SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
ja das ook een argument.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, niet omdat ik het niet vertrouw maar meer omdat de corona infectie voor mij niet meer was dan 3x niezen.
hahaha ahw wat sneuquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder kon alleen een hemdje aan, alle andere kleding werd ze totaal gek van. Duurde nog best een tijd voor het weg was.
Samequote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik nooit echt bang geweest ben om ziek te worden, ik wil gewoon niet dat iemand ziek wordt door mij.
Ja, snap ik!quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar inderdaad, liever dat dan dat ze koorts etc kreeg. Vink veul enger op je 80e!
Ohh, ja op die leeftijd al helemaalquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar inderdaad, liever dat dan dat ze koorts etc kreeg. Vink veul enger op je 80e!
Kreeg het wel even op mijn heupen vorige week, met alle Coronaverschijnselemn behalve de koorts.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik nooit echt bang geweest ben om ziek te worden, ik wil gewoon niet dat iemand ziek wordt door mij.
Dat had ik een paar weken geleden, wel even een test aan gewaagd ook.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Kreeg het wel even op mijn heupen vorige week, met alle Coronaverschijnselemn behalve de koorts.
Ze heeft ze gehad, de 2e nergens last van.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ja op die leeftijd al helemaal
En hopelijk valt het bij de tweede prik wel mee, of al gekregen?
Lol wat? Door elkaar heen? :/quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft ze gehad, de 2e nergens last van.
Wel lomp, ze heeft blijkbaar een Moderna en een Pfizer gehad. So much voor de Duitse Gründlichkeit.
ik wist dit dat je zo iets zou posten. ja ik ben nog naar turkije geweest toen het nog kon... en nogmaals voor jou... geef je daar geen uitleg meer over had prive redenen enzo. ik zat hier op te wachten van jouquote:
Oh hendig.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft ze gehad, de 2e nergens last van.
Wel lomp, ze heeft blijkbaar een Moderna en een Pfizer gehad. So much voor de Duitse Gründlichkeit.
Ja, in het begin had je nogal maling aan alle maatregelen. Zo is het gewoon.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wist dit dat je zo iets zou posten. ja ik ben nog naar turkije geweest toen het nog kon... en nogmaals voor jou... geef je daar geen uitleg meer over had prive redenen enzo. ik zat hier op te wachten van jou
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
meeting klaar lunchtijd.
Eens kijken waarmee ik mezelf ga verwennen. Volgens mij heb ik nog een bakje sate in de vriezer liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |