Ik krijg hem nu pasquote:
Prutserquote:Op woensdag 13 november 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
Hoe saai de hunt tegenwoordig ook is, alsnog heb ik naast de box gegrepen
Tragischquote:Op woensdag 13 november 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
Hoe saai de hunt tegenwoordig ook is, alsnog heb ik naast de box gegrepen
Ik heb een beetje rondgeneusd in de flash salesquote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er überhaupt iemand al iets gekocht, of ook maar gekeken?
Ben nu een beetje aan het bladeren, maar weinig spannendsquote:Op woensdag 13 november 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rondgeneusd in de flash sales
Ik zag pyrex ovenschalenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu een beetje aan het bladeren, maar weinig spannends
Heb jij er daar niet al 34 van?quote:
hier compleet kaal aan het renoveren en bouwenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er überhaupt iemand al iets gekocht, of ook maar gekeken?
Heul niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Jimboquote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef Jimbo het volgende:
Viel weer goed tegen de hunt.. precies wat je er van verwacht eigenlijk
oh en jaarlijkse @:essnhills tagje
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Hoe is de leef, geef me de jaarlijkse update!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik ben een weekje uitwaaien in Zeelandquote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe is de leef, geef me de jaarlijkse update!
funs!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een weekje uitwaaien in ZeelandOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
En jij?quote:
Net mn hele huis verbouwd, dus blij als de nieuwe bank e.d. er zijn zodat ik eindelijk eens kan gaan uitrustenquote:
ow verrek... humor, hadden ze twee mails gestuurd en vergeet ik het alsnogOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ohh chill!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Net mn hele huis verbouwd, dus blij als de nieuwe bank e.d. er zijn zodat ik eindelijk eens kan gaan uitrusten
Uitrusten en FOK!ken en hunten?
in de eerste mail waren ze de datum vergeten te vermeldenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:12 schreef Nizno het volgende:
ow verrek... humor, hadden ze twee mails gestuurd en vergeet ik het alsnog
ik had twee mails naar twee verschillende mailadressen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in de eerste mail waren ze de datum vergeten te vermeldenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou jongens, ga maar vast klaarzitten, er is weer een hunt op 26 & 27 februariOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Woehoequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Nou jongens, ga maar vast klaarzitten, er is weer een hunt op 26 & 27 februari"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
nog meer zooi in een korte tijdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Nou jongens, ga maar vast klaarzitten, er is weer een hunt op 26 & 27 februari![]()
![]()
Whoopwhoopquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Nou jongens, ga maar vast klaarzitten, er is weer een hunt op 26 & 27 februari100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: