1 juli.
Gemiddeld in totaal ongeveer 12 COVID-19 patiënten per ziekenhuis. Waarom de vliegende neuk heb ik nog geen datum voor mijn operatie?!quote:
Denk dat alleen de echte jonkies (18-25 jaar) zich wellicht wat zorgen moeten maken over die streefdatum.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Wellicht gaan ze vertragen vanaf nu.
Niet te hopen natuurlijk.
Nee, niet sinds april vorig jaar.quote:
Op 20 juni staat het aantal verwachte leveringen van Janssen op ~638k, dat is dus ruim 2 miljoen minder dan verwacht eind juni (tenzij ze na 20 juni nog opeens enorm veel gaan leveren).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Wellicht gaan ze vertragen vanaf nu.
Niet te hopen natuurlijk.
Hij heeft ook meerdere keren erbij vermeld dat de leveringen daarvoor natuurlijk van groot belang zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Iedereen die dat wil kan begin juli zijn eerste prik hebben gehad". En dat daarna regelmatig herhalen als een zekerheid kun je wel zien als een belofte ja. Hij heeft niet letterlijk gezegd: "Ik beloof dat iedereen begin juli een eerste prik heeft gehad", maar dat lijkt me hiervan los staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |