abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:46:08 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199647354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:39 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Helaas heeft de lockdown Thomas ook hard geraakt.
[ twitter ]
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:46:32 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199647360
Ik was vanmiddag mondmasker vergeten, ach ja, het nieuwe normaal komt er weer aan *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199647402
twitter

Vergeet het maar jong0ns
@Zipportal @Caland
Zonder wrijving geen glans
pi_199647491
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Vergeet het maar jong0ns
@:zipportal @:caland
Coronahandboek veiligheidsberaad:
• Is het mogelijk dat de bevolking plezier heeft?
Ja: Verbieden
Nee: Subsidiëren

• Is de burgemeester fan van de voetbalclub, tennisvereniging of anderzijds betrokken bij de activiteit?
Ja: Door laten gaan. Achteraf betreuren
Nee: Verbieden

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2021 20:55:02 ]
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:55:48 #30
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199647510
Vanmiddag zag ik bij de plaatselijke supermarkt een opmerkelijke afname van toegangshekken en rood-wit gestreepte gevarenlinten. Het aanstaande einde van de Coronacrisis (in Nederland althans) begint nu in het openbaar inderdaad ook merkbaar te worden.
pi_199647532
quote:
[ twitter ]

Vergeet het maar jong0ns
Veel veiliger om thuis binnen voetbal te kijken met de vriendengroep.
pi_199647563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Zag bij mijn AH vandaag gewoon mensen met mandjes lopen. Dus neem aan dat het nu geen verplichting meer is (hier) om een winkelwagen te nemen.
Bij 'mijn' AH inderdaad ook gewoon mandjes. Bij die plus alleen winkelwagentjes, verplicht je handen en de handvatten door een schoonmaakapparaat halen en verplichte looproutes. Ze zijn daar en in de rest van dat winkelstraatje idioot strikt in het Covidbeleid. Ook al eens voor de deur van de drogist gewacht, terwijl er geen klanten binnen waren, omdat het stapeltje van 5 maandjes naast de kassa stond en niet bij de deur. Moesten nog schoongemaakt worden en ik kon echt niet naar binnen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:00:02 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199647566
quote:
[ twitter ]

Vergeet het maar jong0ns
Ach, dat soort toernooien lenen zich toch veel beter voor thuisfeestjes met de bbq.

Meestal staan alleen die huppelkutjes op dat soort pleinen. Die weten niet eens of er lucht of zand in een bal zit
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199647621
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, dat soort toernooien lenen zich toch veel beter voor thuisfeestjes met de bbq.

Meestal staan alleen die huppelkutjes op dat soort pleinen. Die weten niet eens of er lucht of zand in een bal zit
Beetje zoals deze toch?

pi_199647655
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Veel veiliger om thuis binnen voetbal te kijken met de vriendengroep.
In de modellen staat contacten en reisbewegingen= besmettingen...
Mensen kijken thuis alleen als we het vragen.
Buiten geen besnettingen? Dat moeten we eerst uitgebreid onderzocht hebben. Misschien in 2025 klaar.

Dat soort gesprekken/logica.
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:05:46 #36
14505 OProg
A Life in Music
pi_199647671
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:09 schreef Oliver23 het volgende:
,,De hickup in de dalende besmettingscijfers is een waarschuwing dat we er nog niet zijn.” Dat zegt viroloog Ab Osterhaus tegen het AD. Dat het aantal besmettingen vandaag met 663 gevallen blijkt te zijn gestegen, kan volgens Osterhaus goed met het Pinksterweekeinde te maken hebben. ,,Mensen hebben elkaar misschien toch iets te vaak opgezocht.”

De viroloog noemt de vaccinaties een succesverhaal, maar waarschuwt voor het te snel loslaten van de regels. ,,Onder veel mensen leeft het idee dat we definitief de dalende lijn te pakken hebben. Dat is niet zo, de maatregelen blijven belangrijk.”

Ab waarschuwt ons _O-
Cijfers van een gebeurtenis die plaats vond op zondag en maandag koppelen aan cijfers die op donderdag 10:00 zijn opgemaakt en dus grotendeels opgemaakt op basis van de 5 dagen ervoor. Voor een ziekte die klachten en dus een reden tot testen geeft na 5-6 dagen.

En het dan ook nog eens koppelen aan dagcijfers waar je gisteren in Rotterdam al weet duidelijk fluctuatie in kon zien wat al anderhalf jaar zo is.

En dan de conclusie over Pinksteren trekken. Hoe duidelijk wil je het hebben dat die man maar gewoon leutert om maar in op de radar te blijven.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 21:17:08 #37
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199647916
quote:
[ twitter ]

Vergeet het maar jong0ns
Hier komt wel een grote TV in de tuin, bbq er bij en zuipen om het leven
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199648005
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mijn hemel _O-

Echt net als vorig voorjaar. Eerst Koningsdag, nu Pinksteren.

En vooral niet vergelijken met vorige week donderdag.

Alles om relevant te blijven.
Dezelfde beste man beweerde vorig jaar dat lowlands absoluut en op zeker helemaal als vanouds terug zou komen. In een livestream gekeken door (tien)duizenden mensen, en beargumenteerd.

Maar hij dacht volgens mij meer aan volgend jaar daarvoor.

Hoe dan ook, wat hij uitkraamt (of het OMT for that matter, die riepen ook iets over stap 3 niet naar voren halen ofzo, GAAAAAPPPP) is niet relevant, het gaat om wat de overheid besluit.
#WeesGeenWhales
pi_199648011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:25 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik hoop zo hart voor ons allemaal dat je binnenkort weer ongestoord buiten kunt spelen en het niet meer voor je nodig is om hier je afleiding te zoeken :) ;)
Daar lijkt het wel op. Ik ken de organisator van de conventie begin augustus persoonlijk (heb er ook wel eens lezingen, quizes, andere dingen gegeven vrijwillig, altijd leuk!), en heb hem vanochtend direct de nu.nl link over fieldlabs gestuurd.

Kreeg terug dat ze idd door mogen gaan op 100% capaciteit, maar wel meer capaciteit buiten en minder binnen (maar voor de duidelijkheid, er zijn nog steeds shows, lezingen, workshops, wedstrijden, de helft van de markt, en een complete disco etc binnen, dus meer dan genoeg, en besides, daar het nu in augustus is ipv april WIL JE ook alleen maar naar buiten, binnen wordt heeeeeeeeeeeeeeelllllll warm, ik spreek uit ervaring, je wilt echt buiten als het ook maar 0,1% kan XD

Maar, hij bevestigde het letterlijk (en hij was heel heel heel erg blij): geen 1,5meter, geen knuffelverboden, geen mondkapjes, gewoon normaal. Ik zei letterlijk "ik ga echt iedereen free huggen die het ook gemist heeft" en kreeg een thumbs-up en een hartje terug, lol. Vrij duidelijk.

God zij geprezen.

Schade virus, alles ist voorbij! (sorry als ik het verkeerd schrijf, mijn kartoffelsalad is niet geweldig lol)

Mensheid 1 - natuur 0!
#WeesGeenWhales
pi_199648278
Dus na het hallejuhah nieuws van fieldlabs (vooral over niveau waakzaam, 100% normaal, al in JULI DUS!!!) moet het OMT nog even iets ervan vinden.

Gezien het feit dat de politieke reputatie van niet alleen hugo de jonge en m rutte maar ook de hele tweede kamer bijna van D66 tot groenlinks en van VVD tot CDA ervan afhankelijk is dat door testen "lowlands, north sea jazz", nachtclubs, theaters, bioscopen, restaurants, etc etc straks weer allemaal met 100% capaciteit kunnen...

... wie vermoed er nog meer dat achter de schermen het OMT/jaap van dissel "gesensibiliseerd" worden over het juiste te geven verwachte antwoord, te weten "wij delen de conclusies van fieldlabs en ons medelid andreas voss"? LOL

Ik denk dat dat in werkelijkheid minder een eerlijke review is waar ze echt hun eigen mening mogen geven en meer dit LOL
En daar ben ik ook best blij mee :D
#WeesGeenWhales
pi_199648678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:09 schreef Oliver23 het volgende:
,,De hickup in de dalende besmettingscijfers is een waarschuwing dat we er nog niet zijn.” Dat zegt viroloog Ab Osterhaus tegen het AD. Dat het aantal besmettingen vandaag met 663 gevallen blijkt te zijn gestegen, kan volgens Osterhaus goed met het Pinksterweekeinde te maken hebben. ,,Mensen hebben elkaar misschien toch iets te vaak opgezocht.”

De viroloog noemt de vaccinaties een succesverhaal, maar waarschuwt voor het te snel loslaten van de regels. ,,Onder veel mensen leeft het idee dat we definitief de dalende lijn te pakken hebben. Dat is niet zo, de maatregelen blijven belangrijk.”

Ab waarschuwt ons _O-
Ik schenk er nog een glaasje wijn op in.
pi_199648719
Ik kwam net tot de realisatie dat ik me bijna niet meer kan herinneren hoe leven pre corona was.

Hoe was het om niet van te voren allemaal regels op te zoeken op internet, testen, reserveringen, looplijnen, tijdsloten.

Ik kan me het geen eens meer herinneren na bijna 1,5 jaar deze ellende
pi_199648757
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kwam net tot de realisatie dat ik me bijna niet meer kan herinneren hoe leven pre corona was.

Hoe was het om niet van te voren allemaal regels op te zoeken op internet, testen, reserveringen, looplijnen, tijdsloten.

Mensen groeien mee met de maatregelen he.
pi_199648774
De Japanners waarschuwen ons voor de ‘olympische variant’.

https://t.co/0RbYNfDOrz?amp=1
leven zoals het leven is
pi_199648795
https://www.nu.nl/politie(...)-in-eten-gooien.html

Belangrijk detail:

"Koolmees verwacht dat stap 4, 5 en 6 in juli en augustus worden genomen. "Dat betekent dat de restricties die het ondernemers zo moeilijk maken echt weg zijn."

Het kabinet gaat er dus écht van uit dat stap 6, einde basismaatregelen, einde 1.5m, mondkapjes etc, einde levende hel, herstel Vrijheid, in augustus gezet kan worden.

Nice.
#WeesGeenWhales
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:23:40 #46
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_199649071
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:09 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-in-eten-gooien.html

Belangrijk detail:

"Koolmees verwacht dat stap 4, 5 en 6 in juli en augustus worden genomen. "Dat betekent dat de restricties die het ondernemers zo moeilijk maken echt weg zijn."

Het kabinet gaat er dus écht van uit dat stap 6, einde basismaatregelen, einde 1.5m, mondkapjes etc, einde levende hel, herstel Vrijheid, in augustus gezet kan worden.

Nice.
Dus de Jonge met zijn testmaatschappij is ook al weer achterhaald nieuws :+ Het is ook echt een rollercoaster waar we in zitten met elke dag weer andere scenario's.. Beste maar gewoon verstand op nul, leven op standje 'overleven' en zien vanzelf wel wanneer de maatregelen ooit verleden tijd zijn geworden.
pi_199649120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:23 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dus de Jonge met zijn testmaatschappij is ook al weer achterhaald nieuws :+ Het is ook echt een rollercoaster waar we in zitten met elke dag weer andere scenario's.. Beste maar gewoon verstand op nul, leven op standje 'overleven' en zien vanzelf wel wanneer de maatregelen ooit verleden tijd zijn geworden.
Uhm, de Jonge ontkent dat niet.

De Jonge zegt dat het nodig is om DEZE zomer grote festivals etc nodig te hebben ;)
#WeesGeenWhales
pi_199649210
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:05 schreef Kickinalfa het volgende:

Ik mag toch hopen dat op overheidsniveau dat niet het geval is. "Mensen groeien mee met de maatregelen" kan imo gevaarlijk zijn. Beetje zoals Aldous Huxley zei, als je een mens maar lang genoeg aan de ketting legt, zal hij dat vanzelf accepteren en 'gelukkig zijn terwijl hij onderdrukt is of hem vrijheid afgenomen is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199649405
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat op overheidsniveau dat niet het geval is. "Mensen groeien mee met de maatregelen" kan imo gevaarlijk zijn. Beetje zoals Aldous Huxley zei, als je een mens maar lang genoeg aan de ketting legt, zal hij dat vanzelf accepteren en 'gelukkig zijn terwijl hij onderdrukt is of hem vrijheid afgenomen is.
We mogen van geluk spreken dat de meeste maatregelen economisch ook schadelijk zijn. Alleen daarvoor zal de Staat zich terugtrekken na de crisis.
pi_199649454
Lekker logisch dat we niet buiten voetbal mogen kijken op grote schermen, want uiteraard is binnen met de hele vriendengroep veel veiliger!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')