Jij zit niet in de juiste whatsappgroepen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:19 schreef Aaruul het volgende:
Toch maar eens gaan kijken naar Sputnik oid dan?
Ben van '96 en wil naar het buitenland van de zomer maar voor een toerist is een testmaatschappij eigenlijk onwerkbaar.
Wat mij betreft hoeft er niemand verdedigd te worden. Het klopt dat dingen die de Jonge zegt vaak gezien worden als beloften, misschien komt dat omdat iedereen uit deze situatie wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat in deze niet om de Jonge, maar om het verdedigen dat mensen zeggen dat de Jonge het beloofd heeft en dus belachelijk als niet iedereen 'zoals beloofd' begin juli is gevaccineerd. Terwijl er altijd is gewezen op het belang van voldoende geleverde vaccins.
Ik vroeg me al stilletjes af of dit topic vol boomers zat met al die vaccinatieafspraken de laatste tijd.quote:
1985, ben ik dan een boomer?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al stilletjes af of dit topic vol boomers zat met al die vaccinatieafspraken de laatste tijd.
Leuk spelletje.quote:
Voeg me toe danquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij zit niet in de juiste whatsappgroepen.
Boomers zijn nog ouder, toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al stilletjes af of dit topic vol boomers zat met al die vaccinatieafspraken de laatste tijd.
Het punt is dat die code zwart wel in de modellen gewoon steeds dichterbij kwam. Kunnen alleen maar blij zijn dat het in de ziekenhuizen nooit zover is gekomen. Dat heeft allerlei redenen gehad, daar zal de avondklok ongetwijfeld ook aan hebben meegeholpen alleen weet niemand hoeveel. Feit is dat code zwart wel degelijk gedreigd heeft. Maar misschien binnen de ring niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:25 schreef groenen het volgende:
[..]
Leuk spelletje.
De avondklok was een van de maatregelen waartoe werd opgeroepen om code zwart te voorkomen. Zowel van dreiging code zwart als van een effect van de avondklok was geen sprake.
Ook mijn excuses als ik heftig overkwam, mijn reactie was vooral ook op media gericht en was niet zo persoonlijk als jij het had opgevatquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft er niemand verdedigd te worden. Het klopt dat dingen die de Jonge zegt vaak gezien worden als beloften, misschien komt dat omdat iedereen uit deze situatie wil.
Maargoed, deze discussie begon met een quote van een RTL artikel wat van mening is dat het een belofte was.
Mijn reactie op @:Evenstar was te heftig, sorry daarvoor. De reactie van 'm viel nogal verkeerd en was (voor mn gevoel) nogal persoonlijk.
Heb je voor die effecten en de dreiging van code zwart wellicht een bron?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het punt is dat die code zwart wel in de modellen gewoon steeds dichterbij kwam. Kunnen alleen maar blij zijn dat het in de ziekenhuizen nooit zover is gekomen. Dat heeft allerlei redenen gehad, daar zal de avondklok ongetwijfeld ook aan hebben meegeholpen alleen weet niemand hoeveel. Feit is dat code zwart wel degelijk gedreigd heeft. Maar misschien binnen de ring niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook mijn excuses als ik heftig overkwam, mijn reactie was vooral ook op media gericht en was niet zo persoonlijk als jij het had opgevat
Generation Xquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje ruim, vind je niet?
https://www.zin.nl/2019/1(...)aties-op-een-rijtje/
De politieke spelletjes rondom de avondklok is volgens mij wat veel mensen het meeste stak / steekt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het punt is dat die code zwart wel in de modellen gewoon steeds dichterbij kwam. Kunnen alleen maar blij zijn dat het in de ziekenhuizen nooit zover is gekomen. Dat heeft allerlei redenen gehad, daar zal de avondklok ongetwijfeld ook aan hebben meegeholpen alleen weet niemand hoeveel. Feit is dat code zwart wel degelijk gedreigd heeft. Maar misschien binnen de ring niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje ruim, vind je niet?
https://www.zin.nl/2019/1(...)aties-op-een-rijtje/
Ik kan me het EK nog herinneren.quote:
Ik kan me dat EK net niet meer bewust herinneren. Jammer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me het EK nog herinneren.
Daardoor ben ik volgende week al aan de beurt voor het maken van de afspraak.
Ja, kan tot paar uur duren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
Het klopt dat bevestigingssms- en -mail lang duren?
Je vond het stukje 'alleen weet niemand hoeveel' niet interessant genoeg om te lezen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:29 schreef groenen het volgende:
[..]
Heb je voor die effecten en de dreiging van code zwart wellicht een bron?
jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
Het klopt dat bevestigingssms- en -mail lang duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |