SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
ja das ook een argument.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, niet omdat ik het niet vertrouw maar meer omdat de corona infectie voor mij niet meer was dan 3x niezen.
hahaha ahw wat sneuquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder kon alleen een hemdje aan, alle andere kleding werd ze totaal gek van. Duurde nog best een tijd voor het weg was.
Samequote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik nooit echt bang geweest ben om ziek te worden, ik wil gewoon niet dat iemand ziek wordt door mij.
Ja, snap ik!quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar inderdaad, liever dat dan dat ze koorts etc kreeg. Vink veul enger op je 80e!
Ohh, ja op die leeftijd al helemaalquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar inderdaad, liever dat dan dat ze koorts etc kreeg. Vink veul enger op je 80e!
Kreeg het wel even op mijn heupen vorige week, met alle Coronaverschijnselemn behalve de koorts.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik nooit echt bang geweest ben om ziek te worden, ik wil gewoon niet dat iemand ziek wordt door mij.
Dat had ik een paar weken geleden, wel even een test aan gewaagd ook.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Kreeg het wel even op mijn heupen vorige week, met alle Coronaverschijnselemn behalve de koorts.
Ze heeft ze gehad, de 2e nergens last van.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ja op die leeftijd al helemaal
En hopelijk valt het bij de tweede prik wel mee, of al gekregen?
Lol wat? Door elkaar heen? :/quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft ze gehad, de 2e nergens last van.
Wel lomp, ze heeft blijkbaar een Moderna en een Pfizer gehad. So much voor de Duitse Gründlichkeit.
ik wist dit dat je zo iets zou posten. ja ik ben nog naar turkije geweest toen het nog kon... en nogmaals voor jou... geef je daar geen uitleg meer over had prive redenen enzo. ik zat hier op te wachten van jouquote:
Oh hendig.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel lomp, ze heeft blijkbaar een Moderna en een Pfizer gehad. So much voor de Duitse Gründlichkeit.
Ja, in het begin had je nogal maling aan alle maatregelen. Zo is het gewoon.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wist dit dat je zo iets zou posten. ja ik ben nog naar turkije geweest toen het nog kon... en nogmaals voor jou... geef je daar geen uitleg meer over had prive redenen enzo. ik zat hier op te wachten van jou
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
meeting klaar lunchtijd.
Eens kijken waarmee ik mezelf ga verwennen. Volgens mij heb ik nog een bakje sate in de vriezer liggen.
Ja, eerste prikquote:
mensen kunnen ook veranderen toch van mening? Ik heb ook periodes gehad dta ik maatregelen veel belangrijer vond dat andere momentenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in het begin had je nogal maling aan alle maatregelen. Zo is het gewoon.
Tuurlijk mootie jij kent mij.. even nog voor jou dan nog 1 keer. ben in die tijd nergens geweest werken en thuis en ja het kon toen nog en ben naar turkije gegaan heb daar mijn zaken geregeld..... en ben er heel blij mij had anders nu nog met een huis en auto gezeten en moest ik die betalen... oordeel eens niet zo aub... dank uquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in het begin had je nogal maling aan alle maatregelen. Zo is het gewoon.
was in tijd dat je nog mocht en kon reizen en heb daar mijn huis verkocht was noodzakelijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen kunnen ook veranderen toch van mening? Ik heb ook periodes gehad dta ik maatregelen veel belangrijer vond dat andere momenten
oh die heb ik. Wel de pittige kip. Ik vind het wel lekker.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
welke sate uit de vriezer is nog echt lekker?
Had die van mora keer genomen maar vond ik tegenvallen
Jeeezusquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, eerste prik
Moderna, tweede Pfizer. Ze kwam er pas achter toen ze in haar vacboekje keer. Sufferds.
Je kan het ook onmogelijk eens zijn met ALLE maatregelen. Dat is leuk als je thuis weg zit te kwijnen achter de geraniums.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen kunnen ook veranderen toch van mening? Ik heb ook periodes gehad dta ik maatregelen veel belangrijer vond dat andere momenten
* dud0r voelt zich aangesproken in z'n scootmobielquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan het ook onmogelijk eens zijn met ALLE maatregelen. Dat is leuk als je thuis weg zit te kwijnen achter de geraniums.
Boeiend, zijn toch 99,9 % hetzelfdequote:Op donderdag 27 mei 2021 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Achja van het DKTP, Difterie, kinkhoest, tetanus, polio -hib-hepB en pneumokokken, BMR spuitje heeft ook niemand zich ooit afgevraagd welk merkje er op de doos staat.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, eerste prik
Moderna, tweede Pfizer. Ze kwam er pas achter toen ze in haar vacboekje keer. Sufferds.
oh ja ook al was het vakantiequote:Op donderdag 27 mei 2021 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was in tijd dat je nog mocht en kon reizen en heb daar mijn huis verkocht was noodzakelijk
thats the spiritquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh die heb ik. Wel de pittige kip. Ik vind het wel lekker.
Het is niet geweldig maar ja het leven is ook maar middelmatig dus daar doen we het dan maar mee.
ach het boeit mij weinig dat iemand er nog over begin na anderhalf jaar zegt mij al genoegquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan het ook onmogelijk eens zijn met ALLE maatregelen. Dat is leuk als je thuis weg zit te kwijnen achter de geraniums.
Volgens mij wel ja, maakte ook niet veel uit. Maar wel slordig. Duitsersquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, zijn toch 99,9 % hetzelfdeToch?
foei ballie ik wordt er al anderhalf jaar op afgerekend door bepaalde fokkers en ben daar zo klaar meequote:Op donderdag 27 mei 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ook al was het vakantie![]()
Ik was in oktober ook naar griekenland gegaan voor vakantie.
Jack en jij zijn dan ook de twee bekende superspreaders van de tweede golf.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ook al was het vakantie![]()
Ik was in oktober ook naar griekenland gegaan voor vakantie.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jack en jij zijn dan ook de twee bekende superspreaders van de tweede golf.
dat je erover begint al zegt genoeg toch.. je kent mij niet....... en oordeel toch best wel kortzichtig vind je nietquote:
ja nou ja wat je merkt is dat met zo iets als corona het gewoon erg menselijk is om mensen te beoordelen op hun acties. Hebben we hier in het topic ook wel gehad als iemand wat deed wat de ander niet verstandig vond.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
foei ballie ik wordt er al anderhalf jaar op afgerekend door bepaalde fokkers en ben daar zo klaar mee
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jack en jij zijn dan ook de twee bekende superspreaders van de tweede golf.
Nopequote:Op donderdag 27 mei 2021 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat je erover begint al zegt genoeg toch.. je kent mij niet....... en oordeel toch best wel kortzichtig vind je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |